Waar komt die bobbel op de muur vandaan?

Waar komt die bobbel op de muur vandaan? 

Onderwerp van Pluk


Dit onderwerp is gesloten.
door Pluk zelf op 20 mei 2016 om 07:56:03

Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Vooral als die zoon thuis komt en zegt: 'Pa, ik drink alleen Grolsch verdomme' Smile
  2. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    Ik geloof dat de dames die gereageerd hebben in mijn draadje allemaal gelijk hebben.
    Nou ja 00h is net zo struisvogelig als ik.
    De heren die gereageerd hebben....ahum.
    Eerst uit jullie doppen kijken, dan nadenken en een dame met ongewenste bobbel van nuttig advies voorzien graag.

    Nu eerst dus verzekeringspolis door gaan spitten.
    En dan toch maar iemand laten komen die beter en verder kijkt dan ZZP-er van vandaag.
    Dat gaatje en naadje van singlemam zit me niet lekker.
    Bah wat een gedoe!
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Ik ben blij met deze reactie . Dit betekent dat wij hier ook binnenkort duidelijkheid krijgen over de oorzaak van de bobbel?
  4. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Solar
    Ik ben blij met deze reactie . Dit betekent dat wij hier ook binnenkort duidelijkheid krijgen over de oorzaak van de bobbel?


    Nou ik weet niet of het binnenkort is.
    Hoe snel vind ik iemand die ik kan vertrouwen en hoe snel wil die handige Hari?tte dan komen (mijn vertrouwen in handige Harry's is enigszins geschaad inmiddels).
  5. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Pluk


    Nou ik weet niet of het binnenkort is.
    Hoe snel vind ik iemand die ik kan vertrouwen en hoe snel wil die handige Hari?tte dan komen (mijn vertrouwen in handige Harry's is enigszins geschaad inmiddels).


    Smile
    Noem de ontzetting van je halve woonkamer dan ook geen bobbel en plaats daar om het nog verwarrender te maken ook nog een foto van een bobbeltje bij Smile
  6. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Smile
    Noem de ontzetting van je halve woonkamer dan ook geen bobbel en plaats daar om het nog verwarrender te maken ook nog een foto van een bobbeltje bij Smile

    Ja, iedereen focused nu op die grote bobbel, maar hoe zit het met die kleine dan?
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Pluk


    Nou ik weet niet of het binnenkort is.
    Hoe snel vind ik iemand die ik kan vertrouwen en hoe snel wil die handige Hari?tte dan komen (mijn vertrouwen in handige Harry's is enigszins geschaad inmiddels).


    Dat is lastig, dat weet je niet.. probeer eerst de stap met de verzekeraar.. zodat zij iemand vanuit hun netwerk kunnen sturen voor een diagnose..
    Verleg je de verantwoording.
  8. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Solar

    Ja, iedereen focused nu op die grote bobbel, maar hoe zit het met die kleine dan?


    Nou, daar hang je dus gewoon een foto voor.
  9. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Sander76


    Dat is lastig, dat weet je niet.. probeer eerst de stap met de verzekeraar.. zodat zij iemand vanuit hun netwerk kunnen sturen voor een diagnose..
    Verleg je de verantwoording.



    Ik had een sjacherijnige Truus aan de telefoon vorige keer.
    "u moet wel de oorzaak weten mevrouw anders kunnen we niets voor u doen"
    Ik vroeg toen al om hulp bij het vinden van de oorzaak.
    Maandag bel ik weer en vraag meteen om handige Harri?tte Smile

    En om meer weerwoord te hebben dit weekend maar es goed de voorwaarden uitpluizen.
  10. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Smile
    Noem de ontzetting van je halve woonkamer dan ook geen bobbel en plaats daar om het nog verwarrender te maken ook nog een foto van een bobbeltje bij Smile


    Dat is geen bobbeltje, dat is een pikkie.
    Heb ik meteen al vermeld in het draadje.
    Oh oh oh ik moet je ook echt alles uitleggen!
  11. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Pluk


    Dat is geen bobbeltje, dat is een pikkie.
    Heb ik meteen al vermeld in het draadje.
    Oh oh oh ik moet je ook echt alles uitleggen!

    een pikkie?
  12. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Pluk
    Ik geloof dat de dames die gereageerd hebben in mijn draadje allemaal gelijk hebben.
    Nou ja 00h is net zo struisvogelig als ik.
    De heren die gereageerd hebben....ahum.
    Eerst uit jullie doppen kijken, dan nadenken en een dame met ongewenste bobbel van nuttig advies voorzien graag.

    Nu eerst dus verzekeringspolis door gaan spitten.
    En dan toch maar iemand laten komen die beter en verder kijkt dan ZZP-er van vandaag.
    Dat gaatje en naadje van singlemam zit me niet lekker.
    Bah wat een gedoe!

    Heb je de foto van de bobbel ook naar je verzekeraar gestuurd? Want dit ding kan je eigenlijk al geen bobbel meer noemen toch? Smile Misschien snappen ze de omvang van de bobbel niet. Dit moet je gez?en hebben om het te geloven!
Terug naar de lijst