vaatwasser pompt niet af

vaatwasser pompt niet af 

Onderwerp van Wixy

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Ik heb nu voor de derde keer korrels er op gedaan. Bij de tweede keer ging het al meer borrelen en het water werd viezer. Nu de derde keer en wat er omhoog komt is weer viezer. Ik had vandaag eerst gel-ontstopper gekocht, ook omdat daar geen korrels waren, maar dat deed bijna niets! Dus opnieuw nu naar een andere winkel voor de korrels en ik heb hoop! Fingers crossed Smile
  2. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    vervelend dat het nog niet is opgelost, ik heb een verstopping van de wasmachine wel eens opgelost met Dasty (te koop bij de Wibra) Met die korrels zou ik voorzichtig zijn juist ivm de leidingen, korrels staan altijd als zeer agressief bekend.
    Succes
  3. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    Dat was bij mij ook Wixy, dat elke keer het water viezer werd. Daarom heb ik het een paar keer achter elkaar gedaan.
    Tussendoor heb ik het apparaat niet aangezet.
    Daarna de machine eerst een keer leeg laten draaien. ( Al dat gif weg spoelen)

    Tot nu toe doet hij het weer prima.
    Ik ben wel wat alerter op hoe vuil de vaat is die ik er in zet.

    Ik hoop dat jouw machine ook snel weer doet wat hij moet doen Smile
  4. Zweef
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zweef
    quote:
    Dit schreef Wixy
    Ik heb nu voor de derde keer korrels er op gedaan. Bij de tweede keer ging het al meer borrelen en het water werd viezer. Nu de derde keer en wat er omhoog komt is weer viezer. Ik had vandaag eerst gel-ontstopper gekocht, ook omdat daar geen korrels waren, maar dat deed bijna niets! Dus opnieuw nu naar een andere winkel voor de korrels en ik heb hoop! Fingers crossed Smile


    Hey Wixy, in de link die ik eerder stuurde werd aangegeven dat het niet perse een verstopping dient te zijn. Een mogelijkheid is dat de WI (water nivo indicator) defect is. Volgens de link is die eenvoudig zelf te vervangen. Kosten ongeveer ?35,--

    succes
  5. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    quote:
    Dit schreef Frank64


    Hey Wixy, in de link die ik eerder stuurde werd aangegeven dat het niet perse een verstopping dient te zijn. Een mogelijkheid is dat de WI (water nivo indicator) defect is. Volgens de link is die eenvoudig zelf te vervangen. Kosten ongeveer ?35,--

    succes



    Eenvoudig zelf te vervangen?? Nou eh niet meteen door mij. Zou niet weten waar dat ding zit Smile
    Maar ik zal deze tip ook aan iemand anders voorleggen, misschien dat hij het wel weet.
    Dank je!
  6. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Het water is niet weg bij mij.
  7. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Ik heb het nu helemaal voor elkaar, NOT
    In een poging om het van de andere kant te benaderen, vanuit de afvoerslang richting vaatwasser met een veer, heb ik de afdekplaat aan de achterkant in het gootsteenkastje verwijderd. Daardoor is het afvoerbuizenstelsel iets losser komen te zitten en lekt het als ik normaal afwas in de gootsteen. En met de veer kwam ik een eind, maar probleem vd vaatwasser niet opgelost.
    Nu naar bed, morgen weer vroeg op en dan maar weer verder zien te regelen Smile
    In ieder geval vanaf nu boven afwassen.
  8. freddy
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van freddy
  9. robbyrood
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van robbyrood
    is de pomp zelf gewoon niet stuk.... propellortje van de as of motor vast..
  10. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Dat kan.
  11. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Als je op dit probleem zoekt bij dit apparaat kom je talloze mogelijke problemen en oplossingen tegen.
    Hieronder een voorbeeld van de velen.
    Maar ik vraag me eigenlijk af...
    Ga je het nu (laten) oplossen?
    Of wil je dat iemand hier het voor je oplost om een goede reden.


    Hallo,
    Heb ook storing gehad met de bauknecht - model GSF 6920
    Ook F8 / E4 alarmering.
    Heb toen de OWI (Optical Water Indicator) vervangen en dat verhielp de storing meteen.
    Part nummer 480140101529 (Sensor / Global OWI)
    Diverse webshops verkopen die voor rond de 34,-
    De OWI kan je simpelweg eruit draaien, als je het paneel aan de voorkant-onderkant hebt verwijderd, als er geen water meer in de machine zit.
    En daarna de nieuwe aansluiten (plug erin) en module erin terug plaatsen (draaien)
    Meer was het niet in mijn geval.


    Hallo,
    Heb ook storing gehad met de bauknecht - model GSF 6920
    Ook F8 / E4 alarmering.
    Heb toen de OWI (Optical Water Indicator) vervangen en dat verhielp de storing meteen.
    Part nummer 480140101529 (Sensor / Global OWI)
    Diverse webshops verkopen die voor rond de 34,-
    De OWI kan je simpelweg eruit draaien, als je het paneel aan de voorkant-onderkant hebt verwijderd, als er geen water meer in de machine zit.
    En daarna de nieuwe aansluiten (plug erin) en module erin terug plaatsen (draaien)
    Meer was het niet in mijn geval.
Terug naar de lijst