vaatwasser pompt niet af

vaatwasser pompt niet af 

Onderwerp van Wixy

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy
    MIjn vaatwasser Bauknecht GSXP 6130 pompt niet af. Melding F8 E1. Heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen?
  2. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Ok dank je voor je antwoord. Eh dan moet ik eerst het water er uit zien te krijgen.
  3. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Oeps dat zie ik mij nog niet doen in mijn eentje. Pfff komt zo slecht uit. Zondag veel bezoek met eters.
  4. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Goed idee!
  5. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Gootsteenontstopper? Ook als het water normaal mijn wasbak verlaat?
  6. Bericht van Wixy is op 21-01-2016 om 21:36:20 uur verwijderd door Wixy.

    Reden: fout

     
  7. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Dank je Frida en Anoesjka. Ik heb hem helemaal droog en schoongemaakt. Er zat wat vuil in het filter maar niet dat je zegt nou nou. Ik heb even gekeken naar de link van Frank. Nu draait de machine leeg en zonder zeep op het heetste programma. Daarna heet water met soda erin en een uur zo laten staan volgens de tip in de link. En dan verder het programma af laten maken. Ik ben benieuwd.
  8. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Ik ben ook bang voor die agressieve ontstopper. Rubbers zijn er niet rond de afvoer, wel plastic. Wordt dat niet aangetast door die agressieve korrels? De grijze afvoerslang is wel van rubber of harder plastic. Een knik in de slang verwacht ik niet, want er is niets aan veranderd. Mijn vaat was klaar vanmorgen alleen stond er water onderin.
  9. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Pfff tja weer E1 F8
    En maar weer het water er uit halen
  10. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    quote:
    Dit schreef Anoesjka
    Ik ben geen fan van de agressieve korrels
    Ik ben wel heel blij dat mijn machine weer doet wat hij moet doen


    Pfff snap ik. Ik heb al jaren diverse vaatwassers gehad maar dit nog nooit meegemaakt. Mijn keuken is pas een jaar of twee oud. En deze vaatwasser is er nieuw ingezet.
  11. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Dank je Anoesjka. Ik had nog wat korrels. Die heb ik er in gedaan. Het borrelde en ik heb het idee dat er toch wat vuil is losgekomen. Het is niet veel maar toch wat.
    Morgen maar nieuw spul halen.
  12. Wixy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wixy

    Zo ziet het er uit. Moet ik alle schroeven loshalen? Ik heb niet de juiste schroevedraaiers daarvoor.
    Plaatje
Terug naar de lijst