Robotstofzuiger

Robotstofzuiger 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Hoe gaat dat dan met de haren van de beesten (katten of honden)? Ik veeg hier iedere dag een flinke pruik bij elkaar... Raakt ie daar niet nukkig van?

    Bij mij heeft ie nu 1 ronde gedaan. Bakkie zat aardig wat in. Katten en honden haren was een eitje. Dagelijks zuigen dagelijks bakje legen en borstel schoonmaken denk ik.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    12 am of pm dat was nog even een dingetje zeg maar. Smile vannacht nieuwe ronde nieuwe kansen.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Die stofzuiger maakt trouwens wel veel herrie hoor!
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    WYZ.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik hou van een opgeruimd en leeg huis. Speciaal voor Mr Hombot heb ik extra opgeruimd. Evt obstakels haal ik weg of barricadeer ik. Geen losse snoeren hier, wel kleed van de hond die hij graag zou willen meenemen, maar dat mag niet, dus die leg ik even weg. Mijn eettafel altijd een puinhoop, dat kan niet meer want de stoelen moeten er op 's nachts. Lege tafel word ik erg blij van, dus weer een pluspunt. Schoenen en hondenspeeltjes moeten worden opgeruimd.

    Ik denk dat de hoeveelheid stroom wel meevalt. Mr Hombot is max een uur aan het zuigen en zn batterij is een lithium. Ik vind het het geld meer dan waard.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Grooooote schrik! Smile Mr Hombot was niet thuis! Blijkbaar had ie een nieuw thuis gevonden onder de stoel. Was te gezellig geweest en kon niet meer naar huis komen. Heb hem liefdevol opgepakt en weer thuis gebracht. Zachtjes zei hij 'Hallo' tegen me en viel in slaap. Smile
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Suzette


    Tuurlijk mag je dat vinden!

    Ik heb Robbie dan ook aangeschaft bij gebrek aan normaal kunnen stofzuigen en ik niet het telkens aan een ander wil overlaten.
    En, eerlijk is eerlijk, omdat ik ook best een gadgetliefhebber ben Smile

    Ja dat!

    Vannacht was Mr Hombot boos. Het huis was te vies, zn maag te vol. Ik was m gisteren vergeten te legen Smile we moeten nog even aan elkaar wennen. Tis ook wel een hele verandering zo'n man in huis!
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Vannacht is het goed gegaan. Keurig na het werk weer terug naar huis.

    Gisteren bleek Mr Hombot na opladen weer zelf aan het werk te gaan. Zeiden mijn kinderen.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Ingridk
    Dus het is ook nog een eigenwijsje.

    Nee hij maakt af wat hij niet meer kon doen.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik haal de stoelen wel van de grond want Mr Hombot kan daar niet tussendoor een vooral bij de eettafel wil ik dat ie zuigt . Mijn hond en de katten wonen niet in de woonkamer 's nachts.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Wel een droge dweil hoor. Denk aan swiffer achtig iets.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef margreetie
    >>LINK<<


    met water !! echt waar.. !! kunnen die bots van jullie ook over kleine drempels ? iets van 1 cm hoog enk ik.

    Ohh dat kan niet op mijn vloer. En ja mijne kan makkelijk 2 cm aan.
Terug naar de lijst