Robotstofzuiger

Robotstofzuiger 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wie heeft er 1 en wat is je ervaring. Wil dan graag weten welke je hebt en hoe lang in bezit.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Dank voor de reacties. Ik heb mn hulp in de huishouding besteld. Dit is m geworden: Mr Hombot (vind het nou eenmaal geen damesnaam): >>LINK<<

  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik kan het morgen zeggen Jennie en Iduna.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik heb 4 (over 3 mnd 5) katten rondlopen en een hond. Stofzuigen is te zwaar voor mij, zeker mn vloerkleed. Ik heb een hulp die eens per week komt en die straks komt te vervallen omdat ik de eigen bijdrage te hoog vind. Mr Hombot gaat elke nacht, is de bedoeling, de woonkamer en gang zuigen. Eens per week zal ik m naar boven (laten) brengen om daar de verdieping te zuigen. Geen kleine kinderen hier in huis, wel een botje of balletje her en der. Goeie reden om elke avond de woonkamer opgeruimd achter te laten voor de nieuwe dag. En ja, de eettafel stoelen zullen voortaan elke avond even op de tafel gezet moeten worden. Vind ik minder erg.

    Ik ben ook erg benieuwd. Na 4 uur opladen mag ie vanavond de eerste keer los gaan waar ik bij ben.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Mijn slimmerd heeft 2 sensoren waarmee hij zijn gebied berekend. Hij maakt er vlakjes van en weet dus precies waar hij is of is gebleven mocht hij onverhoopt uitvallen. Je hebt bij de Hombot een optie dat ie doorgaat totdat ie er bij neervalt, maar ook opties om alles te doen en dan terug te keren. Zo last ik het tenminste in de gebruikershandleiding.

    De productpagina legt al prima uit hoe Mr Hombot zijn werk doet:
    >>LINK<<

  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Whoehahaha en je kunt m ook nog softmodden voor de digi sneupers onder ons: >>LINK<< Je hebt dan meer opties qua schedules en je kunt zien waar ie geweest is en wat ie gedaan heeft. Je eigen priv? detective hahahah.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Mr Hombot is met zn eerste rondje bezig. Hond Jadis vindt het maar een gek ding en de katten kijken op hoogte argwanend toe. Het geluid is echt zo weinig!! Alleen daarom al zou je t moeten doen. Zoemend kun je het noemen. Vannacht gaat ie de eerste keer zelfstandig werken. Om 12u PM mag hij beginnen. Zal de spraak wel uit zetten dan Smile
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Batterij is nu leeg (was te verwachten). Mr Hombot was bezig met mn vloerkleed, had de keuken en eethoek gedaan. De katten vonden het spannend. Eenmaal bij vloerkleed aangekomen, wilde 1 spelen met de ronddraaiende vegertjes. Dat is niet zo'n goed idee natuurlijk. Goed dat Mr Hombot (overigens is het een Nederlandse dame die tegen je praat) 's nachts zijn werk doet. Wat ik nu zie wat ie gedaan heeft, ben ik al erg tevreden over. Hopelijk pakt ie de vloer onder de bank ook mee. Die sloeg hij nu over. Ben benieuwd of hij over 4 uur verder gaat waar ie gebleven was.

    Oh en het geluid kun je vergelijken, vind ik, met de laagste stand van een f?hn.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Dion
    Worden er ook nog eisen gesteld aan de vloer.
    Of kan dit op elk vloeroppervlak?

    Ik heb een laminaat vloer en een vloerkleed van 1 cm hoog compact geweven. Vergelijkbaar met deze:
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Nadat Mr Hombot voldoende energie had opgedaan, is hij idd verder gegaan waar hij nog niet geweest was. Smile
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Hij heeft zich net vast gedraaid in een nog rond zwervend snoer en onder het Ikea krukje. Ik denk dat ie uit de laatste benarde positie zich wel zelf had kunnen bevrijden, maar heb m toch even geholpen. Vanaf het laadstation heb ik m in de gang aan het werk gezet. Toen hij klaar was, vond hij het wel lastig zn huis terug te vinden. Of ik de gangdeur open hou 's nachts ben ik nog niet over uit. De deur duwt ie zo dicht nl. Dus vannacht zal ie uitsluitend de wk doen en de gang doe ik wel zonder schedule. 's Avonds ofzo.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Malero
    Ik wil er ook een.

    Smile
Terug naar de lijst