Andere baan voor 1 vaste dag?

Andere baan voor 1 vaste dag? 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Margo

    Carla, ja daar heb ik aan gedacht. Hier werken ook mensen van TMI en ZZP'ers. Maar dat is toch ook gewoon hetzelfde werk.
    Ik zou zo graag iets heel anders doen. Met andere mensen werken. Niet in de zorg.

    Wellicht kan ik dan toch beter extra werken en misschien toch ook wel vrijwillig in het begin. Om te zien of het bevalt. Of het voldoet aan mijn verwachting.


    Ik werk naast de IC als vrijwilligster bij Humanitas.
    Dat is iets waar ik heel veel voldoening uit haal, bovendien hebben we elke 6 weken een vrijwilligersbijeenkomst
    om ervaringen te delen. Nieuwe mensen, nieuwe kijk op onze maatschappij, weer eens kunnen relativeren waardoor
    ik heel anders in het leven ben gaan staan.
  2. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Margo
    Ik ben ge?nteresseerd in ervaringen/ kennis van anderen over het regelen van ander werk dan je huidige werk.
    Ik zou voor 1 dag in de week, een vaste dag ivm onregelmatig werk elders, een andere baan ernaast willen.

    Hebben jullie hier ervaringen mee/ ideeen over?
    Ik ga het natuurlijk gewoon proberen, maar ben altijd benieuwd naar ervaringen Smile

    Maakt niet uit wat voor werk, wel HBO niveau.
    Of vergelijkbaar salaris (onredelijke vraag?)

    Heb je enig idee welke branche/sector je zou willen?
  3. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel

    quote:
    Dit schreef Mikky

    Heb je enig idee welke branche/sector je zou willen?

    Maakt niet zoveel uit, als ik er maar iets van leer. En in contact kom met anderen. Maar niet daar waar ik al in werk (gezondheidszorg)

    Ik zou bij wijze van spreken in een winkel kunnen werken of lerares (dan wel van mijn kennis in de gezondheidszorg)