Hoe kun je Netflix abonnement delen?

Hoe kun je Netflix abonnement delen? 

Onderwerp van MamaAnouk

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Vooral duurder. Ik stuur alles naar chromecast met mijn iphone en ipad.
  2. MamaAnouk
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van MamaAnouk

    Bij mij is het al gelukt door aanschaf blu ray speler.
    Kinderen helemaal happy want nu hebben ze ook YouTube via tv. En dus ook geen nieuwe Just dance cd's meer nodig voor de wii!!

    Meerdere nieuwe mogelijkheden met de blu ray dus.
    Maar wel een duurdere oplossing als het alleen om netflix zou gaan.
  3. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef scar
    Vooral duurder. Ik stuur alles naar chromecast met mijn iphone en ipad.

    Wat is vooral duurder? Appe tv?

    Ik moet me er nog goed in verdiepen.
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Hie werkt het nu precies met net aantal schermen?

    Ik heb het op de laptop staan waarmee we via de tv kijken.

    Mijn zoon heeft de app gedownload op zijn iPad. Daarvan kreeg ik bericht in de mail dat er een verzoek is gedaan om een scherm te koppelen.

    Telt dit dan als het tweede scherm?

    Of kan je meerdere schermen koppelen, maar alleen niet tegelijk kijken?
    Mijn dochter wil hem ook graag via de laptop kunnen kijken of iPad.
  5. quote:
    Dit schreef Toke
    Hie werkt het nu precies met net aantal schermen?

    Ik heb het op de laptop staan waarmee we via de tv kijken.

    Mijn zoon heeft de app gedownload op zijn iPad. Daarvan kreeg ik bericht in de mail dat er een verzoek is gedaan om een scherm te koppelen.

    Telt dit dan als het tweede scherm?

    Of kan je meerdere schermen koppelen, maar alleen niet tegelijk kijken?
    Mijn dochter wil hem ook graag via de laptop kunnen kijken of iPad.

    Nee, dat is niet het 2e scherm. Dat betekent dat je met hetzelfde account ook op de ipad kunt kijken. Als zoon elders op zijn ipad Netflix gebruikt, kan jij dus thuis niets kijken.
    2e scherm is als je tegelijkertijd 2 verschillende dingen wil zien.
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Nee, dat is niet het 2e scherm. Dat betekent dat je met hetzelfde account ook op de ipad kunt kijken. Als zoon elders op zijn ipad Netflix gebruikt, kan jij dus thuis niets kijken.
    2e scherm is als je tegelijkertijd 2 verschillende dingen wil zien.

    We hebben het middelste account kijken voor 2 schermen,
    Ik moet dus nog iets zodat iemand apart van de hoofdinlog kan inloggen?

    Dat had ik me niet gerealiseerd. Ik dacht dat we er waren als hij mijn inloggegevens heeft.
  7. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Toke

    We hebben het middelste account kijken voor 2 schermen,
    Ik moet dus nog iets zodat iemand apart van de hoofdinlog kan inloggen?

    Dat had ik me niet gerealiseerd. Ik dacht dat we er waren als hij mijn inloggegevens heeft.


    Als je het middelste account hebt kunnen er maximaal twee gebruikers tegelijk kijken op hetzelfde account.
    Je moet dan op je account wel nog een profiel aanmaken.
    Je kan dus voor zowel jou, je zoon en dochter een profiel aanmaken alleen opletten dat jullie niet alle drie tegelijk in willen loggen want meer dan twee kan niet met het account dat jij hebt.

    Ik heb zelf ook het middelste account ( nu nog steeds voor ?7,99) en kan dus ook maar met twee gebruikers tegelijk kijken, ik heb een profiel, mijn zoon en vrienden van mij hebben een profiel en tot nu toe gaat het nog steeds goed doordat we alle drie tegelijk inloggen.
  8. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Rene_63


    Als je het middelste account hebt kunnen er maximaal twee gebruikers tegelijk kijken op hetzelfde account.
    Je moet dan op je account wel nog een profiel aanmaken.
    Je kan dus voor zowel jou, je zoon en dochter een profiel aanmaken alleen opletten dat jullie niet alle drie tegelijk in willen loggen want meer dan twee kan niet met het account dat jij hebt.

    Ik heb zelf ook het middelste account ( nu nog steeds voor ?7,99) en kan dus ook maar met twee gebruikers tegelijk kijken, ik heb een profiel, mijn zoon en vrienden van mij hebben een profiel en tot nu toe gaat het nog steeds goed doordat we alle drie tegelijk inloggen.

    We hebben drie profielen aangemaakt.
    Als het nodig is neem ik een duurder account, maar wil eerst maar even proberen zo.

    Dus we kunnen meer dan twee schenden koppelen, alleen niet met meer dan twee tegelijk kijken begrijp ik uit jouw verhaal.
    Dan komt het goed.

    Tnx
  9. quote:
    Dit schreef Toke



    Dus we kunnen meer dan twee schenden koppelen, alleen niet met meer dan twee tegelijk kijken begrijp ik uit jouw verhaal.
    Dan komt het goed.

    Tnx

    Ja.

    Ik begreep je eerder verkeerd, dacht dat je het 'lichtste' abonnement had.
  10. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Toke

    Wat is vooral duurder? Appe tv?

    Ik moet me er nog goed in verdiepen.

    Een Apple TV is inderdaad duurder. De Apple TV versie 3 kun je online voor zo'n kleine 70 euro krijgen, de Google Chromecast kost ongeveer de helft daarvan. Ik heb zelf beide apparaten en vind de Apple TV comfortabeler in gebruik omdat het zelfstandig werkend is (met afstandbediening). De Google Chromecast moet je altijd bedienen via een smartphone, tablet of laptop. Maar via beide apparaten kun je kijken naar Netflix, Uitzending gemist, Youtube en zo.

    Er is ook een nieuwere versie van de Apple TV (versie 4), deze kost behoorlijk meer (vanaf 175 euro) maar daar kun je ook wat meer mee zoals zelf apps installeren op het apparaat of er op gamen (met ook weer beperkingen).
  11. MamaAnouk
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van MamaAnouk

    quote:
    Dit schreef Toke

    Wat is vooral duurder? Appe tv?

    Ik moet me er nog goed in verdiepen.


    Ik heb me ook laten adviseren hier en door familie.
    Ik heb gekozen voor een blu ray dvd speler. Kostte mij 110 euro. Maar daardoor dus van mijn tv een smart tv gemaakt. Netflix en YouTube gaat makkelijk via 1 afstandsbediening.
    Voor mij een fijne keuze.
  12. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    quote:
    Dit schreef Jans

    Een Apple TV is inderdaad duurder. De Apple TV versie 3 kun je online voor zo'n kleine 70 euro krijgen, de Google Chromecast kost ongeveer de helft daarvan. Ik heb zelf beide apparaten en vind de Apple TV comfortabeler in gebruik omdat het zelfstandig werkend is (met afstandbediening). De Google Chromecast moet je altijd bedienen via een smartphone, tablet of laptop. Maar via beide apparaten kun je kijken naar Netflix, Uitzending gemist, Youtube en zo.

    ...


    Ik heb glasvezel van kpn, en kan dit ook allemaal op mijn niet smart-tv.
    Via [menu] en dan [meer tv].
    Niet dat ik het gebruik (dus weet ook niet of het gebruiksvriendelijk is), maar mogelijk dat dit ook voldoende is, en dat dit ook bij andere pakketten of providers mogelijk is.
Terug naar de lijst