Hoe kun je Netflix abonnement delen?

Hoe kun je Netflix abonnement delen? 

Onderwerp van MamaAnouk

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef MamaAnouk
    Ok Dus ik heb geen kastje of zo nodig?


    Als je netflix op je tv wil kijken moet je tv een smart tv zijn,is het geen smart tv kan je met Chromecast netflix op je tv kijken maar dan moet je tv wel een hdmi aansluiting hebben en anders heb je inderdaad een kastje nodig.

    Wil je netflix op je tv of pc kijken moet je inloggen met het email adres en password wat je ouders voor netflix gebruiken,als je inlogt kan je een eigen profiel aanmaken waar jij op kijkt.
    Met het goedkoopste abonnement van netflix kan je op maximaal 1 apparaat tegelijk kijken en bij het duurdere op 4 tegelijk, het abonnement wat er tussen ligt maximaal 2.
  2. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef indigo


    Ah ok. Excuus. Is dat veranderd? Destijds - drie jaar geleden? - was dit wel zo dacht ik.


    Klopt inderdaad ik heb betaal nog steeds ?7,99 en kan op twee schermen tegelijk kijken.
  3. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef MamaAnouk
    Ik heb sinds vandaag Netflix!! Mezelf en de kinderen een luxer cadeau gekocht en eindelijk eens de mega oude dvd speler vervangen voor een blu ray met netflix.
    Mijn ouders hebben hun abo verhoogd en zodoende heb ik goedkoop netflix.
    Nu maar eens kijken welke series we gaan kijken.

    Dank je wel voor de tips allemaal!


    Smile

    OrphanBlack en Fargo zijn aanraders, vind ik tenminste Smile
  4. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Toke

    We hebben het middelste account kijken voor 2 schermen,
    Ik moet dus nog iets zodat iemand apart van de hoofdinlog kan inloggen?

    Dat had ik me niet gerealiseerd. Ik dacht dat we er waren als hij mijn inloggegevens heeft.


    Als je het middelste account hebt kunnen er maximaal twee gebruikers tegelijk kijken op hetzelfde account.
    Je moet dan op je account wel nog een profiel aanmaken.
    Je kan dus voor zowel jou, je zoon en dochter een profiel aanmaken alleen opletten dat jullie niet alle drie tegelijk in willen loggen want meer dan twee kan niet met het account dat jij hebt.

    Ik heb zelf ook het middelste account ( nu nog steeds voor ?7,99) en kan dus ook maar met twee gebruikers tegelijk kijken, ik heb een profiel, mijn zoon en vrienden van mij hebben een profiel en tot nu toe gaat het nog steeds goed doordat we alle drie tegelijk inloggen.
Terug naar de lijst