Update software

Update software 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Claudia
    Als ik naar de clubs ga en daar de draadjes zie uit de clubs waar ik lid van ben, staan ze niet meer allemaal op chronologische volgorde. Er staan nu ineens draadjes bovenaan uit een club, die zo'n rode punaise ervoor hebben staan, terwijl in die draadjes langer geleden gereageerd is dan in andere draadjes uit andere clubs, waar veel recenter nog gereageerd is, maar waar niet zo'n rode punaise voor staat.

    Dat is natuurlijk fijn binnen die ene club zelf, dat die draadjes met punaise bovenin staan, maar liever niet in mijn cluboverzicht waar alle draadjes staan uit alle clubs waar ik lid van ben. Daar zie ik liever de draadjes bovenaan staan waar het meest recent op gereageerd is, zoals dat er ook uitzag voor de update. Kan dat weer terug veranderd worden?


    Deze even naar boven halen...
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Piwi


    Ja deze viel mij ook al op en "stoorde" me er aan....
    Geen groot gemis maar iets wat me op viel.

    Wat me ook opgevallen is dat ik in een van mijn beheerde clubs een door een lid geplaatste foto veranderd/overgenomen is door een foto ergens anders van OA.

    Toeval?

    Hier de desbetreffende link.
    Zou een foto moeten staan van een camper maar zoals je ziet staat er iets anders.

    >>LINK<<

    Doe je voordeel er mee...


    Ik zie daar inderdaad een camper staan, maar je wijst me wel op een mogelijke fout. Die gaat op m'n lijstje.
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    even een bijlage plaatsen, nu we het er toch over hebben.
    Plaatje
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Nog een keer.
    Plaatje
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    En nog eentje
    Plaatje
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Bugje zou er nu zomaar uit kunnen zijn.
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Claudia
    Als ik naar de clubs ga en daar de draadjes zie uit de clubs waar ik lid van ben, staan ze niet meer allemaal op chronologische volgorde. Er staan nu ineens draadjes bovenaan uit een club, die zo'n rode punaise ervoor hebben staan, terwijl in die draadjes langer geleden gereageerd is dan in andere draadjes uit andere clubs, waar veel recenter nog gereageerd is, maar waar niet zo'n rode punaise voor staat.

    Dat is natuurlijk fijn binnen die ene club zelf, dat die draadjes met punaise bovenin staan, maar liever niet in mijn cluboverzicht waar alle draadjes staan uit alle clubs waar ik lid van ben. Daar zie ik liever de draadjes bovenaan staan waar het meest recent op gereageerd is, zoals dat er ook uitzag voor de update. Kan dat weer terug veranderd worden?


    Dit zou nu weer moeten kloppen...
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef bart
    Dit zou nu weer moeten kloppen...

    Nee, nog niet....
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef bart

    Nee, nog niet....

    Nu wel.
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Ja dat was best wel een bugje.

    Als het goed is, komt deze nu niet meer voor.
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Alles weer een beetje bij het oude?
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef leeuwin70



    Inderdaad ook op de pc,,


    Welke browser gebruiken jullie?
Terug naar de lijst