Update software

Update software 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef jellehl
    Als ik naar Mijn OA ga en daar Spelletjes aanklik, dan komt de startpagina tevoorschijn en niet de spelletjes.


    Ze staan er weer, maar het slechte nieuws is, dat ze het al heel lang niet meer doen. Qua scores bijhouden.

    Zet ik op het lijstje, maar dat is een moeilijke...
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Hm, Chrome doet het hier goed... Op zowel pc als telefoon...
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Misschien even goed verversen?
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Renate1971
    Hoi, Ik wil mijn boeking voor Vallee Heureuse definitief maken maar als ik op doorgaan klik krijg ik de volgende melding:
    Fatal error: Call to undefined function koelkast() in /data/www/oa3.1/evenement/ook.php(720) : eval()'d code on line 60
    Is er voor de week van 7 augustus geen koelkast meer beschikbaar of is het een programmafoutje?

    Dat was een bugje, dank!

    Als het goed is werkt het nu.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Die-andere
    Nu goed Smile

    [B]Google Chrome

    Alle geschiedenis
    Cookies
    En formulier gegevens gewist
    En opnieuw ingelogd
    [/B]


    Dat zou allemaal niet nodig moeten zijn. Op de ververs-knop drukken zou genoeg moeten zijn.

    En als dat niet werkt zou alleen de geschiedenis verwijderen genoeg moeten zijn.

    maar je weet het nooit...
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Renate1971
    Wheheheheheh ik ben een stap verder maar als ik op de knop boeken druk krijg ik eerst de vraag of ik het zeker weet met de waarschuwing dat anders alles betaald moet worden. Als ik dan OK druk krijg ik:
    Warning: include(/data/www/oa/init/includes/evenement_functies.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/www/oa3.1/evenement/geboekt.php on line 5

    Warning: include(): Failed opening '/data/www/oa/init/includes/evenement_functies.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /data/www/oa3.1/evenement/geboekt.php on line 5

    Fatal error: Call to undefined function get_eve() in /data/www/oa3.1/evenement/geboekt.php on line 47

    Ik wil heel graag boeken hoor!

    Dit zijn echte bugs, dan helpt het niet om zelf iets te doen, maar dan moet ik iets doen.

    Deze is er nu uit, dus het zou nu kunnen werken....

    Sorry dat je zo op de proef gesteld wordt. maar je doet heel zinvol werk! :-)
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Die-andere
    Maar nog steeds 99 bezoekers


    Die doet het ook weer.
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Even voor de zekerheid: het is niet allemaal waar wat hier in dit draadje voorbij komt. Een paar dingetjes:

    - php werkt alleen op de server. Je browser kan niets met php maar wel met html.
    - het is inderdaad mogelijk om browsers te dwingen nieuwe versies op te halen. Ik heb een beetje onderschat, hoe nodig dat is.
    - alle browsers werken net even anders. Daarom ziet het er ook net even anders uit in verschillende browsers. De verschillen worden kleiner vanwege de standaarden, maar ze zijn er nog steeds.
    - chrome doet alsof ie snel is, omdat hij bestanden vaker opslaat op je pc in plaats van ze van de server te halen. Dat laadt een stuk sneller, maar geeft de hier genoemde problemen. Dat doen alle browsers overigens, alleen chrome doet het nog wat meer.

    Ik zal eens naar die aanmeldknop kijken. Dat zijn dingen die ik normaal niet zie, dus dank voor het aanwijzen!
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Toke
    Sinds de update worden, met name pagina's waar een foto in staat, slecht (langzaam) geladen op mijn telefoon ;Safari) en iPad merk ik.
    Op de laptop geen last van.


    Het lijkt me dat dat ergens anders aan ligt.
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Als ik bij een geabonneerd draadje kijk, zie ik ipv de naam van de laatste poster 'laatste bericht' staan. Laptop, chrome, w10.

    Snap ik niet...
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Tja, ik kan er niet veel meer van maken dan dat je tablet al die foto's niet aan kan. Misschien te weinig plaats in het geheugen of in de opslag. Ik heb geen idee...
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef DanielleA
    Bart, Ik probeer een profielfoto te laden maar om de een of andere reden 'pakt' het programma mijn foto niet. Ik zie de foto wel in een flits voorbijkomen maar het wordt niet opgeslagen. Ik dacht dat het aan het aantal pixels lag maar in lagere resoluties wordt de foto ook niet getoond en opgeslagen. Ik werk met een windows computer (geen idee welke versie) en ik heb het geprobeerd in chrome, IE en Mozilla browser. Kun je me verder helpen? Alvast bedankt. Danielle


    Is er geen enkele foutmelding? of iets dat daarop lijkt? Wat gebeurt er precies nadat je de foto in een flits voorbij ziet komen? Wat zie je dan?
Terug naar de lijst