Alleen Over.

Alleen Over. 

Onderwerp van Malero

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ik verwijs jullie dan toch nog even naar de aankondiging van 21 maart jongstleden. Alleen maar positieve reacties. Ook van Ingrid,

    >>LINK<<

    Sterker nog, ik heb volgens mij in drie rubrieken een bericht erover geschreven. Nooit iemand gehoord die het er moeilijk mee had. Maar nu (twee weken later) blijkt het opeens een ramp te zijn.

    Ik ben nooit te beroerd om dingen te overwegen en daarna weer te heroverwegen. Dus laten we het evalueren. Als het even gelopen heeft. En dan kijken of het inderdaad wat toevoegt. Of juist niet. Of dat het misschien anders moet. Allemaal prima. De site is er voor de gebruikers.
  2. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    Niks aan de hand dus.
    Als Els haar uitzwaai berichtje had geschreven in het off-topic deel van AlleenOver was het okee geweest.
    Had iedereen het kunnen lezen.
  3. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk
    Het is maar hoe je mijn woorden uitlegt. Ik schrijf duidelijk dat ik het niet nodig vind. Bedoelde ik als een nee voor mezelf. Als de meerderheid dan voor is so be it. Maar liever niet.
  4. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Ik begrijp de wens van de nieuwkomers op AO wel.
    Zeker die eerste maanden heb je vaak behoefte aan uitsluitend lotgenotencontact.

    Er werd nog weinig geschreven, besloten clubs zijn er niet meer, wat is er
    dan mis mee om het priv?deel alleen voor de verweduwden te laten?

    De andere rubrieken kan iedereen lezen.
  5. Bericht van Sonja is op 08-04-2016 om 17:16:17 uur verwijderd door Sonja.

    Reden: Niet meer van toepassing

     
  6. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef bart
    Ik verwijs jullie dan toch nog even naar de aankondiging van 21 maart jongstleden. Alleen maar positieve reacties. Ook van Ingrid,

    >>LINK<<

    Sterker nog, ik heb volgens mij in drie rubrieken een bericht erover geschreven. Nooit iemand gehoord die het er moeilijk mee had. Maar nu (twee weken later) blijkt het opeens een ramp te zijn.

    Ik ben nooit te beroerd om dingen te overwegen en daarna weer te heroverwegen. Dus laten we het evalueren. Als het even gelopen heeft. En dan kijken of het inderdaad wat toevoegt. Of juist niet. Of dat het misschien anders moet. Allemaal prima. De site is er voor de gebruikers.


    Sorry Bart, ik kan het niet lezen.
  7. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Ik begrijp de wens van de nieuwkomers op AO wel.
    Zeker die eerste maanden heb je vaak behoefte aan uitsluitend lotgenotencontact.

    Er werd nog weinig geschreven, besloten clubs zijn er niet meer, wat is er
    dan mis mee om het priv?deel alleen voor de verweduwden te laten?

    De andere rubrieken kan iedereen lezen.


    Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Partner verliezen aan de dood is toch heel anders dan scheiding.
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Sorry Bart, ik kan het niet lezen.


    Smile

    Ik ook niet Smile

    En ik heb die aankondigingen blijkbaar volledig gemist.
  9. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Smile

    Ik ook niet Smile

    En ik heb die aankondigingen blijkbaar volledig gemist.

    Smile
    Dat was Nova haar probleem namelijk ook.
    Die staat niet te boek als weduwe omdat ze niet in vakjes denkt en kon de aankondiging dus ook niet lezen.
  10. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Worden dan nu ook de subrubrieken 'Echtscheiding' en 'Co-Ouderschap' onder de rubriek 'Ervaringen' uitgezet voor alleen AO-ers. Want daar hebben zij dan feitelijk niets te zoeken.

    Overigens heb ik zelf mijn eerste vriend (vlak) na de scheiding verloren aan een plotselinge dood. We hadden slechts 8 maanden een intense relatie. Ik heb daar heel veel verdriet van gehad, waar ik toen nergens mee naartoe kon, omdat er slechts weinigen waren die wisten van onze relatie. Hoor je in zo'n geval dan wel of niet bij AO. Ik heb daar altijd over getwijfeld. Ik las af en toe wel mee. Herkende stukjes. Vond er soms troost. Maar voelde altijd een drempel om me echt aan te melden. Nu helemaal. Hoor ik daar wel? Maar kan nu dus ook niet meer lezen daar. Ik vind dat jammer. Ook al is het overlijden van mijn vriend inmiddels al 11 jaar geleden en duurde onze relatie 'maar' 8 maanden, vergeten doe je het nooit.
  11. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    quote:
    Dit schreef Erna
    Worden dan nu ook de subrubrieken 'Echtscheiding' en 'Co-Ouderschap' onder de rubriek 'Ervaringen' uitgezet voor alleen AO-ers. Want daar hebben zij dan feitelijk niets te zoeken.

    Overigens heb ik zelf mijn eerste vriend (vlak) na de scheiding verloren aan een plotselinge dood. We hadden slechts 8 maanden een intense relatie. Ik heb daar heel veel verdriet van gehad, waar ik toen nergens mee naartoe kon, omdat er slechts weinigen waren die wisten van onze relatie. Hoor je in zo'n geval dan wel of niet bij AO. Ik heb daar altijd over getwijfeld. Ik las af en toe wel mee. Herkende stukjes. Vond er soms troost. Maar voelde altijd een drempel om me echt aan te melden. Nu helemaal. Hoor ik daar wel? Maar kan nu dus ook niet meer lezen daar. Ik vind dat jammer. Ook al is het overlijden van mijn vriend inmiddels al 11 jaar geleden en duurde onze relatie 'maar' 8 maanden, vergeten doe je het nooit.

    Er is een tijd geweest, de goede oude tijd, dat je er dan als vanzelf bij hoorde. Er waren meer die op die manier er bij hoorde. Dive hoort er ook bij en zij zit ook in een speciale situatie.
    Toen hadden we clubs waar je moeilijk bespreekbare dingen kon bespreken. Ik zou het jammer vinden wanneer ik niet meer overal kan lezen. Ik ben dan wel niet gescheiden maar kom dat in familiekring en vriendenkring toch heel erg veel tegen.
    Maar het is voor ons beslist dus tsja...........1 item kan je niet lezen als je niet op de lijst van AO staat.
    Je kan bij je account gegevens invullen dat je "ook" weduwe bent en dan kan je wel lezen daar.
  12. Ik vind het jammer dat ik niet meer daar kan lezen. Heb in de tijd dat mijn ex overleed veel gelezen op AO juist, omdat ik daar herkenning las. Nooit of maar heel zelden iets geschreven daar, omdat ik er niet echt hoorde in mijn beleving. Maar sowieso kon ik niet goed schrijven in die tijd.
    Maar ik heb dus wel veel gehad aan het lezen op AO, zoals het begrip rouwdementie wat ik daar heb geleerd. Sowieso de aandacht voor de rouw heb ik altijd gewaardeerd op het AO deel, de rouw en de liefde, waar op OA meer de boosheid en het loslaten en verdergaan worden beschreven.

    Omdat je je besluit gaat evalueren wilde ik dit nog even kwijt.
Terug naar de lijst