Alleen Over.

Alleen Over. 

Onderwerp van Malero

Terug naar de lijst
  1. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk
    quote:
    Dit schreef bart

    Dat is prima, want het is niet verplicht om in die rubriek te schrijven. Je hebt gelukkig heel veel andere rubrieken waar je kunt schrijven. En misschien is die rubriek ook niet speciaal bedoeld om over liefdesverdriet te schrijven, maar juist over specifieke AO-dingen.

    Er was bij anderen wel behoefte aan, dus vandaar dat het er wel gekomen is. Als je dat vervelend vindt, dan kun je de rubriek eventueel verbergen. Dat doe je hier:
    >>LINK<<


    Bart, ik ben een alleen over en ik lees op dat stuk ook. Nog steeds. Want ook dat is mijn ding. Ik heb bezwaar tegen het afsluiten van dat deel voor "buitenstaanders"want zo voel ik dat nu. Ik sluit me bij Nova aan dat ik er ook graag in gehoord was.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Nova

    Er wordt een subgroepje gemaakt binnen het openbare gedeelte.
    Ik sta op de ledenlijst van OA, dat is voldoende.
    Nu ben ik verplicht mij te plaatsen op een AlleenOverlijst ledenlijst wanneer ik mee wil lezen bij de groep die idd hoort bij mijn reden waarom ik alleenstaande ouder ben geworden.
    Het voegt niets toe zo'n aparte lijst en nu moet ik wel, wil ik mee kunnen blijven lezen


    Je bent niets verplicht. Kies gewoon wat het beste bij je past.
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Nova
    Wellicht hang jij een totaal andere waarde aan het woord liefdesverdriet dan dat Ingrid doet.
    Nu kan ik niet spreken voor Ingrid, maar ik schat zo in dat zij hier mee bedoelt het verdriet van het overlijden van haar partner, voor haar voelt dat als zijnde liefdesverdriet (het verdriet over het overlijden van haar lief, cq liefde) en nee ze heeft het hier niet over een bakvisliefde die uit is gegaan.


    Over liefdesvedriet kun je op veel verschillende plaatsen schrijven. Ook in deze rubriek Priv?. Als het AO-gerelateerd is, dan is dat geen slechte keuze.
  4. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef Malero



    Ingrid is weduwe.

    Dat is mij bekend Malero Smile
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Nova

    Dat is mij bekend Malero Smile



    Volgens mij was dat bij Bart niet bekend, maar goed, ik wil er verder eigenlijk geen groot ding van maken. Ik denk zelfs dat we elkaar van waarde kunnen zijn. Want we hebben ook veel overeenkomsten. We voeden de kinderen alleen op. Dus advies van alle "kampen" is gewoon welkom lijkt mij.
  6. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk
    quote:
    Dit schreef Nova

    Wellicht hang jij een totaal andere waarde aan het woord liefdesverdriet dan dat Ingrid doet.
    Nu kan ik niet spreken voor Ingrid, maar ik schat zo in dat zij hier mee bedoelt het verdriet van het overlijden van haar partner, voor haar voelt dat als zijnde liefdesverdriet (het verdriet over het overlijden van haar lief, cq liefde) en nee ze heeft het hier niet over een bakvisliefde die uit is gegaan.


    Mooi verwoord Nova. Dank je wel.
    De grimmigheid ontstaan door de pijn van het scheiden en het afhandelen van zaken die ik op de ouderalleen kant af en toe lees naar het andere geslacht zal je minder meemaken op AO.
    Voor mij en meerdere anderen is het verlies van je partner het verlies van je Grote Liefde.
    Maar voor mij geen reden om het gedeelte af te sluiten.
  7. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef bart


    Je bent niets verplicht. Kies gewoon wat het beste bij je past.

    Ja AlleenOver past bij mij....... maar aangezien je wederom de mening volgt van een klein aantal AOers, die ook binnen een club zouden kunnen schrijven, moet een groot deel die dit niet wilt daar weer gevolg aan geven.
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Ingridk


    Bart, ik ben een alleen over en ik lees op dat stuk ook. Nog steeds. Want ook dat is mijn ding. Ik heb bezwaar tegen het afsluiten van dat deel voor "buitenstaanders"want zo voel ik dat nu. Ik sluit me bij Nova aan dat ik er ook graag in gehoord was.

    Sorry, maar je wordt niet in alles "gehoord" wat het beleid van de site betreft. Dat zal ook nooit gebeuren, want dan zou ik met iedereen rekening moeten houden om iets te kunnen wijzigen en is er niets meer mogelijk.
  9. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    quote:
    Dit schreef Malero
    Waarom mag ik daar niet op...SmileSmile

    Smile O
    Wist ik niet.
  10. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk
    Is er ?berhaupt iets gepost waaruit je kon lezen dat er iets dergelijks speelde van jou uit Bart? Je hoeft niet te doen wat mensen zeggen maar er naar luisteren kan nooit kwaad. Ook de andere partij bedoel ik dan.
  11. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    Maakt toch niks uit?
    Zoveel te lezen is er nou ook weer niet.Smile
  12. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef bart

    Sorry, maar je wordt niet in alles "gehoord" wat het beleid van de site betreft. Dat zal ook nooit gebeuren, want dan zou ik met iedereen rekening moeten houden om iets te kunnen wijzigen en is er niets meer mogelijk.

    Voor wat betreft gehoord worden, geloof ik niet dat ik ooit gehoord ben, dus die illusie had ik al niet.
    Waar het mij hier weer om draait is het feit dat 2 mensen vragen of dit mogelijk is binnen een draadje hier bij de rubriek "HELP" ........ en daar gevolg aan wordt gegeven.
    Wat 2 leden vragen hoeft niet representatief te zijn voor de hele "groep"..... een poll op AO zou toch fijner zijn geweest en ja komt daar dan uit dat de meerderheid dit wilt, dan heb je jezelf daar idd maar bij neer te leggen.
    Wederom lijkt het of een kleine groep maar weer beslist wat goed zou zijn voor de doorsnee AOer
    Daarnaast zal een afgescheiden gedeelte niet bevorderen dat het openbare AO weer levendiger wordt, maar ik vermoed maar zo dat jij zelf die illusie al lang niet meer hebt.
Terug naar de lijst