Alleen Over.

Alleen Over. 

Onderwerp van Malero

Terug naar de lijst
  1. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef Ingridk
    Vind ik ook belachelijk. Alsof we een elite clubje zijn bij AO terwijl we net als iedereen hier opnieuw moeten beginnen. Misschien dat in sommige gevallen het liefdesverdriet anders is? Maar dan nog....niet mijn keus.


    Helemaal mee eens.
    Tot voor kort, heb ik mij nooit op die AlleenOver ledenlijst gezet.
    Als alleenstaande ouder ben ik lid geworden van deze site, wat de reden is waarom je alleenstaande ouder bent doet er dan niet toe.
    Van af dat punt zoek je dan de hoekjes op vd site waar jij je ei kwijt kan.
  2. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef Boep

    Volgens mij is dat op verzoek van de AO-ers.

    Enkele AOers......... netter zou het geweest zijn er een poll op los te laten en dan meeste stemmen gelden
  3. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef Boep

    Beetje vreemd is het wel ja.


    Misschien ga ik een verzoek doen dat AO-ers niet meer bij OA mogen meelezen. Of niet met onze uitjes mee mogen. Smile


    Moet je doen Boep, inwilliging van jouw verzoek zou voor mij dan het laatste zetje zijn om mijn abo niet meer te verlengen Smile
    Openbaar is openbaar en wil je daar niet schrijven, dan doe je dat binnen een club.
  4. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef bart

    AleenOver is voor alleenstaande ouders die hun partner verloren zijn.

    Er wordt een subgroepje gemaakt binnen het openbare gedeelte.
    Ik sta op de ledenlijst van OA, dat is voldoende.
    Nu ben ik verplicht mij te plaatsen op een AlleenOverlijst ledenlijst wanneer ik mee wil lezen bij de groep die idd hoort bij mijn reden waarom ik alleenstaande ouder ben geworden.
    Het voegt niets toe zo'n aparte lijst en nu moet ik wel, wil ik mee kunnen blijven lezen
  5. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef bart



    Er was bij anderen wel behoefte aan, dus vandaar dat het er wel gekomen is. Als je dat vervelend vindt, dan kun je de rubriek eventueel verbergen. Dat doe je hier:
    >>LINK<<

    Sorry, ik vind dit een flauwe opmerking........ Ingrid zal toch moeten kunnen lezen, wilt ze eventueel kunnen reageren binnen dat gedeelte.
  6. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef bart

    . En misschien is die rubriek ook niet speciaal bedoeld om over liefdesverdriet te schrijven, maar juist over specifieke AO-dingen.


    Wellicht hang jij een totaal andere waarde aan het woord liefdesverdriet dan dat Ingrid doet.
    Nu kan ik niet spreken voor Ingrid, maar ik schat zo in dat zij hier mee bedoelt het verdriet van het overlijden van haar partner, voor haar voelt dat als zijnde liefdesverdriet (het verdriet over het overlijden van haar lief, cq liefde) en nee ze heeft het hier niet over een bakvisliefde die uit is gegaan.
  7. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef Malero



    Ingrid is weduwe.

    Dat is mij bekend Malero Smile
  8. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef bart


    Je bent niets verplicht. Kies gewoon wat het beste bij je past.

    Ja AlleenOver past bij mij....... maar aangezien je wederom de mening volgt van een klein aantal AOers, die ook binnen een club zouden kunnen schrijven, moet een groot deel die dit niet wilt daar weer gevolg aan geven.
  9. Nova
    Positief blijven !

    Toon alleen de berichten van Nova
    quote:
    Dit schreef bart

    Sorry, maar je wordt niet in alles "gehoord" wat het beleid van de site betreft. Dat zal ook nooit gebeuren, want dan zou ik met iedereen rekening moeten houden om iets te kunnen wijzigen en is er niets meer mogelijk.

    Voor wat betreft gehoord worden, geloof ik niet dat ik ooit gehoord ben, dus die illusie had ik al niet.
    Waar het mij hier weer om draait is het feit dat 2 mensen vragen of dit mogelijk is binnen een draadje hier bij de rubriek "HELP" ........ en daar gevolg aan wordt gegeven.
    Wat 2 leden vragen hoeft niet representatief te zijn voor de hele "groep"..... een poll op AO zou toch fijner zijn geweest en ja komt daar dan uit dat de meerderheid dit wilt, dan heb je jezelf daar idd maar bij neer te leggen.
    Wederom lijkt het of een kleine groep maar weer beslist wat goed zou zijn voor de doorsnee AOer
    Daarnaast zal een afgescheiden gedeelte niet bevorderen dat het openbare AO weer levendiger wordt, maar ik vermoed maar zo dat jij zelf die illusie al lang niet meer hebt.
Terug naar de lijst