Geknutsel aan de software van OA

Geknutsel aan de software van OA 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    tientallen keren de pop up: je hebt een nw privebericht wil je het nu lezen
    ik heb dit al eens eerder gemeld. Of je nu klikt op ja of annuleren maakt niet uit, die pop up blijft komen.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef elly69
    tientallen keren de pop up: je hebt een nw privebericht wil je het nu lezen
    ik heb dit al eens eerder gemeld. Of je nu klikt op ja of annuleren maakt niet uit, die pop up blijft komen.

    Oh, daar heb ik geen last van...
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef elly69
    tientallen keren de pop up: je hebt een nw privebericht wil je het nu lezen
    ik heb dit al eens eerder gemeld. Of je nu klikt op ja of annuleren maakt niet uit, die pop up blijft komen.


    Wil je me hier wat meer over vertellen? Misschien liever in een nieuwe draadje?

    Vragen:
    - welke browser gebruik je? Kijk hier: >>LINK<<
    - wat gebeurt er na die "tientallen keren"?
    - zijn er andere dingen die niet of raar werken?
  4. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Ik ga geen draadje openen, dat vind ik jouw taak ;-)
    -ik krijg een pb en zodra ik OA open komt de popup. Ik ga dan naar het postvak om de pb te lezen, ondanks dat ik m gelezen heb blijft d popup opkomen, diverse keren. Maakt niet uit of ik annuleren of ja druk (op de vraag wil je deze nu lezen).
    Ik gebruik safari op een mac.
    De rest geen klachten. Het stopt pas als ik oa afsluit.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef elly69
    Ik ga geen draadje openen, dat vind ik jouw taak ;-)
    -ik krijg een pb en zodra ik OA open komt de popup. Ik ga dan naar het postvak om de pb te lezen, ondanks dat ik m gelezen heb blijft d popup opkomen, diverse keren. Maakt niet uit of ik annuleren of ja druk (op de vraag wil je deze nu lezen).
    Ik gebruik safari op een mac.
    De rest geen klachten. Het stopt pas als ik oa afsluit.

    Hou me even op de hoogte of dit blijft spelen. Het zou mogelijk (binnenkort) opgelost kunnen zijn.
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef SFR


    (..)

    Wel viel mij op dat bij mij de onderschrift (van wie naar wie) tekstueel niet klopt. Er staat nu 'van SFR naar SFR'.. terwijl het logo van de zender wel de 'correcte' is en dus een ander persoon dan ik.

    (..)


    Intussen is dit opgelost.

    Wat mij nu wel opviel... deze systematiek is niet toegepast in de 'verzonden' box.
    Daar zie ik wel de 2 logo's van de OA leden die (in mijn geval) aan het bericht gekoppeld zijn.. maar de tekst eronder spreekt alleen maar van de afzender...

    In het kader van 'eenduidigheid' verwacht ik dan ook dat in dit veld de ontvanger in tekst te zien is..
    Smile
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef elly69
    Ik ga geen draadje openen, dat vind ik jouw taak ;-)
    -ik krijg een pb en zodra ik OA open komt de popup. Ik ga dan naar het postvak om de pb te lezen, ondanks dat ik m gelezen heb blijft d popup opkomen, diverse keren. Maakt niet uit of ik annuleren of ja druk (op de vraag wil je deze nu lezen).
    Ik gebruik safari op een mac.
    De rest geen klachten. Het stopt pas als ik oa afsluit.



    Dat heb ik nog nooit gehad.
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef SFR


    Intussen is dit opgelost.

    Wat mij nu wel opviel... deze systematiek is niet toegepast in de 'verzonden' box.
    Daar zie ik wel de 2 logo's van de OA leden die (in mijn geval) aan het bericht gekoppeld zijn.. maar de tekst eronder spreekt alleen maar van de afzender...

    In het kader van 'eenduidigheid' verwacht ik dan ook dat in dit veld de ontvanger in tekst te zien is..
    Smile

    Ja je hebt gelijk... Aan de andere kant is het altijd alleen door jou verzonden. Daar is geen uitzondering op, zoals bij het ontvangen. Dan is het nu dus 100% nutteloze informatie om het erbij te zetten.

    Maar wel eenduidiger.
  9. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Als er meerdere personen in een PB wisseling zitten, dan kan ik niet meer 'allen beantwoorden', maar slechts degene die het bericht verzonden heeft. De anderen in de PB wisseling moet ik dan weer handmatig toevoegen
  10. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Margo

    Bij jou niet ... Viel mij meteen op.

    Bart, ik vind die pb lijst weergave met die witte balken en extra tekst echt onrustig.
    Beetje dubbelop toch?
    - witte tekst met van wie en aan wie
    - dan 2 profielfoto's
    - en nog een groen pijltje... Smile

    Maar TOP voor de optie om een bijlage bij te voegen!! Smile


    Ben het helemaal eens met Margo.
    Handig dat je in ??n keer ziet wie er nog meer in de pb-wissel zit. verder vind ik onrustig en onduidelijker geworden.

    Is het nu ook mogelijk om aan meer mensen dan 5 een pb te sturen?
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Mikky
    Als er meerdere personen in een PB wisseling zitten, dan kan ik niet meer 'allen beantwoorden', maar slechts degene die het bericht verzonden heeft. De anderen in de PB wisseling moet ik dan weer handmatig toevoegen

    Opgelost.

    Dank je.
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    ziet er prima uit Bart, complimenten
Terug naar de lijst