Geknutsel aan de software van OA

Geknutsel aan de software van OA 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef bart
    Ik heb wat zitten knutselen aan de software van OA.

    En wel aan de volgende onderdelen:
    - de priv?berichten worden anders getoond
    (..)t.


    Ah, wel geinig dit. de foto logo's.
    Nu gebruik ik de Inbox niet zoveel, heb er dus niet zoveel mee te schaften..
    Het is voor mij prima zo.

    Wel viel mij op dat bij mij de onderschrift (van wie naar wie) tekstueel niet klopt. Er staat nu 'van SFR naar SFR'.. terwijl het logo van de zender wel de 'correcte' is en dus een ander persoon dan ik.

    Wellicht heeft het ermee te maken dat ik zojuist mijn gebruikersnaam gewijzigd heb.?
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef SFR


    (..)

    Wel viel mij op dat bij mij de onderschrift (van wie naar wie) tekstueel niet klopt. Er staat nu 'van SFR naar SFR'.. terwijl het logo van de zender wel de 'correcte' is en dus een ander persoon dan ik.

    (..)


    Intussen is dit opgelost.

    Wat mij nu wel opviel... deze systematiek is niet toegepast in de 'verzonden' box.
    Daar zie ik wel de 2 logo's van de OA leden die (in mijn geval) aan het bericht gekoppeld zijn.. maar de tekst eronder spreekt alleen maar van de afzender...

    In het kader van 'eenduidigheid' verwacht ik dan ook dat in dit veld de ontvanger in tekst te zien is..
    Smile
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef bart

    Ja je hebt gelijk... Aan de andere kant is het altijd alleen door jou verzonden. Daar is geen uitzondering op, zoals bij het ontvangen. Dan is het nu dus 100% nutteloze informatie om het erbij te zetten.

    Maar wel eenduidiger.


    Toch fijn dat je het hebt aangepast. Het ziet er nu gewoon 'logischer' uit naar mijn mening Smile
Terug naar de lijst