Waar laten jullie vrouwen die enorme mobiel?

Waar laten jullie vrouwen die enorme mobiel? 

Onderwerp van Ingridk

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Mijn handtas hang ik op, met de sleutels en de rest, als ik aan het werk ben. De telefoon draag ik bij me en soms dus idd in bh. Met het geluid af.

    Thuis ligt ie op de bank of als ik niet thuis ben en niet aan het werk in mijn handtas. Maar ik wil bereikbaar zijn als ik bezig ben.

    Het voelt wel gek om hem uit bh op te diepen als ik bij een client ben. :D
  2. blue
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blue
    quote:
    Dit schreef Miquel69


    Smile

    Aha, wij mannen zijn eigenlijk een soort van zelf lopende tas?
    Nu komt de aap uit de..... bh! Smile


    SSSSSST niet verklappen, maar das het probleem nou net. Kan nog steeds geen leuke wandelende tas vinden, dus de bh truuk is noodzaak Miquel haha ;-)
  3. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    Ik begrijp in ene waarom zoveel vrouwen een veeeeeel grotere voorgevel hebben dan ik.
    Bij mij passen er echt geen sleutels, telefoons en pinpassen in.
    Ik draag dat allemaal iets lager.
  4. blue
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blue
    quote:
    Dit schreef cootje
    Ik begrijp in ene waarom zoveel vrouwen een veeeeeel grotere voorgevel hebben dan ik.
    Bij mij passen er echt geen sleutels, telefoons en pinpassen in.
    Ik draag dat allemaal iets lager.


    Tja als je een grote bh hebt is dat net een tas haha ;-) Maar als ik uit ga heb ik gewoon netjes een tas bij me hoor.
  5. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    Dan beter een man, daar krijg je hooguit hoofdpijn van...

    >>LINK<<
  6. blue
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blue
    quote:
    Dit schreef Miquel69
    Dan beter een man, daar krijg je hooguit hoofdpijn van...

    >>LINK<<


    I know dat van straling op de borst door je mobiel, maar ja......

    Ken zat mannen, maar ja die ene....... Ach alles op zn tijd hoor, draag voorlopig gewoon zelf mn spulletjes mee. Om daar nou voor aan de man te gaan is ook weer zo wat;-)
  7. Irsa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Irsa
    quote:
    Dit schreef Boep


    Maar jemig, ik ben verbaasd dat zevelen de mobiel in hun bh dragen. Pas vorige week zag ik voor het eerst een vriendin dr mobieltje uit haar bh vissen. Wat doen jullie bijvoorbeeld met je sleutelbos dan? Ook in je bh mikken?


    Ik ben ook verbaasd. Misschien heel stom maar ik ben nog nooit op het idee gekomen om iets in mijn bh te stoppen Smile
    Ik heb bijna altijd een tas bij me, ga nooit weg zonder telefoon, portemonnee en sleutels.
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Ingridk
    Wat zou een goede mobiel zijn voor mij wat grootte betreft? Ik ben zoals jullie al begrepen een volslagen beginneling uit de binnenlanden. Mijn zoon liet al vol goede moed een site vol telefoontjes zien maar op de afbeelding zie je niet of ze ( naar ik begrijp dan toch maar) in de bh passen.
    iPhone SE
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef blue


    I know dat van straling op de borst door je mobiel, maar ja......

    Ken zat mannen, maar ja die ene....... Ach alles op zn tijd hoor, draag voorlopig gewoon zelf mn spulletjes mee. Om daar nou voor aan de man te gaan is ook weer zo wat;-)



    Ik vind het de eerste goede reden om aan de man te gaan die ik lees 😀😀😀😀😀
  10. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Irsa


    Ik ben ook verbaasd. Misschien heel stom maar ik ben nog nooit op het idee gekomen om iets in mijn bh te stoppen Smile
    Ik heb bijna altijd een tas bij me, ga nooit weg zonder telefoon, portemonnee en sleutels.


    Pff. Eindelijk een vrouw die ook gewoon dagelijks een tas bij zich draagt...Smile
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik voorzie overigens wel een gat in de markt, telefoonwinkels met pashokjes.
  12. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik voorzie overigens wel een gat in de markt, telefoonwinkels met pashokjes.



    Een BH met een telefoonzakje en sleutelzakje lijkt mij beter...Smile
Terug naar de lijst