Waar laten jullie vrouwen die enorme mobiel?

Waar laten jullie vrouwen die enorme mobiel? 

Onderwerp van Ingridk

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    ... dan ben ik wel benieuwd hoe de vrouwen de telefoon elegant uit de buste halen.. in de rij voor de kassa..


    Krijg je geheid opmerkingen over van (mannelijke) mede rij-gangers.

    ..zal ik hem ff pakken voor je,.. Smile
  2. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Liefst ook geen tas maar tis niet anders
  3. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    quote:
    Dit schreef SFR
    ... dan ben ik wel benieuwd hoe de vrouwen de telefoon elegant uit de buste halen.. in de rij voor de kassa..


    Krijg je geheid opmerkingen over van (mannelijke) mede rij-gangers.

    ..zal ik hem ff pakken voor je,.. Smile


    Die neiging heb ik werkelijk nog n??it gehad!
  4. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    quote:
    Dit schreef heleni
    haha, zonder jas, tas of broekzak zal je hem gewoon vast moeten houden, behalve al je cup G hebt

    Cup E is ook al flink hoor. Maar ik wil niet zo'n zichtbare vierkante tiet. Ze lopen nu al genoeg in het oog....
  5. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    quote:
    Dit schreef Dimmy
    Waar woont je portemonnee dan??


    Ik leef zowat zelfvoorzienend Smile maar mijn portemonnee houd ik meestal vast of ligt los ( ja, ja helemaal fout) verstopt onder de boodschappen in mijn winkelwagen. Vaak neem ik slechts mijn pasje mee. Jawel, ook in de bh.
  6. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    quote:
    Dit schreef Mikky
    [B

    In alle andere gevallen; broek/jaszak van vriend claimen als de jouwe [/B]

    Jaha, die ken ik ook!
  7. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    Wat zou een goede mobiel zijn voor mij wat grootte betreft? Ik ben zoals jullie al begrepen een volslagen beginneling uit de binnenlanden. Mijn zoon liet al vol goede moed een site vol telefoontjes zien maar op de afbeelding zie je niet of ze ( naar ik begrijp dan toch maar) in de bh passen.
  8. blue
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blue
    quote:
    Dit schreef SFR
    ... dan ben ik wel benieuwd hoe de vrouwen de telefoon elegant uit de buste halen.. in de rij voor de kassa..


    Krijg je geheid opmerkingen over van (mannelijke) mede rij-gangers.

    ..zal ik hem ff pakken voor je,.. Smile




    Gewoon met dezelfde elegantie als een man hem uit zn binnenzak haalt van zn jas ;-)

    En tuurlijk zijn er wel eens van die grapjasjes ( trouwens meer mn mannelijke vrienden dan vreemden bedenk ik nu ik dit tik) die dan grapjes maken van wat heeft die mobiel van jou het toch goed. Of die zit er warmpjes bij. Kan dr wel om lachen. Voor mij is het gewoon lekker praktisch ;-)
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Ingridk
    Wat zou een goede mobiel zijn voor mij wat grootte betreft? Ik ben zoals jullie al begrepen een volslagen beginneling uit de binnenlanden. Mijn zoon liet al vol goede moed een site vol telefoontjes zien maar op de afbeelding zie je niet of ze ( naar ik begrijp dan toch maar) in de bh passen.



    Dat ligt aan zoveel dingen. Ik zweer bij mijn Huawei
  10. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Ingridk
    Wat zou een goede mobiel zijn voor mij wat grootte betreft? Ik ben zoals jullie al begrepen een volslagen beginneling uit de binnenlanden. Mijn zoon liet al vol goede moed een site vol telefoontjes zien maar op de afbeelding zie je niet of ze ( naar ik begrijp dan toch maar) in de bh passen.

    Misschien even passen in de winkel? Smile

    Maar jemig, ik ben verbaasd dat zovelen de mobiel in hun bh dragen. Pas vorige week zag ik voor het eerst een vriendin dr mobieltje uit haar bh vissen. Wat doen jullie bijvoorbeeld met je sleutelbos dan? Ook in je bh mikken?
    28 jun '16 - 14:07:55 / 28 jun '16 - 15:26:21
  11. blue
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blue
    quote:
    Dit schreef Boep

    Misschien even passen in de winkel? Smile

    Maar jemig, ik ben verbaasd dat zevelen de mobiel in hun bh dragen. Pas vorige week zag ik voor het eerst een vriendin dr mobieltje uit haar bh vissen. Wat doen jullie bijvoorbeeld met je sleutelbos dan? Ook in je bh mikken?


    Eerlijk..... die leg ik in mn auto en mn autosleutel zit.... in mn bh ;-) En ga ik niet met de auto en wil ik echt geen tas mee dan hang ik hem aan mn.... bh bandje onder mn shirt haha. Moet toch wat als je geen man bij je hebt ;-)
  12. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    quote:
    Dit schreef blue


    Eerlijk..... die leg ik in mn auto en mn autosleutel zit.... in mn bh ;-) En ga ik niet met de auto en wil ik echt geen tas mee dan hang ik hem aan mn.... bh bandje onder mn shirt haha. Moet toch wat als je geen man bij je hebt ;-)


    Smile

    Aha, wij mannen zijn eigenlijk een soort van zelf lopende tas?
    Nu komt de aap uit de..... bh! Smile
Terug naar de lijst