Waar laten jullie vrouwen die enorme mobiel?

Waar laten jullie vrouwen die enorme mobiel? 

Onderwerp van Ingridk

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk
    Ik ben verliefd.
    Al jaren!
    Op mijn klaptelefoontje model aardappel.
    Super klein en prachtig hardblauw zodat zelfs ik hem nog zie liggen
    En hij woont in mijn bh.
    Zo vreselijk handig als je nooit een jas aan hebt, een broek draagt en een hekel aan je handtas hebt.

    Maar nu tijdens mijn vakantie heb ik toch wel erg genoten van de mobiel van mijn vriend. Kon grateloos appen, bellen en internetten. En je kon prachtig fotograferen met dat ding. En nu ben wil ik ook zo'n geweldige moderne telefoon met internet.
    Maar mijn hemel....waar laten jullie vrouwen dat ding?
  2. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    quote:
    Dit schreef heleni
    haha, zonder jas, tas of broekzak zal je hem gewoon vast moeten houden, behalve al je cup G hebt

    Cup E is ook al flink hoor. Maar ik wil niet zo'n zichtbare vierkante tiet. Ze lopen nu al genoeg in het oog....
  3. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    quote:
    Dit schreef Dimmy
    Waar woont je portemonnee dan??


    Ik leef zowat zelfvoorzienend Smile maar mijn portemonnee houd ik meestal vast of ligt los ( ja, ja helemaal fout) verstopt onder de boodschappen in mijn winkelwagen. Vaak neem ik slechts mijn pasje mee. Jawel, ook in de bh.
  4. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    quote:
    Dit schreef Mikky
    [B

    In alle andere gevallen; broek/jaszak van vriend claimen als de jouwe [/B]

    Jaha, die ken ik ook!
  5. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    Wat zou een goede mobiel zijn voor mij wat grootte betreft? Ik ben zoals jullie al begrepen een volslagen beginneling uit de binnenlanden. Mijn zoon liet al vol goede moed een site vol telefoontjes zien maar op de afbeelding zie je niet of ze ( naar ik begrijp dan toch maar) in de bh passen.
  6. Bericht van Ingridk is op 28-06-2016 om 17:53:51 uur verwijderd door Ingridk.

    Reden: quote vergeten

     
  7. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    quote:
    Dit schreef Sjak
    Misschien een stomme vraag maar denkt er niemand na over straling van een gsm in je bh?


    Ja want ik voel dat en krijg pijn als ik hem langer draag. Dus gooi ik hem er vaak uit en ligt dat ding echt overal ( daarom knal hardblauw ) en mis ik nogal wat telefoontjes. Vandaar mijn brandende vraag....
    Ik heb een rugzaktas die ik nog wel eens gebruik als ik weg ga maar in de stal, moestuin of op de tractor met een handtas?
    28 jun '16 - 17:53:25 / 28 jun '16 - 21:07:16
  8. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    quote:
    Dit schreef Rene_63
    Mobiel in bh ik kijk er niet van op ik zie niets anders in mijn omgeving, het wordt pas echt gek als je hem stopt op de plek in het filmpje Smile

    >>LINK<<


    lachen!
  9. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Op je bovenarm
    in een hoesje die sporters gebruiken


    Nooit gezien maar dit biedt perspectieven!
  10. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    Vandaag maar eens naar de fodafoonwinkel. Passen. Zullen ze raar kijken denken jullie? Misschien hebben zijn een sporttasje voor om je middel of arm. Kan ik dat ook eens life meemaken. En anders zit er een sportwinkel in de buurt. Ga ik daar eens proberen.
  11. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk

    Een Samsung S5 mini.
    Oei wat boeiend al die opties. Opletten dat ik het record aantal uren beeldkijken niet ga verbeteren van mijn jongens...
    Vriendlief heeft een klein tasje voor om de arm zoals al enkelen opperden in dit draadje. Voor die van hem is het te klein maar dit is maar een 4 inch. Die mag ik gaan gebruiken.
    Ben benieuwd. Mijn mobiel is zwart en moeilijk te vinden als ik hem weer eens ergens achterlaat merkte ik vanmorgen.

    Bedankt voor het meedenken allemaal.
    Hoor ik van af vandaag ook bij de grote mobiel hebbende meute.
Terug naar de lijst