huurverenigingen

huurverenigingen 

Onderwerp van Jacquelien

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    Ik merkte bij mijn zoektocht op het internet dat er heul veul woningbouwverenigingen zijn per plaats waar je je kunt inschrijven. En daarom dit draadje om een paar namen van woningbouwverenigingen bij elkaar te krijgen.

    Maar in veel regio's hoef je dus niet naar die afzonderlijke woningcorporaties toe, omdat er gemeenschappelijke regelingen tussen gemeentes bestaan over de toewijzing.
    (als je tenminste een sociale huurwoning zoekt: <711 euro kale huur per maand)
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Jacquelien



    Dat heb je idd goed begrepen en ik heb ook nog tijd zat. Waar ik nu woon is helemaal prima, maar ik verwacht na het uitvliegen van de kinderen dat ik toch wel wat dichterbij mijn werk wil wonen.

    Ik merkte bij mijn zoektocht op het internet dat er heul veul woningbouwverenigingen zijn per plaats waar je je kunt inschrijven. En daarom dit draadje om een paar namen van woningbouwverenigingen bij elkaar te krijgen.


    Ik sta ook in een paar regio's ingeschreven. Tegenwoordig hebben vele woningcorporaties een centraal punt waar je je inschrijft, zodat je regionaal kunt reageren.
  3. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien

    quote:
    Dit schreef Zeeg



    Waarom ga je verhuizen? In Zwolle kan ik je tips geven, want ik heb een koophuis...


    Andere werkgever enne hoezo kan jij me met jouw koophuis tips geven :) ? Altijd welkom hoor Smile
  4. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien

    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ik sta ook in een paar regio's ingeschreven. Tegenwoordig hebben vele woningcorporaties een centraal punt waar je je inschrijft, zodat je regionaal kunt reageren.


    Kun je me er een paar noemen?
  5. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    Kun je me er een paar noemen?

    Ik heb er al drie genoemd: heb je al op mijn linkjes geklikt?
  6. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien

    quote:
    Dit schreef Loeki

    Heb je al op mijn linkjes geklikt?



    Smile
  7. paul1964
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van paul1964
    Geen tips. Wel een woningbouwvereniging in Zwolle: SWZ. Zijn verschillende verenigingen samen.

    Succes met zoeken en inschrijven
  8. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien

    quote:
    Dit schreef paul1964
    Geen tips. Wel een woningbouwvereniging in Zwolle: SWZ. Zijn verschillende verenigingen samen.

    Succes met zoeken en inschrijven


    Dankjewel! :)
  9. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Reken op een jaartje of 10 wachtijd in rego utrecht. Het credo is dus dat je altijd ingeschreven moet staan om inschrijftijd op te bouwen.....
    Dus schrijf je kinderen ook maar zelfstandig in als ze van de basischool af zijn. Smile
  10. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien

    quote:
    Dit schreef Raymond
    Reken op een jaartje of 10 wachtijd in rego utrecht. Het credo is dus dat je altijd ingeschreven moet staan om inschrijftijd op te bouwen.....
    Dus schrijf je kinderen ook maar zelfstandig in als ze van de basischool af zijn. Smile



    Laten we dan maar beginnen he.. heb je een naam van een woningbouwvereniging Raymond?
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Raymond
    Reken op een jaartje of 10 wachtijd in rego utrecht. Het credo is dus dat je altijd ingeschreven moet staan om inschrijftijd op te bouwen.....
    Dus schrijf je kinderen ook maar zelfstandig in als ze van de basischool af zijn. Smile


    Volgens mij mogen ze pas ingeschreven worden vanaf hun 18e. Hier tenminste wel.
  12. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    Laten we dan maar beginnen he.. heb je een naam van een woningbouwvereniging Raymond?

    Regio Utrecht en Amersfoort heb je al Smile
Terug naar de lijst