huurverenigingen

huurverenigingen 

Onderwerp van Jacquelien

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    In de regio Utrecht is de woningtoewijzing centraal geregeld: je kunt je inschrijven bij Woningnet Utrecht.
    De regio Amersfoort valt ook onder Woningnet, en heet daar "Woningnet Eemvallei".

    Inschrijving bij die beide regio's moet je apart betalen.

    Je krijgt wekelijks een mail, met de woningen die worden aangeboden. En als je bent ingelogd kun je bij elke woning ook zien hoeveel kans je maakt.
    Er zijn ook lotingwoningen, waarbij iedereen evenveel kans heeft.

    >>LINK<<

    Voor gemeenten Apeldoorn, Brummen, Deventer, Lochem, Voorst en Zutphen >>LINK<<
    17 jul '16 - 13:50:55 / 17 jul '16 - 14:17:12
  2. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    Ik merkte bij mijn zoektocht op het internet dat er heul veul woningbouwverenigingen zijn per plaats waar je je kunt inschrijven. En daarom dit draadje om een paar namen van woningbouwverenigingen bij elkaar te krijgen.

    Maar in veel regio's hoef je dus niet naar die afzonderlijke woningcorporaties toe, omdat er gemeenschappelijke regelingen tussen gemeentes bestaan over de toewijzing.
    (als je tenminste een sociale huurwoning zoekt: <711 euro kale huur per maand)
  3. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    Kun je me er een paar noemen?

    Ik heb er al drie genoemd: heb je al op mijn linkjes geklikt?
  4. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    Laten we dan maar beginnen he.. heb je een naam van een woningbouwvereniging Raymond?

    Regio Utrecht en Amersfoort heb je al Smile
  5. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Wat je daarnaast nog hebt zijn de tijdelijk verhuurde woningen, bijvoorbeeld in Zeist in de flats die over een paar jaar gesloopt worden, in de wijk Kerckebosch.
    Maar da's een heel ander soort woningen.
Terug naar de lijst