Wie heeft er verstand van Exact Online boekhoud programma?

Wie heeft er verstand van Exact Online boekhoud programma? 

Onderwerp van Droopy

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    quote:
    Dit schreef Xanxan


    EUR 500,- voor een versie waar je wat aan hebt. Als ik op die site kijk tenminste. Dat zijn toch heel wat maanden e-boekhouden voor je voordeliger uit bent.

    Ik lees ook mee verder, want was toevallig ook wat pakketten aan het vergelijken de afgelopen dagen.

    Informer dus. Prima pakket. Incl facturenoptie en nog meer (waar ik geen gebruik van maak). Plm ?140 ofzo. Heb je er dus binnen een halfjaar tot een jaar uit.
  2. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Anne1967

    Informer dus. Prima pakket. Incl facturenoptie en nog meer (waar ik geen gebruik van maak). Plm ?140 ofzo. Heb je er dus binnen een halfjaar tot een jaar uit.


    Kun je een link geven Anne? Ik kan alleen de onlineversie vinden en deze >>LINK<<

    Onlineversie ad ? 10 per maand ziet er niet slecht uit. Zou voor mijn eigen bedrijfje voldoende zijn.
  3. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef fresia


    E-boekhouden kost 14,95 exclusief BTW per maand, voor starters nog goedkoper.
    Dus nog goedkoper dan exact.
    Ik heb niet veel tijd, maar zou je wel willen helpen als je dit pakket kiest en je wegwijs maken.


    Deze ziet er inderdaad ook niet verkeerd uit. Ik morgen eens bellen om informatie op te vragen.
  4. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    quote:
    Dit schreef Anne1967

    Informer dus. Prima pakket. Incl facturenoptie en nog meer (waar ik geen gebruik van maak). Plm ?140 ofzo. Heb je er dus binnen een halfjaar tot een jaar uit.


    Ja, daar heb ik de EUR 500 die ik noemde vandaan. De allergoedkoopste versie van Informer die ik op hun site zie is EUR 299,-. En daar komen dan nog maandelijkse kosten bij voor een serviceabonnement.

    Waar zie jij het pakket van EUR 140,-?
  5. Droopy
    Vooruit mensen, achteruit

    Toon alleen de berichten van Droopy

    quote:
    Dit schreef Carlita
    Goeie vraag Droopy, ik werk ook nog met een excel sheet met 50 ? 60 regels per maand. Alles dus handmatig Maar binnenkort komt er een nieuwe tussenpersoon / financiele geldstroom bij, ik houd m'n hart vast. Overzicht houden is een must !!! En eigenlijk moet het ook nog even low-budget hier. Aan de andere kant, ik zie ook hoe belangrijk een goede basis is, moet zijn...Met het gegeven dat ik op ICT gebied nogal traag ben SmileIk lees dus even mee.

    Hoi Carlita, zo zit het bij mij nu ook, rond de 60 regels per maand, sinds kort mijn eerste parttime medewerkster aangenomen. Er zit nog steeds groei in. Ik hoop dat het e-boekhouden het makkelijker gaat maken en minder tijd gaat kosten. Goed dat je mee leest, doe je voordeel ermee.
  6. Droopy
    Vooruit mensen, achteruit

    Toon alleen de berichten van Droopy

    quote:
    Dit schreef Xanxan


    Ja, daar heb ik de EUR 500 die ik noemde vandaan. De allergoedkoopste versie van Informer die ik op hun site zie is EUR 299,-. En daar komen dan nog maandelijkse kosten bij voor een serviceabonnement.

    Waar zie jij het pakket van EUR 140,-?

    De reden dat ik met Exact Online wil werken is dat mijn toekomstige administratie kantoor er ook mee werkt. Zij kunnen dan mee kijken als ik vragen heb. Ik heb te weinig boekhoud ervaring om het helemaal op eigen kracht te gaan doen. Dan betaal ik liever iets meer met een controle ingebouwd.
  7. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef droopy

    De reden dat ik met Exact Online wil werken is dat mijn toekomstige administratie kantoor er ook mee werkt. Zij kunnen dan mee kijken als ik vragen heb. Ik heb te weinig boekhoud ervaring om het helemaal op eigen kracht te gaan doen. Dan betaal ik liever iets meer met een controle ingebouwd.


    Dan is het begrijpelijk. Ik ken Exact alleen van de DOS versie (lang geleden dus), maar ik weet dat het minstens gelijkwaardig aan Multivers is. Prima pakket dus.

    Kun je dat administratiekantoor niet benaderen om je op weg te helpen?
  8. Droopy
    Vooruit mensen, achteruit

    Toon alleen de berichten van Droopy

    quote:
    Dit schreef nibo


    Dan is het begrijpelijk. Ik ken Exact alleen van de DOS versie (lang geleden dus), maar ik weet dat het minstens gelijkwaardig aan Multivers is. Prima pakket dus.

    Kun je dat administratiekantoor niet benaderen om je op weg te helpen?

    Ja dat kan ik natuurlijk vragen maar het is geen groot kantoor dus dat gaat wel wat kosten denk ik.
    Als jij mij zou komen helpen wat zou mij dat gaan kosten. We maken er wel een leuke dag van natuurlijk.
    Je mag uiteraard via PB reageren.
  9. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef droopy

    Ja dat kan ik natuurlijk vragen maar het is geen groot kantoor dus dat gaat wel wat kosten denk ik.
    Als jij mij zou komen helpen wat zou mij dat gaan kosten. We maken er wel een leuke dag van natuurlijk.
    Je mag uiteraard via PB reageren.


    Ik bedoel meer om te vragen of zij iemand weten die je er bij kan helpen. Ik heb tijdens een netwerkbijeenkomst een accountant gesproken die mij vertelde dat er wel behoefte was aan mensen zoals ik, omdat accountants voor de eenvoudige dingen te duur zijn. Dat ze wel eens gevraagd worden door hun klanten of ze iemand weten.

    Op welke termijn? Ik heb nu vakantie, maar het is echt een beetje uit de richting. Ik woon tussen Eindhoven en Tilburg in, aan de Belgische grens. Op zich vind ik het echter wel een leuke uitdaging en kan ik zelf ook weer van leren. Vraag jij eerst het administratiekantoor of ze iemand weten? Dan denk ik er even over na.
  10. Droopy
    Vooruit mensen, achteruit

    Toon alleen de berichten van Droopy

    quote:
    Dit schreef nibo


    Ik bedoel meer om te vragen of zij iemand weten die je er bij kan helpen. Ik heb tijdens een netwerkbijeenkomst een accountant gesproken die mij vertelde dat er wel behoefte was aan mensen zoals ik, omdat accountants voor de eenvoudige dingen te duur zijn. Dat ze wel eens gevraagd worden door hun klanten of ze iemand weten.

    Op welke termijn? Ik heb nu vakantie, maar het is echt een beetje uit de richting. Ik woon tussen Eindhoven en Tilburg in, aan de Belgische grens. Op zich vind ik het echter wel een leuke uitdaging en kan ik zelf ook weer van leren. Vraag jij eerst het administratiekantoor of ze iemand weten? Dan denk ik er even over na.

    Ze zijn nu gesloten wegens vakantie dus daar moet ik ook even op wachten.
    Het heeft ook niet direct haast maar in de komende maand zou ik het willen opstarten.
    Geniet jij ondertussen ook van je welverdiende rust?
    Ik hoor het wel van je, alvast bedankt voor je steun, die is erg welkom.
  11. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Ik ga zelf e-boekhouden uitproberen. Als administratiekantoor krijg ik 1 gratis account. Lijkt te mooi om waar te zijn, maar ik heb gebeld en het is echt zo.
  12. fresia
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van fresia
    quote:
    Dit schreef nibo
    Ik ga zelf e-boekhouden uitproberen. Als administratiekantoor krijg ik 1 gratis account. Lijkt te mooi om waar te zijn, maar ik heb gebeld en het is echt zo.


    Ik vind e-boekhouden een prima programma, zeker voor de prijs. voor non-profit organisaties is de prijs nog lager.
    Het programma is heel goed toegankelijk voor niet-boekhouders.
    Het kan zijn dat jij daarom even moet schakelen Nibo, want als boekhouder/administrateur/accountant ben je gewend aan bepaalde termen en logica die hier net even anders zijn om het voor niet-boekhouders inzichtelijk te houden.

    En als je vragen hebt...stel ze gerust.
    De helpdesk is overigens ook heel vriendelijk en snel.

    Groetjes
Terug naar de lijst