Wie heeft er verstand van Exact Online boekhoud programma?

Wie heeft er verstand van Exact Online boekhoud programma? 

Onderwerp van Droopy

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Ik ben voor een bevriende klant zijn administratie in Multivers van Unit4 aan het zetten. Hij heeft sinds een maand Mulitvers online met offertes. Zijn accountant had deze er al voor een deel inzitten, dus ik had al een beginbalans. Op mijn werk hebben we ook Multivers maar dan niet online.

    Het is een beetje afhankelijk van de grootte van je bedrijf en wat je wilt van een pakket. Ik zelf moet lowbudget werken en heb een excell sheet ontworpen die ik ook gebruik voor de politieke partij waar ik bij zit. Dit werkt eigenlijk ook prima.

    Ik hoor ook goede verhalen over Tinq >>LINK<<
  2. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef droopy

    Het is bij mij ook niet echt spannend, wat inkoop en verkoop. Geen offertes e.d. contant en pin betalingen.
    Dus het is ook niet heel ingewikkeld, Exact Online kost maar 25 per maand. Tinq begint bij 39.00 zag ik.
    Het opzetten wil ik goed doen, vandaar dat ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen hierbij.


    Als je iets dichterbij woonde zou ik je met liefde en plezier willen helpen (dat is wat ik doe met mijn bedrijfje). In jouw buurt zal je ook vast iemand kunnen vinden die dat kan en wil.
    Ik weet niet of je Facebook hebt, maar ik heb zo'n vraag ook wel eens gesteld zien worden op een ruil en verkoophoek. Kwamen best wel wat reacties op.
  3. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Die bevriende klant van mij is nu flink aan het groeien en overzag het niet meer. Had veel offertes en deed dubbel werk, doordat hij daarna ook vaak een factuur moest maken. Heb er de afgelopen tijd heel wat uurtjes voor gemaakt om alles er op tijd in te krijgen voor de BTW aangifte. Wel meer als vriendendienst, ik heb maar een kleine rekening geschreven.
  4. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Anne1967

    Informer dus. Prima pakket. Incl facturenoptie en nog meer (waar ik geen gebruik van maak). Plm ?140 ofzo. Heb je er dus binnen een halfjaar tot een jaar uit.


    Kun je een link geven Anne? Ik kan alleen de onlineversie vinden en deze >>LINK<<

    Onlineversie ad ? 10 per maand ziet er niet slecht uit. Zou voor mijn eigen bedrijfje voldoende zijn.
  5. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef fresia


    E-boekhouden kost 14,95 exclusief BTW per maand, voor starters nog goedkoper.
    Dus nog goedkoper dan exact.
    Ik heb niet veel tijd, maar zou je wel willen helpen als je dit pakket kiest en je wegwijs maken.


    Deze ziet er inderdaad ook niet verkeerd uit. Ik morgen eens bellen om informatie op te vragen.
  6. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef droopy

    De reden dat ik met Exact Online wil werken is dat mijn toekomstige administratie kantoor er ook mee werkt. Zij kunnen dan mee kijken als ik vragen heb. Ik heb te weinig boekhoud ervaring om het helemaal op eigen kracht te gaan doen. Dan betaal ik liever iets meer met een controle ingebouwd.


    Dan is het begrijpelijk. Ik ken Exact alleen van de DOS versie (lang geleden dus), maar ik weet dat het minstens gelijkwaardig aan Multivers is. Prima pakket dus.

    Kun je dat administratiekantoor niet benaderen om je op weg te helpen?
  7. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef droopy

    Ja dat kan ik natuurlijk vragen maar het is geen groot kantoor dus dat gaat wel wat kosten denk ik.
    Als jij mij zou komen helpen wat zou mij dat gaan kosten. We maken er wel een leuke dag van natuurlijk.
    Je mag uiteraard via PB reageren.


    Ik bedoel meer om te vragen of zij iemand weten die je er bij kan helpen. Ik heb tijdens een netwerkbijeenkomst een accountant gesproken die mij vertelde dat er wel behoefte was aan mensen zoals ik, omdat accountants voor de eenvoudige dingen te duur zijn. Dat ze wel eens gevraagd worden door hun klanten of ze iemand weten.

    Op welke termijn? Ik heb nu vakantie, maar het is echt een beetje uit de richting. Ik woon tussen Eindhoven en Tilburg in, aan de Belgische grens. Op zich vind ik het echter wel een leuke uitdaging en kan ik zelf ook weer van leren. Vraag jij eerst het administratiekantoor of ze iemand weten? Dan denk ik er even over na.
  8. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Ik ga zelf e-boekhouden uitproberen. Als administratiekantoor krijg ik 1 gratis account. Lijkt te mooi om waar te zijn, maar ik heb gebeld en het is echt zo.
  9. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef fresia


    Ik vind e-boekhouden een prima programma, zeker voor de prijs. voor non-profit organisaties is de prijs nog lager.
    Het programma is heel goed toegankelijk voor niet-boekhouders.
    Het kan zijn dat jij daarom even moet schakelen Nibo, want als boekhouder/administrateur/accountant ben je gewend aan bepaalde termen en logica die hier net even anders zijn om het voor niet-boekhouders inzichtelijk te houden.

    En als je vragen hebt...stel ze gerust.
    De helpdesk is overigens ook heel vriendelijk en snel.

    Groetjes


    Ik ga er van de week eens induiken. Ik heb net mijn logo ingelezen en dat ging heel simpel. Het voordeel is dat ik eventuele toekomstige klanten dit pakket kan aanbevelen en dan zelf bij hen ik kan loggen om te ondersteunen. De prijs is inderdaad heel schappelijk.
  10. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef fresia


    Ik vind e-boekhouden een prima programma, zeker voor de prijs. voor non-profit organisaties is de prijs nog lager.
    Het programma is heel goed toegankelijk voor niet-boekhouders.
    Het kan zijn dat jij daarom even moet schakelen Nibo, want als boekhouder/administrateur/accountant ben je gewend aan bepaalde termen en logica die hier net even anders zijn om het voor niet-boekhouders inzichtelijk te houden.

    En als je vragen hebt...stel ze gerust.
    De helpdesk is overigens ook heel vriendelijk en snel.

    Groetjes


    Ik ben al een en ander aan het invoeren en ik denk dat ik er wel uit kom Smile, werkt inderdaad erg makkelijk. Ideaal voor zzpers en kleine bedrijven.

    Ik was even bang dat ik mijn bevriende klant nu een te duur pakket zou hebben "aangesmeerd", maar voor hem zou dit pakket ws niet geschikt zijn geweest, aangezien ik niet echt een uitgebreide artikeladministratie zie die hij wil gebruiken voor facturen en offertes.
Terug naar de lijst