Boxspring ervaringen gevraagd

Boxspring ervaringen gevraagd 

Onderwerp van elly69

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Sjak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sjak
    Hier ook boxspringslaapster. Ruim 3 jaar geleden gekocht en geen moment spijt. Ik heb een elektrisch verstelbare boxspring met topmatras van 1.80m bij 2.00m met pocketveringmatrassen. Tegen het gat/de spleet ih midden heb ik een matrashoes gekocht die je kunt dichtritsen (vanaf ongeveer ?30). Deze houdt de 2 matrassen bij elkaar want ik lig meestal ih midden.
    Ik heb hem gekocht bij een kleine particuliere winkel die toen een openingsaanbieding had voor ?1300 met alles erop en eraan plus levering en montage (op zolder). Ben heeeeeel erg tevreden.
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef elly69
    Helaas heeft Ikea geen 2.20 bedden meer. Best gek want de mensen worden steeds langer. Die van Avek heb ik bekeken, heel mooi maar die zijn nog flink aan de prijs.


    Ik heb ook nog even gekeken, maar als je een verstelbare wilt is de meerprijs best wel veel ja. En dan loopt het snel naar de ?4000,--.
  3. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Fons69
    Heerlijk slapen!
    Wel grote spleet tussen de 2 bedden.
    Maar waarschijnlijk dat de meeste hier op ouder alleen daar geen last van zullen hebben... 😉


    Ik heb een groot matras + dekmatras op de 2 matrasbodems liggen.

    Verstellen hoeft voor mij niet, er liggen 6 kussens op bed.
  4. Chantalleke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Chantalleke
    Ik slaap al 20 jaar op boxspringmatrassen. Ivm rugklachten kom ik altijd op de duurste uit, maar dan lig je ook op wolkjes!
    Investering meer dan waard, ze gaan heel lang mee.

    Welterusten!
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Zijn boxsprings niet enorme stofnesten? Smile
  6. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Zijn boxsprings niet enorme stofnesten? Smile

    Ja!

    Ik zou dan ook een sky-bed (verkeerd woord maar kan niet op het goede komen 🙈) nemen.

    Ik heb hier in huis 2x een boxspring, 1 van ons, 1 als logeerbed.
    Met een borsteltje stofzuigen Smile
    (ok, zo klaar, maar toch, enkel een vochtig lapje erover gaat sneller)
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Precies. Met stofzuigen kom je een aardig eind, maar in de kieren en spleten blijft altijd wat zitten. En zie mezelf echt niet wekelijks dat hele bed reinigen met stofzuiger of stoomapparaat Smile

    Heb nu een bed met spijlen en lattenbodems. Doekje er overheen en klaar is kaatje Smile Ben wel toe aan nieuwe matrassen binnenkort en misschien ook nieuwe ombouw, maar denk dat het geen boxspring wordt.
  8. erikpeter
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erikpeter
    Er staat een boxspring in mijn zomerhuis van 160 x 200. Gekocht bij Wehkamp voor maar ? 399 inclusief topping.
    En ik krijg complimenten van de vakantiegasten over de kwaliteit van het bed. Dus dat zit (ligt) wel goed.
  9. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef erikpeter
    Er staat een boxspring in mijn zomerhuis van 160 x 200. Gekocht bij Wehkamp voor maar ? 399 inclusief topping.
    En ik krijg complimenten van de vakantiegasten over de kwaliteit van het bed. Dus dat zit (ligt) wel goed.

    Met alle respect...

    Maar ergens 1 of 2 nachten op liggen, tijdens een vakantie, of thuis in je eigen bed maakt een giga groot verschil...

    Thuis zal je op dat vakantie-bed na een half jaar rugpijn hebben en houden
  10. erikpeter
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erikpeter
    ze blijven wel langer dan 1 a 2 nachten hoor.
  11. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Precies. Met stofzuigen kom je een aardig eind, maar in de kieren en spleten blijft altijd wat zitten. En zie mezelf echt niet wekelijks dat hele bed reinigen met stofzuiger of stoomapparaat Smile

    Heb nu een bed met spijlen en lattenbodems. Doekje er overheen en klaar is kaatje Smile Ben wel toe aan nieuwe matrassen binnenkort en misschien ook nieuwe ombouw, maar denk dat het geen boxspring wordt.



    Dat stof valt reuze mee vind ik. Ik heb een zwarte boxspring, en ik haal 1x in de week de stofzuiger over het hoofdbord en een beetje over de zijkanten. Dat is genoeg. Neemt net zoveel tijd als dat je het met een stofdoek zou schoonmaken.
    Vorige week heb ik hem, na 2 jaar, helemaal uit elkaar gehad en echt alles gezogen, ook onder bed en achter het hoofdbord. Zeer fijn dat je hem helemaal uit elkaar kan halen.
  12. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    quote:
    Dit schreef margreet
    ik heb een boxspring van beter bed, 1.60 bij 2.00 m, door het hoofdbord mis ik het verstelbare niet, kussen rechtop en klaar, maar ik kijk ook geen tv in de slaapkamer....en..1 van de goedkoopste, maar heeerlijk! Kids hebben er een van 1.20 -2.00/ en 1.40/2.00 van de wehkamp, zijn hun bed niet uit te krijgen...


    Gezellige boel bij jullie thuis dus Smile
    Wie maakt het ontbijt op bed voor wie klaar?
Terug naar de lijst