Boxspring ervaringen gevraagd

Boxspring ervaringen gevraagd 

Onderwerp van elly69

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Zo'n 3 jaar geleden heb ik ook voor een boxspring gekozen.
    Ik heb er een van Avek gekocht, helemaal zwart met een grovere stofSmile.
    Hij heeft eigenlijk 2 matrassen op elkaar, maar dan met dezelfde stof. De hardheid van de bovenste matras mocht ik zelf kiezen en heb voor een standaard en een stevig gekozen. (Voor je weet maar nooit).
    Er werd ook een topmatras bijgeleverd, wat op zich ideaal is met verschonen en de spleet die er nu niet is.

    Alleen vind ik het jammer dat mijn "kuilen" er in zijn gekomen. Ik slaap nu altijd in een kuil. Dus als topmatras had ik nu waarschijnlijk een ander gekozen.
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef elly69
    Helaas heeft Ikea geen 2.20 bedden meer. Best gek want de mensen worden steeds langer. Die van Avek heb ik bekeken, heel mooi maar die zijn nog flink aan de prijs.


    Ik heb ook nog even gekeken, maar als je een verstelbare wilt is de meerprijs best wel veel ja. En dan loopt het snel naar de ?4000,--.
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Precies. Met stofzuigen kom je een aardig eind, maar in de kieren en spleten blijft altijd wat zitten. En zie mezelf echt niet wekelijks dat hele bed reinigen met stofzuiger of stoomapparaat Smile

    Heb nu een bed met spijlen en lattenbodems. Doekje er overheen en klaar is kaatje Smile Ben wel toe aan nieuwe matrassen binnenkort en misschien ook nieuwe ombouw, maar denk dat het geen boxspring wordt.



    Dat stof valt reuze mee vind ik. Ik heb een zwarte boxspring, en ik haal 1x in de week de stofzuiger over het hoofdbord en een beetje over de zijkanten. Dat is genoeg. Neemt net zoveel tijd als dat je het met een stofdoek zou schoonmaken.
    Vorige week heb ik hem, na 2 jaar, helemaal uit elkaar gehad en echt alles gezogen, ook onder bed en achter het hoofdbord. Zeer fijn dat je hem helemaal uit elkaar kan halen.
Terug naar de lijst