Hoe lang hoort een (heren)trui te vallen?

Hoe lang hoort een (heren)trui te vallen? 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef ------------
    Bij de Sting heb je longfit truien van "ashes to dust" en "non grada" met boord.

    Trouwens, ook bij Zalando kun je zoeken op "long fit".

    Voor mijn 2.01 dan geen wasbord te zien...... met een ander shirt trouwens ook niet maar dit terzijde.


    Bedankt voor de tip!

    Ook met je armen omhoog niet? Smile
  2. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Bedankt voor de tip!

    Ook met je armen omhoog niet? Smile


    Smile Nee, en zelfs zonder shirt niet.
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Klinkt als een maatje te klein. Hetzelfde effect zou met een, reeds in zijn collectie aanwezig, t-shirt in dezelfde maat kunnen optreden. Al geprobeerd?

    Denk een maatje groter.. als daardoor de mouwen niet te lang worden.
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef ------------


    Smile Nee, en zelfs zonder shirt niet.


    Smile
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef SFR
    Klinkt als een maatje te klein. Hetzelfde effect zou met een, reeds in zijn collectie aanwezig, t-shirt in dezelfde maat kunnen optreden. Al geprobeerd?

    Denk een maatje groter.. als daardoor de mouwen niet te lang worden.


    Ik vermoed dat de trui te wijd wordt met een maat groter. Zoon is vooral in de lengte gegroeid ( nu ca. 1.80 m) het laatste jaar en niet of nauwelijks in de breedte. Misschien dat we maar eens op zoek gaan naar lange, goed aansluitende t-shirts voor eronder. Gewone, bodyfit T-shirts trekken in dezelfde maat minder op dan deze trui. Komt misschien doordat ze wat meer aansluiten en wat meerekken? Smile
  6. quote:
    Dit schreef ------------


    Smile Nee, en zelfs zonder shirt niet.

    Smile
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ik vermoed dat de trui te wijd wordt met een maat groter. Zoon is vooral in de lengte gegroeid ( nu ca. 1.80 m) (..)]


    Zo, dat wordt een lange dan.

    Maar 'm.. hoezo denk jij dat je met 1 meter 80 kan volstaan met een S'je?

    Ik meet 1,86 en heb toch minimaal maat 56 (of XL) nodig.
    Ja, ik ben geen magere hein.. vroeger heb ik nog een tijdje lengtemaat 53 gehad.
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef SFR


    Zo, dat wordt een lange dan.

    Maar 'm.. hoezo denk jij dat je met 1 meter 80 kan volstaan met een S'je?

    Ik meet 1,86 en heb toch minimaal maat 56 (of XL) nodig.
    Ja, ik ben geen magere hein.. vroeger heb ik nog een tijdje lengtemaat 53 gehad.


    Ik heb het idee dat een maat groter vooral groter in de breedte betreft en niet zozeer in de lengte. Op de site van WE kun je naar een soort van maattabel. Voor truien en shirts etc. is je omvang bepalend voor de maat, om de lengte wordt niet gevraagd.
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Volgens mij gaat het bij shirts / triuien etc. vooral ook om de ruimte onder de oksels. Juist om dat effect van omhoog kruipen tegen te gaan, zal er bij de oksels wel wat ruimte moeten zijn.
    Volgens mij is dat nu juist te krap.. waardoor de hele trui meebeweegt.. ipv alleen het armgedeelte bij het omhoog brengen van de armen.

    Ik zou gewoon gaan passen, de ene trui is de andere trui ook niet. Tegenwoordig is veel kleding ook ' slim fit'... dus strakker gesneden dan 'regular fit' ..
    Slim fit pas ik niet, daar is inderdaad mijn buikomvang te groot voor.. Smile
  10. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Sorry, mijn fout Smile

    Het gaat er niet zo zeer om wat mag, want daar trekt zoon zich wat dit soort dingen betreft, erg weinig van aan. We vragen ons alleen af of het normaal is dat een trui zover omhoog gaat als je je armen iets omhoog doet. Zelf draag ik wat langere truien, dus kan het moeilijk vergelijken.



    Ik vind het een leuke trui... mag kid van mij zo aan.
  11. quote:
    Dit schreef kaatje
    Zoon heeft sinds vorige week dezelfde trui als op de afbeelding. Hij heeft nu maat S. Hij valt ongeveer net als op de foto.

    Dan zit hij prima.
  12. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef SFR
    Volgens mij gaat het bij shirts / triuien etc. vooral ook om de ruimte onder de oksels. Juist om dat effect van omhoog kruipen tegen te gaan, zal er bij de oksels wel wat ruimte moeten zijn.
    Volgens mij is dat nu juist te krap.. waardoor de hele trui meebeweegt.. ipv alleen het armgedeelte bij het omhoog brengen van de armen.

    Ik zou gewoon gaan passen, de ene trui is de andere trui ook niet. Tegenwoordig is veel kleding ook ' slim fit'... dus strakker gesneden dan 'regular fit' ..
    Slim fit pas ik niet, daar is inderdaad mijn buikomvang te groot voor.. Smile


    Zal het straks even checken Smile
Terug naar de lijst