Hoe lang hoort een (heren)trui te vallen?

Hoe lang hoort een (heren)trui te vallen? 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Klinkt als een maatje te klein. Hetzelfde effect zou met een, reeds in zijn collectie aanwezig, t-shirt in dezelfde maat kunnen optreden. Al geprobeerd?

    Denk een maatje groter.. als daardoor de mouwen niet te lang worden.
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ik vermoed dat de trui te wijd wordt met een maat groter. Zoon is vooral in de lengte gegroeid ( nu ca. 1.80 m) (..)]


    Zo, dat wordt een lange dan.

    Maar 'm.. hoezo denk jij dat je met 1 meter 80 kan volstaan met een S'je?

    Ik meet 1,86 en heb toch minimaal maat 56 (of XL) nodig.
    Ja, ik ben geen magere hein.. vroeger heb ik nog een tijdje lengtemaat 53 gehad.
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Volgens mij gaat het bij shirts / triuien etc. vooral ook om de ruimte onder de oksels. Juist om dat effect van omhoog kruipen tegen te gaan, zal er bij de oksels wel wat ruimte moeten zijn.
    Volgens mij is dat nu juist te krap.. waardoor de hele trui meebeweegt.. ipv alleen het armgedeelte bij het omhoog brengen van de armen.

    Ik zou gewoon gaan passen, de ene trui is de andere trui ook niet. Tegenwoordig is veel kleding ook ' slim fit'... dus strakker gesneden dan 'regular fit' ..
    Slim fit pas ik niet, daar is inderdaad mijn buikomvang te groot voor.. Smile
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Die hebben ze vast niet al duizend keer eerder gehoord.


    Precies, dit is anders, nu staat het op beeld. Smile
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Dat vindt zoon vreselijk! Scheelt hem niets dat het mode is, al loopt 3/4 van de school ermee....hij trekt het niet aan.

    Jammer, was echt d? oplossing geweest Smile


    Nee joh, is het net een wijf.

    Verstandige zoon. Smile
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ach, als het prijskaartje er nog aan zit (wat niet ongebruikelijk is, heb ik ondertussen begrepen) kan je morgen alle twee wel omruilen. Smile
Terug naar de lijst