afstand nemen??

afstand nemen?? 

Onderwerp van martine1404

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Smile
    quote:
    Dit schreef Bloemangie
    Ik heb bij de kinderen foto's/trouwfoto's opgehangen van ex. Heb wel eerlijk gezegd dat ik het niet prettig vond om papa in mijn slaapkamer te hebben en dat ze daarom bij hen mochten hangen. Nu bijna een jaar later hebben zij zelf zelf weggehaald voor foto's van zichzelf en Ariana Grande! Smile
  2. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Boep

    Je kunt die collages bij de kinderen op de kamer hangen en andere, recentere foto's van de kinderen ervoor in de plaats op je eigen slaapkamer.

    Ik moet er zelf niet aan denken, foto's van mn ex op mijn slaapkamer. Smile


    Ik ook niet, brrrr .... Smile
  3. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    Ik zou me hoe dan ook geen bal aantrekken van wat een nieuwe partner ergens van zou vinden: mijn keuzes staan niet ter discussie.
    Ik vind t wel mooi eigenlijk: je hebt een groot deel van je leven in die collage zitten. Waarom mag dat niet blijven hangen? Als jij t ok vindt is t ok.
  4. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    quote:
    Dit schreef Anne1967
    Ik zou me hoe dan ook geen bal aantrekken van wat een nieuwe partner ergens van zou vinden: mijn keuzes staan niet ter discussie.
    Ik vind t wel mooi eigenlijk: je hebt een groot deel van je leven in die collage zitten. Waarom mag dat niet blijven hangen? Als jij t ok vindt is t ok.

    Dit dus!

    En als jij ze weg wil uit je kamer, doe je ze weg en anders niet.
  5. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef SFR


    Is, denk ik, ook hoe je de foto's 'bekijkt'. Zie je daarop je vroegere geliefde OF staat daar de vader van je kinderen. ?

    En ach, een eventuele nieuwe geliefde ziet er in het donker toch niets van? Smile


    Nou...het zou voor mij een behoorlijke afknapper zijn om bij mijn nieuwe geliefde nog foto's van zijn ex aan de muur te zien. En al helemaal op de slaapkamer!
    En als ik daar alleen maar mag komen als het donker is.....nou....nee....daar gaat hij daar maar lekker alleen liggen....met zijn ex dan Smile
  6. Angelie67
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Angelie67
    quote:
    Dit schreef SSimone


    Nou...het zou voor mij een behoorlijke afknapper zijn om bij mijn nieuwe geliefde nog foto's van zijn ex aan de muur te zien. En al helemaal op de slaapkamer!
    En als ik daar alleen maar mag komen als het donker is.....nou....nee....daar gaat hij daar maar lekker alleen liggen....met zijn ex dan Smile

    Ligt er aan wat voor foto's het zijn.....in een collage met allemaal herinneringen zou zijn ex gewoon passen......
    Is het een losstaande foto van ex, dan zou ik dat ook een tikkeltje raar vinden.....
  7. Angelie67
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Angelie67
    Een foto van een overleden partner zou ik trouwens helemaal anders vinden.....
    Logisch als daarvan dan een foto ergens hangt....
  8. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Angelie67
    Een foto van een overleden partner zou ik trouwens helemaal anders vinden.....
    Logisch als daarvan dan een foto ergens hangt....


    Precies, het is dus eigenlijk maar betrekkelijk en het gaat ook om wat voor lading iemand aan de foto's geeft. Het zijn foto's van 2 volwassen mensen met een baby van ??n jaar.. Nou, die baby ziet er nu al anders uit.. misschien de vader ook wel. Dus is het niet veel meer dan een geschiedenis beeld.

    Ik heb nog een canvas doek achter een kast staan. Hele mooie trouwfoto, vind ik nog steeds. Misschien nog wel pijnlijk om naar te kijken, soms. Ik zal het niet snel ophangen op een pontificale plek.. maar wegdoen is zonde. Heeft ook te maken met van wie je dat cadeau gekregen hebt, denk ik.

    Hopelijk is het voor later een mooi beeld voor dochter, als daar behoefte aan is.
  9. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Anne1967
    Ik zou me hoe dan ook geen bal aantrekken van wat een nieuwe partner ergens van zou vinden: mijn keuzes staan niet ter discussie.
    Ik vind t wel mooi eigenlijk: je hebt een groot deel van je leven in die collage zitten. Waarom mag dat niet blijven hangen? Als jij t ok vindt is t ok.


    Ja dit.
  10. Bericht van Liek is op 22-10-2016 om 12:07:12 uur verwijderd door Liek.

    Reden: blabla

     
  11. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef martine1404
    ik ben Martine 43 jaar en 2,5 jaar gescheiden. 3 kinderen, meisje van 12, jongen van 10 en meisje van 6.
    Toen ze 1 jaar waren heb ik van ieder kind een foto collage gemaakt van het eerste jaar. Ze hangen alle drie in mijn slaapkamer.
    Nu zitten daar natuurlijk ook foto's bij van hun vader. Ik heb nu geen nieuwe relatie, maar zit een beetje met die schilderijen omhoog laat maar zeggen.
    Wat als ik een nieuwe relatie mijn slaapkamer binnen laat en daar hangen foto's van mijn ex-partner.
    Vind ik zelf niet fijn en diegene in kwestie verwacht ik ook niet.
    Ik kan die collages natuurlijk niet weg doen. kan ze bij ieder kind zelf op hun kamer hangen.
    Maar hoe ga ik daarmee om. in verband met het gevoel van de kinderen bedoel ik.
    Zal ik dat nu doen of pas als er evt een nieuwe man zich aandient. Doe ik het alleen voor de kinderen of juist alleen voor mij?
    ben het een beetje kwijt, wie weet raad.

    Een beetje serieuze nieuwe partner hoort te accepteren dat je nu eenmaal gescheiden bent, etc, etc. -ik heb overigens wel eens de indruk dat gescheiden ouders elkaar daarom opzoeken; die begrijpen en accepteren dat soort dingen makkelijker.
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Nou ik zou het best beetje vreemd vinden seks te hebben terwijl de ex op me neer zou kijken. Wat is er mis met verwijderen van die foto's?
Terug naar de lijst