afstand nemen??

afstand nemen?? 

Onderwerp van martine1404

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Irsa
    Kun je niet een nieuwe collage maken en de foto's met je ex erop vervangen?
    Vind je het zelf nog wel prettig om foto's van je ex in huis te hebben hangen?


    Is, denk ik, ook hoe je de foto's 'bekijkt'. Zie je daarop je vroegere geliefde OF staat daar de vader van je kinderen. ?

    En ach, een eventuele nieuwe geliefde ziet er in het donker toch niets van? Smile
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Angelie67
    Een foto van een overleden partner zou ik trouwens helemaal anders vinden.....
    Logisch als daarvan dan een foto ergens hangt....


    Precies, het is dus eigenlijk maar betrekkelijk en het gaat ook om wat voor lading iemand aan de foto's geeft. Het zijn foto's van 2 volwassen mensen met een baby van ??n jaar.. Nou, die baby ziet er nu al anders uit.. misschien de vader ook wel. Dus is het niet veel meer dan een geschiedenis beeld.

    Ik heb nog een canvas doek achter een kast staan. Hele mooie trouwfoto, vind ik nog steeds. Misschien nog wel pijnlijk om naar te kijken, soms. Ik zal het niet snel ophangen op een pontificale plek.. maar wegdoen is zonde. Heeft ook te maken met van wie je dat cadeau gekregen hebt, denk ik.

    Hopelijk is het voor later een mooi beeld voor dochter, als daar behoefte aan is.
Terug naar de lijst