Ervaringen met tandartsen in het buitenland.

Ervaringen met tandartsen in het buitenland. 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Goed idee Piet! Smile

    Succes daar Smile hopelijk krijg je mooie, niet té witte tanden
  2. Eggie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eggie
    quote:
    Dit schreef Champagne


    Hoi Inge,

    Nee geen Gerard Joling..........ik dacht meer aan die van Roelvink
    Hoe heet ie ook alweer


    Hahaha, precies, zo'n lichtgevend gebit....
  3. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    quote:
    Dit schreef twelve


    Ik ben eigenlijk op zoek naar goede adressen in het buitenland. Ik vraag dus of mensen er ervaring mee hebben. In dat geval weten ze ook hoe de nazorg is geregeld.


    Vaak is er ook voor buitenlandse tandartsen nazorg in Nederland. Smile

    By the way:

    Ik hoef ook geen bangmaak-reacties, dat alleen in Nederland alles perfect geregeld is en dat het daarom allemaal zo duur is, want dat is niet zo.Heb ooit mijn ogen laten laseren in Belgi? en behalve de scherpere prijs, werd ik geholpen door een van de beste oogartsen van Europa.Smile

    Dat klinkt goed, van die oogarts. Ik denk er ook over om mijn ogen te laten laseren. Mag ik van jou de naam van deze arts?
  4. Eggie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eggie
    quote:
    Dit schreef Eggie


    Hahaha, precies, zo'n lichtgevend gebit....


    Want dit is denk ik nog steeds behoorlijk wit. Kijk goed wat bij jouw huidskleur en persoonlijkheid past.
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Dat klinkt goed, van die oogarts. Ik denk er ook over om mijn ogen te laten laseren. Mag ik van jou de naam van deze arts?


    Ik ben geweest bij Dr. Erik Mertens in Antwerpen.
    De website is >>LINK<<
    @cool_lizz
    Ik ben daar in 2002 geweest. Ik zie dat er inmiddels meerdere oogartsen werken. Of het tegenwoordig nog veel goedkoper is weet ik niet. In Nederland zijn de afgelopen 15 jaar de prijzen ook gedaald.
    Ook zie ik dat er veel technieken bij zijn gekomen, De tijd heeft uiteraard niet stilgestaan.
    Toen ik gelaserd werd keken er ook oogartsen uit Engeland mee. Later zag ik hem ook in tv-programma's en op YouTube is hij ook te vinden. Hij is echt in autoriteit op zijn vakgebied.

    Maar wellicht ben je elders goedkoper uit. In Turkije wordt het ook veel gedaan. Malero schreef dit al in dit draadje dat Boog daar is geweest.
  6. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    quote:
    Dit schreef twelve


    Ik ben geweest bij Dr. Erik Mertens in Antwerpen.
    De website is >>LINK<<
    @cool_lizz
    Ik ben daar in 2002 geweest. Ik zie dat er inmiddels meerdere oogartsen werken. Of het tegenwoordig nog veel goedkoper is weet ik niet. In Nederland zijn de afgelopen 15 jaar de prijzen ook gedaald.
    Ook zie ik dat er veel technieken bij zijn gekomen, De tijd heeft uiteraard niet stilgestaan.
    Toen ik gelaserd werd keken er ook oogartsen uit Engeland mee. Later zag ik hem ook in tv-programma's en op YouTube is hij ook te vinden. Hij is echt in autoriteit op zijn vakgebied.

    Maar wellicht ben je elders goedkoper uit. In Turkije wordt het ook veel gedaan. Malero schreef dit al in dit draadje dat Boog daar is geweest.

    Dankjewel voor je uitgebreide antwoord, ik ga informeren. Er is inderdaad een enorm aanbod; waarschijnlijk wordt het voor mij lensimplantatie, als ik eenmaal besluit om die stap te zetten.
  7. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Hoe is het gegaan Piet? @champagne... en hoe is je lach? Smile
    Pijnlijk? Wit?
  8. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    In Nederland kun je ook heel goedkoop terecht. >>LINK<<

    Behandelingen duren iets langer dan gebruikelijk omdat je en student en tandarts aan je stoel hebt maar het kost n schijntje van wat het normaal kost
  9. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Mimi
    In Nederland kun je ook heel goedkoop terecht. >>LINK<<

    Behandelingen duren iets langer dan gebruikelijk omdat je en student en tandarts aan je stoel hebt maar het kost n schijntje van wat het normaal kost

    Nou, het scheelt 30%. Dat vind ik nog steeds geen schijntje. En ze leren boren op plexiglas. Jouw kies is de eerste….
  10. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Veel suc6 is Instanbul @Champagne! En geniet ook van de stad!Smile
  11. Champagne
    Doe Maar Een Biertje

    Toon alleen de berichten van Champagne
    quote:
    Dit schreef twelve
    Veel suc6 is Instanbul @Champagne! En geniet ook van de stad!Smile


    Gisterenavond thuis gekomen na tien dagen Istanbul. Wat een wereldstad is dat en wat een drukte.
    Istanbul is mij goed bevallen hoewel ik mij wel kan indenken dat anderen dit te druk vinden.

    Zondag 19 september gearriveerd en opgehaald door de taxi (stond klaar met naambordje).
    Maandag om 10.00 uur bij tandarts Erdal KumKumoglu, daar heeft hij de Implantaten weer geopend die de afgelopen vier maanden

    zich hebben geworteld in mijn tandvlees. Goed verdoofd in ieder geval want ik heb niets gevoeld.
    Daarna weer even terug naar het Hotel om twee uur lag ik weer in de tandartsstoel. Kiezen en tanden afslijpen om de kronen te kunnen bevestigen.
    Vooraf had hij al een afdruk gemaakt van mijn gebit en na het slijpen nog een afdruk van het resterende gebit.

    Tijdens dat alles bleek er ook een wortelkanaal behandeling nodig te zijn en zijn er ook nog wat gaatjes gevuld cq. gerepareerd
    Dit alles was best wel vervelend ondanks alle verdoving en heeft tot 's avonds 20.00 uur geduurd. Maar ik had het ergste achter de rug.
    Woensdags terug om mijn nieuwe tanden te passen, ik heb trouwens voor Zirkonium kronen gekozen.

    Erdal was al zeer tevreden vertelde hij. Voor een eerst versie klopte het al redelijk. Er moesten nog wat aanpassingen gedaan
    worden en de kronen waren nog niet voor zien van porselein en glazuur.
    Ondertussen was een vriend van mij gearriveerd en twee dagen later nog een andere vriend zodat wij gedrieën Istanbul hebben verkend.

    Vrijdags heb ik de definitieve versie gepast en met nog wat minimale aanpassingen konden de kronen terug om afgewerkt te worden.
    Toen kon ik zaterdags om 11.00 uur terug komen om alles te bevestigen en drie uur later wandelde ik als een nieuw en tevreden mens
    de tandartskliniek uit.

    Kortom ben je ontevreden over je gebit en is het in een slechte staat, dan is esthetische tandheelkunde echt een aanrader.
    Plaatje
  12. Christine1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Christine1
    Wat is het mooi geworden Piet! Top man.
Terug naar de lijst