Pakket niet ontvangen...

Pakket niet ontvangen... 

Onderwerp van scar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef scar
    nee ik hou van laten bezorgen. Wil niet naar een fysieke winkel hiervoor. Gemak dient de mens, immers?


    Tja, wat is gemak.. nu heb je er ongemak van. Smile

    quote:
    Dit schreef scar

    Morgen bellen, vandaag geen tijd. Gister en eergister ook niet anders had ik heus wel gebeld.


    Als je Twitter of Facebook hebt.. kan je het vandaag tot 21 uur regelen.. en binnen 2 uur heb je een antwoord..

    >>LINK<<

    Smile
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Dit is de normale procedure:

    Het pakje blijft 7 dagen bij een DHL Parcelshop of Parcelstation liggen. Als je het binnen die tijd niet opgehaald hebt, stuurt DHL het terug naar wehkamp.

    Nu is dus het probleem dat DHL niet in dat pand komt ?n dat er in dat pand geen medewerker is die de logistiek omtrent pakketjes in- en uitgifte regelt..

    Wehkamp zal wel met hun leverancier in conclaaf zijn hoe die pakjes zo snel mogelijk terug kunnen..?

    Je zou eigenlijk al verwachten dat DHL Wehkamp heeft ingelicht.. want het is nu ff geen afhaalpunt meer.
    Wehkamp weet welke pakketten aldaar zijn.

    Het zou pas van een ?chte, proactieve, reactie getuigen als Wehkamp het initiatief neemt om de getroffen klanten persoonlijk te contacteren en uit eigener beweging nieuwe producten toestuurt.. Smile
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef scar
    nee ik hou van laten bezorgen. Wil niet naar een fysieke winkel hiervoor. Gemak dient de mens, immers?

    Mee eens. Ik laat bijna alles bezorgen Smile
    Overigens gaat het normaal altijd goed en dit is wel een echte uitzonderingssituatie.
  4. quote:
    Dit schreef SFR


    Nu is dus het probleem dat DHL niet in dat pand komt ?n dat er in dat pand geen medewerker is die de logistiek omtrent pakketjes in- en uitgifte regelt..


    Het afhaalpunt is opgerold nadat het pakket van Scar afgeleverd is. Het pakket ligt dus ergens achter gesloten deuren.
  5. quote:
    Dit schreef scar
    nee ik hou van laten bezorgen. Wil niet naar een fysieke winkel hiervoor. Gemak dient de mens, immers?

    .

    Ik hou ook van bezorgen. En als het kan betaal ik achteraf.
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Het afhaalpunt is opgerold nadat het pakket van Scar afgeleverd is. Het pakket ligt dus ergens achter gesloten deuren.


    Ja, dat is mij bekend.

    Die tekst van mij is bedoeld als beschrijvende situatie waardoor de standaard procedure niet uitgevoerd kan worden. Smile
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ik heb dus niet veel met bezorgen.. moet ik thuis zijn.Smile. ?n anders moet je met een briefje het weer ergens gaan ophalen.

    Direct afhalen vind ik dan wel weer te pruimen.

    Veel online te kopen heb ik trouwens niet.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Ik hou ook van bezorgen. En als het kan betaal ik achteraf.

    Same here. Ik betaal nooit vooruit, wil het eerst in handen hebben.
  9. quote:
    Dit schreef SFR


    Ja, dat is mij bekend.

    O ja?

    Dan vraag ik me af waarom je het volgende schrijft:
    quote:
    Dit schreef SFR

    Wehkamp zal wel met hun leverancier in conclaaf zijn hoe die pakjes zo snel mogelijk terug kunnen..?

    Je zou eigenlijk al verwachten dat DHL Wehkamp heeft ingelicht.. want het is nu ff geen afhaalpunt meer.
    Wehkamp weet welke pakketten aldaar zijn.

    De vraag is of DHL al weet dat het geen afhaalpunt meer is, ze hebben immers hun vracht nog af kunnen leveren.
  10. quote:
    Dit schreef scar

    Enfin, ik ga dus maandag zelf maar aan de telefoon hangen, misschien heeft iemand hier nog een gouden tip voor me, die ik mee kan nemen in mijn telefoongesprek?

    Komt wel goed. Jij hebt je pakket niet ontvangen. en dat kan je bewijzen.

    Als het goed is kan je in je bestelstatus zien dat het pakket opgehaald kan worden op de afhaalpunt. Als je je pakket opgehaald zou hebben, kan je dat in diezelfde status zien. Is het niet via de bestelstatus, dan via de track and trace die je gekregen hebt.
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Marlies

    O ja?

    Dan vraag ik me af waarom je het volgende schrijft:

    De vraag is of DHL al weet dat het geen afhaalpunt meer is, ze hebben immers hun vracht nog af kunnen leveren.


    Nou, ik denk dat DHL wel dagelijks aan de deur staat.. als het een beetje populair punt is. Misschien niet met een pakje van Wehkamp.. maar dan wel van BOL.com of een andere 'gemak'dienst.. ?
  12. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Het hele punt/winkel is gesloten door de belastingdienst. De pakketten die daar nu nog liggen zijn tot nader bericht eigendom van de belastingdienst. Daar kan een flinke tijd mee gemoeid zijn.
    Niet afwachten, maar de verkoop annuleren wegens wanprestatie (ze hebben je pakket niet optijd bij je gekregen en het is niet bekend of dat binnen afzienbare tijd kan gebeuren). Daarna een nieuwe bestelling doen van dezelfde spullen, maar dan met een ander afleverpunt.

    Online bestellen doe ik soms. Ik ga liever naar de winkel, helemaal met kleding. Ik moet kleren eerst passen voor ik het koop. Vaak past het niet of staat het niet goed en ik wil niet 2x naar een afhaalpunt voor alles (eerst afhalen, daarna pakket weer terugsturen als het niet goed is). Andere spullen doe ik weleens online, maar vaak moet ik een paar dagen extra wachten doordat ze het toch thuis aanbieden en ik overdag niet thuis ben.
Terug naar de lijst