Pakket niet ontvangen...

Pakket niet ontvangen... 

Onderwerp van scar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    Ze gaan het pakket behandelen als verloren pakket. Voor mij is alles opnieuw besteld en het komt morgen binnen. Ik ga uiteraard niet betalen, daar wacht ik mee tot ik mijn geld terug krijg.

    Ik heb het nu maar naar mijn huis laten sturen. Morgenmiddag thuiswerken. Morgenavond slaap ik onder dons.
  2. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    quote:
    Dit schreef scar
    Ze gaan het pakket behandelen als verloren pakket. Voor mij is alles opnieuw besteld en het komt morgen binnen. Ik ga uiteraard niet betalen, daar wacht ik mee tot ik mijn geld terug krijg.

    Ik heb het nu maar naar mijn huis laten sturen. Morgenmiddag thuiswerken. Morgenavond slaap ik onder dons.


    Top van Wehkamp!! Zij zijn tenslotte ook maar gewoon de l*l met zo'n lousy DHL-punt...
  3. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Het is een zooitje bii DHL. Van de zomer was mijn pakket aan 200 Europ in de voortuin gekwakt. Ook nog op zijn kop. Het bevatte verf en beits. Ook nergens een briefje in de bus. Deze week onlinet bestelling gedaan. Heb eerst.t bedrijf opgebeld op ze het met tnt post wilde versturen ipv DHL.
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    Hier kon DHL ook echt niets aan doen hoor.. het ging om een gemakswinkel (zo heet dat toch tegenwoordig, een sigarenboer?) die de boel heeft belazerd.

    Vanmiddag keurig drie pakketjes ontvangen van DHL en ik slaap vanavond onder nieuw dons en op een nieuw kussen. Als dat bevalt zal ik de nieuwe dekbedovertrekken wassen en houden. Eerst maar eens zien of ik sowieso in slaap kom met al die nieuwigheden.
  5. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef scar
    Hier kon DHL ook echt niets aan doen hoor.. het ging om een gemakswinkel (zo heet dat toch tegenwoordig, een sigarenboer?) die de boel heeft belazerd.

    Vanmiddag keurig drie pakketjes ontvangen van DHL en ik slaap vanavond onder nieuw dons en op een nieuw kussen. Als dat bevalt zal ik de nieuwe dekbedovertrekken wassen en houden. Eerst maar eens zien of ik sowieso in slaap kom met al die nieuwigheden.


    Vast wel!
    Slaap lekker Smile
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef scar
    (..)

    Vanmiddag keurig drie pakketjes ontvangen van DHL en ik slaap vanavond onder nieuw dons en op een nieuw kussen. Als dat bevalt zal ik de nieuwe dekbedovertrekken wassen en houden. Eerst maar eens zien of ik sowieso in slaap kom met al die nieuwigheden.


    Als ze niet bevallen stuur je ze ongewassen retour?

    Smile
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Het is een zooitje bii DHL. Van de zomer was mijn pakket aan 200 Europ in de voortuin gekwakt. Ook nog op zijn kop. Het bevatte verf en beits. Ook nergens een briefje in de bus. Deze week onlinet bestelling gedaan. Heb eerst.t bedrijf opgebeld op ze het met tnt post wilde versturen ipv DHL.


    En zij zeiden ja?

    Oplichters..Smile TNT (post) bestaat niet meer.

    Het TNT gedeelte is nu (eindelijk) FEDex... en het post gedeelte al enige tijd PostNL.

    De subcontractors voor de pakketjes.. ja, die zijn er nog en daarover lees je ook diverse pluim dan wel teleurgestelde ervaringen. Smile
  8. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef SFR


    Als ze niet bevallen stuur je ze ongewassen retour?

    Smile

    Ze zijn nog niet gebruikt.
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Boep

    Ze zijn nog niet gebruikt.


    Ah ja.. nieuw dekbed met 'oude' overtrek.. logisch..Smile

    Kon mij al moeilijk voorstellen dat Scar onder nieuw dekbed. direct uit de verpakking, zou gaan slapen.. dat ruikt toch altijd wat apart..
  10. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef SFR




    Kon mij al moeilijk voorstellen dat Scar onder nieuw dekbed. direct uit de verpakking, zou gaan slapen.. dat ruikt toch altijd wat apart..

    Smile
    Nieuw dekbed gebruik je meteen. Nieuwe overtrekken moeten eerst gewassen.
  11. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Boep

    Smile
    Nieuw dekbed gebruik je meteen. Nieuwe overtrekken moeten eerst gewassen.

    Ow? Waarom?
  12. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef scar
    Hier kon DHL ook echt niets aan doen hoor.. het ging om een gemakswinkel (zo heet dat toch tegenwoordig, een sigarenboer?) die de boel heeft belazerd.

    Vanmiddag keurig drie pakketjes ontvangen van DHL en ik slaap vanavond onder nieuw dons en op een nieuw kussen. Als dat bevalt zal ik de nieuwe dekbedovertrekken wassen en houden. Eerst maar eens zien of ik sowieso in slaap kom met al die nieuwigheden.


    En, slaap je al?
Terug naar de lijst