wat voer jij je kat ?

wat voer jij je kat ? 

Onderwerp van gadis

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    quote:
    Dit schreef Colly


    24!!! Smile Wat heerlijk dat je haar zo lang bij je mag hebben. Geweldig.

    Hier krijgen ze in de ochtend met zijn twee?n 1 zakje natvoer en er staat altijd een bakje droge brokjes, meestal van One. En dan catbits van Whiskas als snoepjes nadat we de hond uitgelaten hebben. Hond wat lekkers, katten ook wat lekkers.

    Mijn kleine suikerpop eet zowat elke dag een hele komkommer als tussendoor. Ze dunschilt de buitenkant eraf en dat eet de hond op. Verder weinig extra's voor de dieren hier. Voor de kinderen eigenlijk ook niet. Smile
  2. Annette62
    Fijne koningsdag!

    Toon alleen de berichten van Annette62
    quote:
    Dit schreef scar
    Royal canin voor blaasgruis. Geloof ik.


    Dat krijgen ze hier ook...
  3. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    De mijne krijgt Royal canin speciaal voor britse kortharen. En s'avonds een bakje of zakje natvoer of een eendagskuiken. Soms ook stukjes rauw vlees tijdens het koken. Zoals de peesjes in een kipfilet die snij ik er toch uit en eet hij met smaak op.
  4. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis

    Wat een hoop reacties .
    En een hoop idee?n
    Dank jullie wel Smile
  5. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Ik heb mijn katten (4 stuks) een volledige duif zien verorberen en de nodige veldmuizen in de tuin. Dit schrijf ik even vanwege het commentaar van Malero.. Smile ... maar mijn oudste kater kreeg een soort katten acne aan de bek (vervelend gezicht) dat volgens de dierenarts een direct gevolg was van het voer (teveel groenten e.d. erdoor omdat dat goedkoper is of volkoren meel). Ik geef nu anti allergeen brokjes die ik bij de dierenapotheek >>LINK<< bestel. De bek is weer helemaal genezen. Nadeel is... ze eten uit elkaars bakken, dus ze moeten het allemaal.
  6. Ellen
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ellen
    Ik heb twee katten. De oudste is een dikke dame van 11 die dieetbrokken krijgt.Het was een heel heel gepuzzel om te kijken welke want ze is ook nog eens kieskeurig (en niet zo'n beetje ook). Zij krijgt nu de dieetbrokken van Kattovit (Zooplus) voor katten die af moeten vallen en die diabetes hebben. De andere kat is een dame van bijna 7, Pippie, die juist niet af moet vallen. Zij krijgt de brokken van Purina One. Die krijgt ze steeds op aanvraag van mij en die haal ik meteen weer weg als ze klaar is met eten, want dikke dame Kimmy zit al gauw op de loer.
    's Avonds krijgen ze een lekker hapje, met name in de zomermaanden bedoeld om ze binnen te krijgen voor de nacht. Ze "delen" dan een blikje gourmet, Kimmy een theelepel en Pippie de rest.
  7. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis

    quote:
    Dit schreef jellehl
    Ik heb mijn katten (4 stuks) een volledige duif zien verorberen en de nodige veldmuizen in de tuin. Dit schrijf ik even vanwege het commentaar van Malero.. Smile ... maar mijn oudste kater kreeg een soort katten acne aan de bek (vervelend gezicht) dat volgens de dierenarts een direct gevolg was van het voer (teveel groenten e.d. erdoor omdat dat goedkoper is of volkoren meel). Ik geef nu anti allergeen brokjes die ik bij de dierenapotheek >>LINK<< bestel. De bek is weer helemaal genezen. Nadeel is... ze eten uit elkaars bakken, dus ze moeten het allemaal.


    Hoe heet dat voer Jelle ?
  8. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis

    Wat een leuke katten namen komen er voorbij Smile
  9. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Droge brokjes (AH merk, voor de binnenkat), want dat is goed voor de tanden. 's Avonds een half blikje vlees of vis voor de smaak.
  10. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef gadis


    Hoe heet dat voer Jelle ?


    Trovet >>LINK<<
  11. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Poppetje

    Mijn kleine suikerpop eet zowat elke dag een hele komkommer als tussendoor. Ze dunschilt de buitenkant eraf en dat eet de hond op. Verder weinig extra's voor de dieren hier. Voor de kinderen eigenlijk ook niet. Smile



    Ja, komkommer vindt onze hond ook heerlijk! En waarvan ze echt waanzinnig geniet en ligt te smakken is een winterpeen. Ik zweer het, ze lacht er zelfs bij! :D
    En dat smakken vind ik bij dieren -in tegenstelling tot bij mensen- dan weer ontzettend schattig. Smile
  12. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    quote:
    Dit schreef Colly



    Ja, komkommer vindt onze hond ook heerlijk! En waarvan ze echt waanzinnig geniet en ligt te smakken is een winterpeen. Ik zweer het, ze lacht er zelfs bij! :D
    En dat smakken vind ik bij dieren -in tegenstelling tot bij mensen- dan weer ontzettend schattig. Smile

    Onze poes Roosje, (moeder van volwassen dochters Bloempje en Feline, is ook dol op komkommer.
    Vroeger kon ik geen komkommer laten liggen op het aanrecht, of in mijn boodschappentas. Want dan vond ik hem terug met een hele hap eruit.
Terug naar de lijst