Restaurant tips?????

Restaurant tips????? 

Onderwerp van Elisa875

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Loetje in Amsterdam en verder veel in R~dam, van daily Bird Thai op Katendrecht, hotel NY restaurant, CEO baas van het vlees Katendrecht, Win Wah Katendrecht (aziatisch, dumplings heel lekker, the Harbour Club Centrum, de chinezen op de Eendrachtskade, ook dimsum erg lekker, Opoe Witte de Withstraat, lekker wat drinken Witte Aap Witte de Withstraat, Bazar eetgelegenheid beetje gehorig, ook Witte de Withstraat, restaurantjes rondom het CS aan de achterkant ook genoeg leuke kleine eettentjes. Lekker biologisch eten en opscheppen bij het restaurant van Gimsel. Hoor ik net naast me: is hier ook Taco Bell, uh nee Smile
    Leuk draadje dit.

    Blijkbaar is Taco Bell toch in Nederland neergestreken in Eindhoven.
  2. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    Heeft er ook iemand suggesties in Den Haag?
  3. Bericht van BeBritty is op 08-03-2018 om 08:17:23 uur verwijderd door BeBritty.

    Reden: Privacy

     
  4. Es1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Es1967
    quote:
    Dit schreef elly69
    Loetje in Amsterdam en verder veel in R~dam, van daily Bird Thai op Katendrecht, hotel NY restaurant, CEO baas van het vlees Katendrecht, Win Wah Katendrecht (aziatisch, dumplings heel lekker, the Harbour Club Centrum, de chinezen op de Eendrachtskade, ook dimsum erg lekker, Opoe Witte de Withstraat, lekker wat drinken Witte Aap Witte de Withstraat, Bazar eetgelegenheid beetje gehorig, ook Witte de Withstraat, restaurantjes rondom het CS aan de achterkant ook genoeg leuke kleine eettentjes. Lekker biologisch eten en opscheppen bij het restaurant van Gimsel. Hoor ik net naast me: is hier ook Taco Bell, uh nee Smile
    Leuk draadje dit.

    Blijkbaar is Taco Bell toch in Nederland neergestreken in Eindhoven.


    over trek gesproken...Smile
  5. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875

    Leuk zeg al die tips! Ik had vanavond even niet gekeken. Nu al een heleboel erbij en zelfs een uutnodiging😀. Ik ga ze allemaal bewaren en blijf vooral komen met de tips en fotoos, superleuk. Vanavond bij De Beren in Hoofddorp gegeten. Erg lekker en leuk interieur. Grote ramen dus lekker licht binnen. Ze hebben elke avond een andere actie en ze zijn ook betaalbaar. Kids krijgen kleurplaat en kleurtjes. Goed geregeld dus. Donderdag ga ik naar Loetje in Laren. Ken de andere Loetjes wel maar deze niet. Vooral Loetje aan t IJ is erg goed! Voor wie t niet kent ze serveren daar superlekkere biefstuk.
  6. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    quote:
    Dit schreef jeli
    Heeft er ook iemand suggesties in Den Haag?



    In den Haag ga ik meestal naar het Plein: Millers is leuk of naar de restaurantjes bij de Torenstraat.
    Een topper is mama Kelly maar wel wat duurder. Wel leuk om een keer heen te gaan, bij de oude Cabalerofabriek aan het water.

    Lekker authentiek Chinees eten in de Wagenstraat en ook een leuke ervaring is het visrestaurant van Simonis bij de Haven.

    In Scheveningen en Kijkduin een lange rij van strandtenten, de een beter dan de ander.
    3 mei '17 - 13:09:53 / 3 mei '17 - 13:21:06
  7. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    quote:
    Dit schreef Es1967


    over trek gesproken...Smile


    Smile
  8. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef elly69



    In den Haag ga ik meestal naar het Plein: Millers is leuk of naar de restaurantjes bij de Torenstraat.
    Een topper is mama Kelly maar wel wat duurder. Wel leuk om een keer heen te gaan, bij de oude Cabalerofabriek aan het water.

    Lekker authentiek Chinees eten in de Wagenstraat en ook een leuke ervaring is het visrestaurant van Simonis bij de Haven.

    In Scheveningen en Kijkduin een lange rij van strandtenten, de een beter dan de ander.


    Dank je!
  9. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    quote:
    Dit schreef BeBritty
    De Saffraan in Amersfoort. Restaurant op een boot, ik weet niet hoe het binnen is, heb buiten aan dek gegeten. Afgezien van het feit dat het eten er heerlijk is is het ook oogstrelend wat je op je bord krijgt. Werkelijk kunst!


    ziet er goed uit!
    gebruiken ze ook saffraan in de gerechten?
  10. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef jeli
    Heeft er ook iemand suggesties in Den Haag?

    Afgelopen weekend nog heerlijk gegeten bij 't Goude Hooft >>LINK<<
    Je kunt ook heerlijk eten bij Plein XIX >>LINK<<
    Of heerlijk sat? eten bij caf? restaurant De Zwarte Ruiter >>LINK<<
    Een leuk klein Italiaans restaurant is Pinocchio met heerlijke pizza's >>LINK<< in een zijstraat van Het Plein.
  11. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    Lekker draadjeSmile

    Kwa Leiden

    Thais, Sisaket, Stationsweg
    Italiaans, Portopino, aan de Haven
  12. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Chinees zoals je dat in China eet!

    Ori?ntal City op de Oudezijds Voorburgwal 177-179 in Amsterdam

    Reserveren is wel aanbevolen.
    Plaatje
Terug naar de lijst