Restaurant tips?????

Restaurant tips????? 

Onderwerp van Elisa875

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Elisa, is het een idee om de restaurants in je beginpost op een rijtje te zetten?
  2. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    quote:
    Dit schreef Dee53


    ziet er goed uit!
    gebruiken ze ook saffraan in de gerechten?

    Aan de prijs te zien wel Dee:-)..
    Heel leuk al deze tips!
  3. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Het Ketelhuis in Eindhoven! In de oude fabrieksgebouwen van Philips op Strijp S.

    >>LINK<<

    Bij lekker weer wordt de bbq/grill naar buiten geschoven en wordt er buiten gekookt. dan is het lekker tafelen buiten aan lange tafels. Er zijn heel regelmatig specials, zie agenda. Heerlijk toeven op Strijp S!
  4. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    En niet te vergeten, laatst was ik in Rotterdam om de markthal te bezoeken. Echt mooi om te zien maar voor mij veel te commercieel/toeristisch. Per toeval kwam ik terecht bij de feenix foodfactory! Dat was een leuk concept! Oude fabriekshallen met allemaal leuke nieuwe verrassingen. Je 'koopt' een plankje en dat kun je in de hal bij diverse standjes vullen. Terras met diverse vuurkorven aan het water. Wijntje erbij......Je kunt daar vanuit het centrum ook met de watertaxi naar toe!

    >>LINK<<
  5. Chantalleke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Chantalleke
    C-taste... eten in het donker, waar je geserveerd wordt door mensen die blind of slechtziend zijn.

    Ik had niet eens geknoeidSmile

    >>LINK<<
  6. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Oh Lobo in Hilversum. is 1 van mijn favorieten. Hier kan je kiezen uit plankjes vol lekkernijen.

    >>LINK<<!fotos
  7. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    En niet te vergeten, laatst was ik in Rotterdam om de markthal te bezoeken. Echt mooi om te zien maar voor mij veel te commercieel/toeristisch. Per toeval kwam ik terecht bij de feenix foodfactory! Dat was een leuk concept! Oude fabriekshallen met allemaal leuke nieuwe verrassingen. Je 'koopt' een plankje en dat kun je in de hal bij diverse standjes vullen. Terras met diverse vuurkorven aan het water. Wijntje erbij......Je kunt daar vanuit het centrum ook met de watertaxi naar toe!

    >>LINK<<


    De Foodhal combineren met een uurtje flipperen in het flipperkastmuseum is een aanrader, zeker op een druilerige zondag.
  8. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Het Ketelhuis in Eindhoven! In de oude fabrieksgebouwen van Philips op Strijp S.

    >>LINK<<

    Bij lekker weer wordt de bbq/grill naar buiten geschoven en wordt er buiten gekookt. dan is het lekker tafelen buiten aan lange tafels. Er zijn heel regelmatig specials, zie agenda. Heerlijk toeven op Strijp S!


    Zo jammer dat het retro kaasfonduehuis is gesloten, zaten net in de verkeerde hoek achter de skate/bike hal.
  9. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien
    quote:
    Dit schreef Caroline


    Zo jammer dat het retro kaasfonduehuis is gesloten, zaten net in de verkeerde hoek achter de skate/bike hal.


    Ach, daarvoor kom je gewoon bij mijSmile
  10. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien
    quote:
    Dit schreef Caroline


    De Foodhal combineren met een uurtje flipperen in het flipperkastmuseum is een aanrader, zeker op een druilerige zondag.


    Flipperkastmuseum???
  11. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Corien


    Flipperkastmuseum???


    Ja Smile

    Een museum waar je ook actief kunt deelnemen? Naast de vele bezienswaardigheden in het museum kun je ook flipperend je jeugdherinneringen ophalen of nieuwe maken. Met meer dan 70 flipperkasten vanaf het jaar 1900 tot vandaag de dag, komt elke generatie iets tegen uit zijn eigen jeugd. Elke zaterdag en zondag geopend van 12.00 tot 18.00 voor publiek waar men naar hartenlust kan flipperen, rond kan dwalen in de sfeervolle ambiance of lekker kan genieten van het prachtige uitzicht onder het genot van bijvoorbeeld een lekkere koffie.
    Veerlaan 19-K
    3072 AN
    Rotterdam

    Echter de entree bevind zich aan de Paul Nijghkade, recht tegenover Hotel New York en in het verlengde van de Fenix Food Factory.
    ( de Paul Nijghkade is nog niet zichtbaar op de meeste GPS-Systemen )
  12. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Das ook een goede tip! Heb ik de vorige keer volledig gemist. ...

    En die retrokaasfondue in Eindhoven, op Strijp S nota bene.... als echte kaasliefhebber heb ik dat dus ook gemist. Wel heb je tegenwoor in Maastricht een echte kaasbar in de Koestraat.


    >>LINK<<


    Voor kenners, deze is gelegen in de voormalige in de bonte kooi (toentertijd een heel fout cafe waar je pas heel laat naar toe ging). Straatje is ?berhaupt nu erg leuk geworden om iets te eten en drinken.
Terug naar de lijst