Restaurant tips?????

Restaurant tips????? 

Onderwerp van Elisa875

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    De kleine restaurants zijn voor mij vaak het meest verrassend. In Eindhoven zit "Passie voor Nasi", twee broers koken daar verse echte Indonesische gerechten. Het is niet duur en heel erg lekker. Voor 14 euro eet je met twee personen je buik rond.
    In Breda zit Sunshine, een aanrader voor lunch!
    Plaatje
    Plaatje
  2. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Knoflookrestaurant Look, in Rotterdam. Zo lekker. Wel drie dagen vrij nemen daarna.... Zelfs het ijs is gemaakt met knoflook.
  3. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Voor een bijzondere ervaring ga je naar Amsterdam. Broedplaats De Ceuvel. Dochter van een oud klasgenote is hier gestart met een waanzinnig project. Heerlijk eten en een bijzondere omgeving.

    Hallo! Wij zijn Caf? de Ceuvel! Op de veranda, in de hangmat en op onze mooie scheepshelling aan het water kun je komen genieten van het heerlijkste eten en drinken! Maar er is meer! Wij zijn namelijk een Caf? met een duurzame missie en we willen je graag uitnodigen om deel te nemen aan ons avontuur!

    >>LINK<<
    Plaatje
  4. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    En niet te vergeten, laatst was ik in Rotterdam om de markthal te bezoeken. Echt mooi om te zien maar voor mij veel te commercieel/toeristisch. Per toeval kwam ik terecht bij de feenix foodfactory! Dat was een leuk concept! Oude fabriekshallen met allemaal leuke nieuwe verrassingen. Je 'koopt' een plankje en dat kun je in de hal bij diverse standjes vullen. Terras met diverse vuurkorven aan het water. Wijntje erbij......Je kunt daar vanuit het centrum ook met de watertaxi naar toe!

    >>LINK<<


    De Foodhal combineren met een uurtje flipperen in het flipperkastmuseum is een aanrader, zeker op een druilerige zondag.
  5. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Het Ketelhuis in Eindhoven! In de oude fabrieksgebouwen van Philips op Strijp S.

    >>LINK<<

    Bij lekker weer wordt de bbq/grill naar buiten geschoven en wordt er buiten gekookt. dan is het lekker tafelen buiten aan lange tafels. Er zijn heel regelmatig specials, zie agenda. Heerlijk toeven op Strijp S!


    Zo jammer dat het retro kaasfonduehuis is gesloten, zaten net in de verkeerde hoek achter de skate/bike hal.
  6. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Corien


    Flipperkastmuseum???


    Ja Smile

    Een museum waar je ook actief kunt deelnemen? Naast de vele bezienswaardigheden in het museum kun je ook flipperend je jeugdherinneringen ophalen of nieuwe maken. Met meer dan 70 flipperkasten vanaf het jaar 1900 tot vandaag de dag, komt elke generatie iets tegen uit zijn eigen jeugd. Elke zaterdag en zondag geopend van 12.00 tot 18.00 voor publiek waar men naar hartenlust kan flipperen, rond kan dwalen in de sfeervolle ambiance of lekker kan genieten van het prachtige uitzicht onder het genot van bijvoorbeeld een lekkere koffie.
    Veerlaan 19-K
    3072 AN
    Rotterdam

    Echter de entree bevind zich aan de Paul Nijghkade, recht tegenover Hotel New York en in het verlengde van de Fenix Food Factory.
    ( de Paul Nijghkade is nog niet zichtbaar op de meeste GPS-Systemen )
  7. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef elly69


    Weet je nog dat je kon kaasfonduen in het chalet onder aan de euromast, geinige plek.
    In Chalet Suisse Smile


    Zegt mij niets Smile
Terug naar de lijst