Werkzaamheden Afsluitdijk

Werkzaamheden Afsluitdijk 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Mikky

    Ik heb mn auto gewoon gewassen.. op advies, anders krijg je het er nooooooit meer vanaf, zei hij.. 😁


    verbazingwekkend, zo gehoorzaam Smile
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Clara
    Veel plezier Kaatje! Hoop dat t in ieder geval droog blijft!


    Dank je! Gisteren was het heerlijk. Vandaag droog, maar stormachtig. Morgen schijnt heel mooi te worden, dus nog paar uurtjes meepakken.
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef hanss51


    verbazingwekkend, zo gehoorzaam Smile


    Voel me nu toch genoodzaakt zondag mijn auto te poetsen Smile
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Prima! Via Afsluitdijk.

    Waarschuwing voor tsunami van muggen was wel fijn geweest SmileSmile


    Ja, tijd van het jaar.

    Het kan nog erger.



    Of..

    .jpg[/IMG]

    >>LINK<<
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef SFR


    Ja, tijd van het jaar.

    Het kan nog erger.



    Of..

    .jpg[/IMG]

    >>LINK<<


    Die van dat filmpje komt ons bekend voor van gisteren Smile Ik dacht eerst ook regen en vogelpoep. Tot we even ergens uitstapten. Zwermen muggen Smile

    In vergelijking met de foto valt de onze nog mee. Al twijfel ik of we de terugweg ook via de Afsluitdijk moeten gaan Smile
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef kaatje

    (..). Al twijfel ik of we de terugweg ook via de Afsluitdijk moeten gaan Smile


    Als het kan, nooit dezelfde weg terug nemen. Houdt het spannend. Smile

    en ach, de A6 van Emmeloord naar Urk is dan wel dicht.. dus best kans dat je wat oponthoud krijgt door omrijdend verkeer via de N50.. Smile
  7. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Die van dat filmpje komt ons bekend voor van gisteren Smile Ik dacht eerst ook regen en vogelpoep. Tot we even ergens uitstapten. Zwermen muggen Smile

    In vergelijking met de foto valt de onze nog mee. Al twijfel ik of we de terugweg ook via de Afsluitdijk moeten gaan Smile


    Countunnel is dit weekend afgesloten, verkeer moet via Zeeburgertunnel dus het zal druk zijn aan deze kant van de A10.
  8. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Dat wordt over Alkmaar.. (N9 - A9). Rijdt goed hoor, zeker nu met de omlegging langs Badhoevedorp Smile
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef SFR


    Als het kan, nooit dezelfde weg terug nemen. Houdt het spannend. Smile

    en ach, de A6 van Emmeloord naar Urk is dan wel dicht.. dus best kans dat je wat oponthoud krijgt door omrijdend verkeer via de N50.. Smile


    Hmm...misschien toch maar zelfde weg terug. Ben nu zo'n held in de weg vinden in NH Smile
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Hmm...misschien toch maar zelfde weg terug. Ben nu zo'n held in de weg vinden in NH Smile


    Joh, kan niet fout gaan.. Boot af en gewoon de weg volgen ( de meute zeg maar) en als je het water nou gewoon aan je linker zijde houdt.. kom je vanzelf in Alkmaar.. Smile
  11. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Hmm...misschien toch maar zelfde weg terug. Ben nu zo'n held in de weg vinden in NH Smile

    Neem je de A7 naar beneden en dan Zeeburgertunnel, en dan A1 A'foort.. Bovenlangs kan ook: Afsluitdijk, Joure, A6
  12. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef SFR
    Dat wordt over Alkmaar.. (N9 - A9). Rijdt goed hoor, zeker nu met de omlegging langs Badhoevedorp Smile

    En dan? Ze kan gewoon A7, A8 volgen tot A10 en dan A'foort aanhouden
Terug naar de lijst