Werkzaamheden Afsluitdijk

Werkzaamheden Afsluitdijk 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Nou ja, er is alleen sprake van een versmalde rijstrook. Als de brug niet ongewenst open blijft staan.. lijkt mij de vertragingstijd wel mee te vallen.
    Bij knooppunt Joure ff alert zijn op achteropkomend verkeer indien er file vorming is voor de rotonde.

    Via Friesland zal wel iets rustiger rijden dan over A'dam, al is het na Purmerend ook niet echt druk meer.
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef frida_m
    Je kunt ook nog over de dijk van Lelystad naar Enkhuizen 😃


    Is veel provinciale weg.. en bij Hoorn / Zwaag redelijk druk en veel verkeerslichten.. plus daar werkzaamheden wegens verlegging van de weg/aansluiting A7.
    Smile
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Jammer, mijn vader opperde deze route vanavond ook. Morgen v??r vertrek maar even checken waar de files staan. Volgens Van A naar Beter kom ik via het noorden aardig wat wegwerkzaamheden tegen Smile


    Hoe kijk jij dan?

    Ik zie er namelijk geen (alleen de A1 wordt opgegeven maar dat is bij knooppunt Apeldoorn, bij Stroe en bij Muiden.. ) maar dat is gewoon werk 'langs de kant' waarbij je (overdag) door kan rijden.

    Via het noorden wordt niks getoond voor morgen.

    Ja, als je op het overzichtskaartje kijkt.. dan wordt ?lles getoond.. Voorbeeld: het gehele jaar is er bij Lemmer een stukje weg (afrit) afgesloten.. zegt de website. Nou, daar kan je geen last van hebben volgens mij. Heb ook geen filemeldingen op de A6 bij Lemmer gehoord, de afgelopen tijd..
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Je zal ongetwijfeld al onderweg zijn.. maar als ik op route selecteer en datum 'vandaag' dan krijg ik dit te zien..

    Smile

    Goede reis!
    Plaatje
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    En, hoe was de reis verlopen?
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Prima! Via Afsluitdijk.

    Waarschuwing voor tsunami van muggen was wel fijn geweest SmileSmile


    Ja, tijd van het jaar.

    Het kan nog erger.



    Of..

    .jpg[/IMG]

    >>LINK<<
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef kaatje

    (..). Al twijfel ik of we de terugweg ook via de Afsluitdijk moeten gaan Smile


    Als het kan, nooit dezelfde weg terug nemen. Houdt het spannend. Smile

    en ach, de A6 van Emmeloord naar Urk is dan wel dicht.. dus best kans dat je wat oponthoud krijgt door omrijdend verkeer via de N50.. Smile
  8. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Dat wordt over Alkmaar.. (N9 - A9). Rijdt goed hoor, zeker nu met de omlegging langs Badhoevedorp Smile
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Hmm...misschien toch maar zelfde weg terug. Ben nu zo'n held in de weg vinden in NH Smile


    Joh, kan niet fout gaan.. Boot af en gewoon de weg volgen ( de meute zeg maar) en als je het water nou gewoon aan je linker zijde houdt.. kom je vanzelf in Alkmaar.. Smile
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Mikky

    En dan? Ze kan gewoon A7, A8 volgen tot A10 en dan A'foort aanhouden


    Zeker, er zijn vele wegen die naar Rome leiden..

    Smile
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Clara
    Waar zouden al die muggen naar toe zijn? Smile


    Tijd en wind, denk ik.
  12. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Clara



    Hmm, gelijk even gekeken hoe oud een mug wordt. Een maand dus. Smile


    Als hij of zij geluk heeft en niet op een voertuig klapt... of gegeten wordt door een ander levend wezen uit het dierenrijk..Smile
Terug naar de lijst