weigeren leden voor uitjes

weigeren leden voor uitjes 

Onderwerp van moniquevalerie

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door moniquevalerie zelf op 27 juni 2017 om 14:17:28

Terug naar de lijst
  1. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ligt helemaal aan het soort uitje denk ik. Als ik een etentje bij mij thuis organiseer voor 10 mensen, dan heb ik ook liever mensen die ik leuk vind. Of natuurlijk leden die ik nog niet ken.
    Is het een groter uitje zoals een stadswandeling met 30 mensen of zo, dan valt het toch in groepjes uiteen. Dan maakt het niet echt uit.
    Maar ik denk wel dat de organisator best wel deelnemers mag weigeren.
  2. quote:
    Dit schreef Clara


    Smile

    Een uitje dat georganiseerd wordt... daar kan je je voor aanmelden. Via de aanmeld knop in de rubriek uitjes. Worden die mensen er dan afgegooid als ze zich aanmelden? Hoe moet ik dat zien? Smile



    Ja die zijn er afgegooid door de organisator met een persoonlijk bericht dat ze niet welkom zijn.
  3. quote:
    Dit schreef elly69
    Over welk uitje hebben we het hier? Smile


    Popcorn laten we achterwege
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef moniquevalerie
    Een feest van +/- 65 man, daar hoef je toch niemand te weigeren, ook al mag je die personen niet. Je hoeft er toch niet naast te zitten. Ouder alleen is toch voor iedereen.

    Ligt eraan. Als iemand zich altijd helemaal vol laat lopen met drank en dan vervelend wordt, dan mag je die van mij weigeren. Of iemand die altijd alleen maar loopt te zeuren dat het niet goed is, en daardoor de sfeer verziekt.
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef moniquevalerie



    Maar waarom weigeren, ouder alleen is toch bedoeld om mensen bij elkaar te brengen, om een leuke dag te hebben. Zeker betaalde leden zou je toch niet mogen weigeren??


    Zoals gezegd: Als het geen officieel OA-uitje is (staat boven het lijstje met uitjes in een apart vakje), dan is het aan de organisator wie hij/zij toelaat op het uitje of niet.
    Als bekend is dat de organisator bepaalde mensen weigeren, dan zou ik als die persoon mij niet eens meer willen aanmelden en de eer aan mijzelf houden.

    De hoeveelheid mensen maakt niet uit, ook niet of je betalend lid bent, of waar OA voor bedoeld is. Enkel de organisator bepaald. Niemand anders. En ja, dat kan weleens discussie opleveren. Jammer.
  6. quote:
    Dit schreef Tinus
    Overigens vind ik weigeren zacht gexegd niet netjes maar ik kan me bv boorstellen dat je je ex niet op een uitje wil tegenkpmen.


    hahahaha Nee dit gaat gelukkig niet over exen hahahaha. Die zou ik ook weigeren hahahaha
  7. quote:
    Dit schreef Inge65

    Ligt eraan. Als iemand zich altijd helemaal vol laat lopen met drank en dan vervelend wordt, dan mag je die van mij weigeren. Of iemand die altijd alleen maar loopt te zeuren dat het niet goed is, en daardoor de sfeer verziekt.


    Ook dit heeft er niets mee te maken gelukkig, meer een persoonlijke vete ben ik bang.
  8. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Ligt eraan. Als iemand zich altijd helemaal vol laat lopen met drank en dan vervelend wordt, dan mag je die van mij weigeren. Of iemand die altijd alleen maar loopt te zeuren dat het niet goed is, en daardoor de sfeer verziekt.



    Of mensen die zich voor je uitjes aanmelden en zich dan steevast op het laatste moment afmelden.
    Of een groepje (ik begrijp dat dit meer mensen betreft) dat zich gedraagt alsof ze niks met de rest te maken hebben.
    Of van die mensen die wegsneaken voordat de gezamenlijke rekening moet worden betaald.
    Kan me er dus ook wel iets bij voorstellen.
  9. quote:
    Dit schreef Salome



    Of mensen die zich voor je uitjes aanmelden en zich dan steevast op het laatste moment afmelden.
    Of een groepje (ik begrijp dat dit meer mensen betreft) dat zich gedraagt alsof ze niks met de rest te maken hebben.
    Of van die mensen die wegsneaken voordat de gezamenlijke rekening moet worden betaald.
    Kan me er dus ook wel iets bij voorstellen.


    Ook hier is geen sprake van, uitje is vooruit betalen, en allemaal sociale mensen die met iedereen een praatje maken.
  10. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef moniquevalerie


    Ook hier is geen sprake van, uitje is vooruit betalen, en allemaal sociale mensen die met iedereen een praatje maken.



    Maa, als er sprake is van een vete, zoals je schrijft, dan w?l je toch al niet eens naar een uitje van zo iemand?
    Stel, Inge65 en ik gunnen elkaar het licht in de ogen niet (wat gelukkig beslist niet zo is) en zij organiseert een etentje, dan meld ik me echt niet aanSmile
  11. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef moniquevalerie


    Ook hier is geen sprake van, uitje is vooruit betalen, en allemaal sociale mensen die met iedereen een praatje maken.

    Ook al weet jij blijkbaar de reden niet, dat maakt niet uit. Voor de organisator van het uitje is er blijkbaar wel een reden om ze (?) te weigeren. Pech dan, op naar het volgende uitje.
  12. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Ook al weet jij blijkbaar de reden niet, dat maakt niet uit. Voor de organisator van het uitje is er blijkbaar wel een reden om ze (?) te weigeren. Pech dan, op naar het volgende uitje.

    Jep.

    Er zal wel een grond zijn voor dat weigeren, komt niet zo maar uit de lucht vallen. Dus sowieiso geen gezellige combi organisator en geweigerden, om wat voor reden dan ook

    Ik weet bv van een situatiel dat iemand alleen maar commentaar in het openbaar had over hoe iets georganiseerd werd. Daar lusten de (wie ook weeerSmile) geen brood van.(belachelijk zus, en belachelijk zo)
    Ja dan kan ik mij dat weigeren vervolgens heel goed voorstellen
Terug naar de lijst