Hoe krijg ik die balk weg?

Hoe krijg ik die balk weg? 

Onderwerp van EmC


Dit onderwerp is gesloten.
door EmC zelf op 12 juli 2017 om 09:15:32

Terug naar de lijst
  1. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef Stoffel



    Hahaha, dat is waar, maar ook erg sneu voor al die essen! Maken ze hier is Zeewolde Hurley sticks van.
    >>LINK<<

    Toch niet met die zieke lijkt mij, dat zou wel een heel rare twist aan het spel geven denk ik.
  2. Stoffel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Stoffel
    quote:
    Dit schreef EmC


    Die bomen die ik her en der zie zijn vooral kraakwilgen in drassige grond.
    Als je er naar kijkt liggen ze al om.
    Ze zullen eerst wat luiers ofzo op de grond moeten leggen om de grond nog wat droger te krijgen.
    Waar ze die Dekamarkt aan het bouwen zijn, hebben ze ook weer weet ik veel hoelang moeten pompen.


    Ja, om die warmwaterbuizen in de grond te krijgen.
    Maar ik ga nu weer aan het werk hoor!
    Even bedenken waar Eric straks bij de Dekamarkt zijn fiets kan parkeren! Smile
  3. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef Stoffel


    Ohja, 'Hoevelaken' 'hoort' sinds kort bij 'Amersfoort' (visa versa). Smile Smile

    Precies Smile
  4. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef Stoffel


    Ja, om die warmwaterbuizen in de grond te krijgen.
    Maar ik ga nu weer aan het werk hoor!
    Even bedenken waar Eric straks bij de Dekamarkt zijn fiets kan parkeren! Smile

    Dan zorg jij even dat dat aangelegd wordt?
  5. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Stoffel


    Ja, dat is waar!
    Dat is dan best wel weer leuk aan Amersfoort.
    Ook die lekkere frietjes trouwens....Smile


    Ik heb een claim van iemand die zegt dat dat friethuisje in Harderwijk vlakbij Bakker Bart zelfs lekkererderder patat heeft dan van Gogh Smile
    En de Harderwijkse bioscoop mag je gewoon eten en drinken bestellen tijdens de film he!
  6. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef EmC


    Ik heb een claim van iemand die zegt dat dat friethuisje in Harderwijk vlakbij Bakker Bart zelfs lekkererderder patat heeft dan van Gogh Smile

    Smile
    Is dat trouwens dat tentje op zo'n hoek bij een plein? Die hebben echt verdraaid lekkere friet....
  7. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef EmC


    En de Harderwijkse bioscoop mag je gewoon eten en drinken bestellen tijdens de film he!

    Bij ons mag je drinken mee naar binnen nemen (eten dan weer niet en dat is eigenlijk best aangenaam)
  8. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Johanna

    Smile
    Is dat trouwens dat tentje op zo'n hoek bij een plein? Die hebben echt verdraaid lekkere friet....


    Nee, het is niet op een hoek. Het is een heel klein onooglijk, gauw over het hoofd geziene tent.
    Het is zo klein dat het geen hoeken kan bevatten en ook niet op een hoek zou kunnen zitten.
    Even uitzoeken hoe het ook weer heet.
  9. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Johanna

    Bij ons mag je drinken mee naar binnen nemen (eten dan weer niet en dat is eigenlijk best aangenaam)


    Maar als je dan bij jullie denkt; verrek ik wil nog een bak koffie dan moet je tot de pauze wachten.
    Bij ons pak je een hoorn op die voor je zit en bestelt een koffie.
  10. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    Dit is hem.
    Zelf geen facebook meer dus kan het niet echt bekijken;
    >>LINK<<
  11. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef EmC
    Dit is hem.
    Zelf geen facebook meer dus kan het niet echt bekijken;
    >>LINK<<

    Ik heb ook geen facebook, maar aan de wegspringende foto te zien is hem dat wel. Z?, wat waren die lekker zeg.
  12. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef EmC


    Nee, het is niet op een hoek. Het is een heel klein onooglijk, gauw over het hoofd geziene tent.
    Het is zo klein dat het geen hoeken kan bevatten en ook niet op een hoek zou kunnen zitten.
    Even uitzoeken hoe het ook weer heet.

    Nee ik bedoel ook niet helemaal op de hoek, maar in de buurt van een hoek. Als je van de boulevard richting centrum loopt kom je er langs.
Terug naar de lijst