Hoe krijg ik die balk weg?

Hoe krijg ik die balk weg? 

Onderwerp van EmC


Dit onderwerp is gesloten.
door EmC zelf op 12 juli 2017 om 09:15:32

Terug naar de lijst
  1. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Boep
    Zo duur hoeft een douchecabine niet te zijn hoor. Pas eentje gekocht bij de Praxis. Even de kortingsacties in de gaten houden. Smile


    Nee precies.
    Het is trouwens niet eens een echte cabine hoor. Zijn een wand en een deur. Geen bak.
    Maar het zit al goed in de kit enz...Verder zag dat er het minst aantrekkelijk uit van alles dat ze aanbieden.
    Maar het gemak weer he! Het zit er al.
  2. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Cato
    Wat gaaf joh! Hartstikke leuk.

    Ik zou gewoon eerlijk aangeven dat je absoluut geen budget hebt en dat duizend euro je max is.

    Wie weet wat ze doen.
    Als ze je aardig vinden doen ze t wellicht alsnog aan je over.


    Ik wil het ook niet. Meer betalen bedoel ik.
    Ga er niet meer over nadenken ook.
    1000 euro en anders mogen ze alles gratis laten zitten wat ze willen laten zitten. Dan zie ik wel wat ik aantref.
    Feitelijk zit er niets bij dat ik zelf zou kiezen behalve het tapijt op de trap. Dat zou ik ook zelf willen. De rest zou ik een andere keus hebben gemaakt.
    Ze wilde ook nog 700 euro voor de tuintegels hebben maar daar heb ik het niet eens over gehad.
    We hebben wel te maken met een bouwvakker trouwens he! Hij heeft alles er zo uit en iets anders er weer in.
    Maar ik voel duidelijk wat ik wil eens voor de verandering.
    Ik ga die vrouw appen want dan weten ze vast waar ze aan toe zijn. Zij gaan over 14 dagen al verhuizen en zijn druk bezig.
  3. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Hed
    En vergeet ook niet dat als je al deze zaken overneemt dat je dan zelf ook hier tegenaan loopt als jij de woning wilt verlaten....ooit...


    Ja, das waar....maar weer verhuizen?? Smile
    Voorlopig ff niet. Ik ben best verhuismoe eigenlijk Smile
  4. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Cato

    Klinkt goed Eric!

    Smile
    Over 14 dagen? Hoe snel moet jij over?


    Ik zit straks even met dubbele huur.
    Moet de woning per 3 Augustus accepteren maar ik kan pas op zijn vroegst mijn woning de 17e opzeggen.
    Nou, ik zit dan dus met anderhalve huur das nog te overzien maar toch ook weer 350 euro aan kosten erbij daardoor.
  5. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Boep

    Dat dacht dit stel 4 jaar geleden ook toen ze zoveel ge?nvesteerd hebben in een huurwoning. Smile


    ja, ze baalden er ook van maar de man moet vanwege zijn werk naar Brabant verkassen.
  6. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Stoffel


    Misschien een leuke vakantiewoning voor iemand voor slechts 350 euro voor twee weken? Smile


    nee, want ik ben moe. Vind het fijn dat niet alles in 1 dag of 1 weekend hoeft.
    Ik moet hier nog zat doen en als ik 3 Augustus de sleutel heb kunnen anderen (OA-ers? Smile) iets in het nieuwe huis doen.
    Nee, ik betaal ook graag die 350 euro voor een beetje minder haast hoor!
    Dat had ik ingecalculeerd maar niet 2800 voor een overname waarvan je bijna niets zelf zou kiezen.
    Straks ook nog met een kale tuin want ze nemen de stenen + schutting mee.
    Komt een looppaadje van grijze tegels voor terug.
  7. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Cato

    En als het op 3 augustus nog niet klaar is hoef je het ook niet per 3/8 te accepteren volgens mij.

    Ze moeten het wel helemaal 'af' opleveren.


    Ik heb die man net bezig gezien met de vloer beneden. Die rost dat huis zo leeg hoor.
    Echte bouwvakker, dat is 3 Augustus echt wel af.
    Ik ga die app maken voor die vrouw. Zij is namelijk de baas. Hij durfde zich op geen enkel moment met het gesprek te bemoeien zelfs Smile
  8. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef scar
    Gefeliciteerd!


    Dank je wel! Smile
    Heb de app net verstuurd in een kruising tussen mezelf en Zwemband-achtige stijl/lengte dus hopelijk komt ze er doorheen.
  9. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Stoffel


    Duidelijk! Ik zal even rondvragen hier binnen OA! Smile


    ik plaats tegen die tijd wel een oproep als het nodig is :-)
  10. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef McGonagall



    Bouwvakker of niet, dan heeft hij nauwelijks de tijd om alles er uit te halen?


    Tijd wel, maar zin niet hoop ik. Nou, ik zie dat ze me al aan het terug typen is, dus je hoort het zo!
  11. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    Ze vragen 1750 als tegenbod.
    Zucht...net weer zo'n twijfelgeval Smile
  12. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef scar
    en je had 1000 geboden? Ga nu in het midden zitten.


    Dus 1375?
Terug naar de lijst