Tips voor kamer in Groningen voor dochter die gaat studeren

Tips voor kamer in Groningen voor dochter die gaat studeren 

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Misschien is het een idee om in een nabij gelegen stad/dorp te gaan wonen? Haren, Hoogezand-Sappemeer, Veendam, Winschoten? Toen ik in Groningen op school zat, woonde ik op kamers in Winschoten. Leuk stadje.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    >>LINK<< al geprobeerd? Als het schooljaar is begonnen en de exchange kamers zijn niet vol, kun je nog proberen om tijdelijk zo'n kamer te huren. Belangrijk is wel dat je dit dan per telefoon oppert. Leegstand levert ze ook niks op natuurlijk. Een win/win situatie cre?ren en schetsen. Ssh Groningen verhuurt alleen aan buitenlandse studenten, maar valt te proberen toch? >>LINK<<

    Mijn dochter zat in Zwolle in zo'n kamer. In november leek het er op dat de exchange kamers niet vol kwamen, dan maar in tijdelijke verhuur. Inmiddels heeft ze een andere kamer waar ze kan blijven wonen tot ze niet meer studeert.
  3. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Dochter heeft kamer gevonden ! Echt een mooie ruimte met 1 grote ruimte.met 2 grote ramen..met apart keukentje...gezamenlijke ruimtes + wasmachine en droger ....zo opgezet dat de studenten daar evt de volledige studie daar kunnen blijven wonen
    Het is iets verder uit het centrum dan ze wilde...maar ook een mooie ruime straat...ik ben blij...
    Papa is de 2e keer meegeweest voor het opmeten vd kamer en het contract. ..
    T is me nog niet duidelijk hoeveel kamers daar zijn.

    Nu de spullen nog Smile
    26 jul '17 - 23:01:13 / 27 jul '17 - 20:54:56
  4. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
  5. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Gefeliciteerd met de kamer!
  6. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Dochter heeft kamer gevonden ! Echt een mooie ruimte met 1 grote ruimte.mey 2 grote ramen..met aoart keukentje...gezamenlijke ruimtes + wasmachine en droger ....zo opgezet dat de studenten daar eed vragen een de volledige studie daar kunnen blijven wonen
    Het is iets verder uit het centrum dan ze wilde...maar ook een mooie ru?ne straat...ik ben blij...
    Pspa is de 2e keer meegewerkt voor het opmeten vd kamer en het contract. ..
    T is me nig niet duidelijk hoeveel kamers daar zijn.

    Nu de spullen nog Smile

    Leuk/ Welke wijk?
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Wat goed zeg!
  8. Pauline59
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pauline59
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Dochter heeft kamer gevonden ! Echt een mooie ruimte met 1 grote ruimte.mey 2 grote ramen..met aoart keukentje...gezamenlijke ruimtes + wasmachine en droger ....zo opgezet dat de studenten daar eed vragen een de volledige studie daar kunnen blijven wonen
    Het is iets verder uit het centrum dan ze wilde...maar ook een mooie ru?ne straat...ik ben blij...
    Pspa is de 2e keer meegewerkt voor het opmeten vd kamer en het contract. ..
    T is me nig niet duidelijk hoeveel kamers daar zijn.

    Nu de spullen nog Smile


    Fijn!
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Top!!!
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Fijn! Weer een zorg minder Smile
  11. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    In de hw mesdagstraat. ..dit is gewoon een gelukstreffer...bofkontje is het Smile
  12. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Carlita
    In de hw mesdagstraat. ..dit is gewoon een gelukstreffer...bofkontje is het Smile

    Dat heeft ze goed gedaan! Echt een studentenwijk. Is toch vlakbij het centrum!
Terug naar de lijst