Tips voor kamer in Groningen voor dochter die gaat studeren

Tips voor kamer in Groningen voor dochter die gaat studeren 

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Dochter gaat in Groningen studeren, is druk bezig met het zoeken naar een kamer...heeft al een aantal keer gehospiteerd...echter dan zijn er ca 10 a 15 dames en 1 a 2 kamers beschikbaar. Ze is dus nog niet voorzien. En de tijd gaat dringen. t Tikt ook best aan, elke keer vanuit het westen naar Groningen, voor een hosipiteeravondje, maar ok. dat moet dan maar.

    Het allerliefst wil ze met 2 vrienden samen daar iets huren , een huis waarbij er nog een aantal kamers is en een gezamenlijke huiskamer...gewoon leuk dus, ;-).

    En natuurlijk t liefst in het centrum.

    Maar voor het moment zou ze blij zijn als ze al een kamer zo vinden waar ze zelf het eerste jaar, of iig de eerste maanden zou kunnen wonen. Zodat ze als de Keiweek (introductieweek ) begint augustus begint iig een kamer heeft.

    Vanmiddag en morgen gaat ze weer richting Groningen en de eerste dagen zal ze daar in de buurt zijn... dus gelegenheid om te visiteren, hospiteren alles te bekijken...
    Iemand nog tips ?
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Ja ze is ook aangesloten bij facebook groep kamer t er huur.

    Dank je Gerr en Boep voor jullie reactie
    Vanavond had ze weer een bezichtiging. .maar 5 meis jes. ...ze was best enthousiast over deze kamer en locatie...maar ze weet al dat de keuze op een ander is gevallen...
    Morgen weer hospiteren....Smile

    Ex is inmiddels ook die kant op met camper dus ze c zijn dan dichtbij..hopelijk komen er nog wat opties bij.

    Vertrouwen houden ,
    21 jul '17 - 22:20:45 / 21 jul '17 - 23:45:00
  3. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    @Eric .ja ik had er over gelezen...kan best interessant zijn...maar lijkt me voor dochter niet geschikt...

    @Geanne ik heb de groep aan haar doorgeven

    Dank je wel beiden.
    21 jul '17 - 23:49:32 / 23 jul '17 - 12:45:49
  4. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    @Pauline, dank je ,,,ja ze staat ingeschreven bij kamer net, en idd. een studentenvereniging biedt ook nog mogelijkheden, maar het zou er (en mij ) rust geven als het nu alvast rond is.
  5. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    quote:
    Dit schreef kaatje
    Ik zag net iets op FB voorbij komen voor kamers in Groningen. >>LINK<<


    @thanks Karin dit is interessant, doorgestuurd naar dochter
  6. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Dochter heeft kamer gevonden ! Echt een mooie ruimte met 1 grote ruimte.met 2 grote ramen..met apart keukentje...gezamenlijke ruimtes + wasmachine en droger ....zo opgezet dat de studenten daar evt de volledige studie daar kunnen blijven wonen
    Het is iets verder uit het centrum dan ze wilde...maar ook een mooie ruime straat...ik ben blij...
    Papa is de 2e keer meegeweest voor het opmeten vd kamer en het contract. ..
    T is me nog niet duidelijk hoeveel kamers daar zijn.

    Nu de spullen nog Smile
    26 jul '17 - 23:01:13 / 27 jul '17 - 20:54:56
  7. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    In de hw mesdagstraat. ..dit is gewoon een gelukstreffer...bofkontje is het Smile
  8. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    @ grappig Loeki dat wist ik niet, hebben we het ook nooit over gehad

    Ja@ Boep echt leuke huisjes met erker..rood steen...echt zo mooi. ..ja centrum genoeg hoor ..Ik was heel even bang dat het aan de rand vd stad was..ivm alleen in het donker s avonds laat op donkere weggetjes fietsen.

    Smile

    Valt gelukkig reuze mee

    Maar ook dat moet ook maar eens los gaan laten
    quote:
  9. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    @ Anke nog even voor jouw dochter ze heeft deze kamer gewoon via kamernet.nl. ..

    Ik begrijp dat deze meneer het beheer heeft over wrl 100 kamers. ..gewoon een gelukstreffer dus...kan jouw dochter ook gewoon hebben
Terug naar de lijst