OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Marlies

    De vraag is of commerci?le uitjes via OA moeten lopen.


    Het is toch niet commercieel als iemand uit de kosten moet komen, er wordt geen winst gemaakt.
    Anders kunnen heel veel uitjes niet meer.
  2. Ik zie graag of een uitje met of zonder kinderen is. Zit niet te wachten op andermans kinderen (een uitzondering daargelaten) tijdens een uitje.

    De uitjes voor kinderen (met papa of mama) mogen wat prominenter zichtbaar zijn. De uitjes zoals er vroeger zat waren, even naar de speeltuin, even rennen op het strand, uitjes die leuk zijn voor ouders met jonge kinderen.
  3. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef Marlies

    De vraag is of commerci?le uitjes via OA moeten lopen.


    Die vraag is al lang al beantwoord door Bart. Dat mag niet. Zakelijke activiteiten zijn niet toegestaan. Zie voorwaarden rechts onderin op de site.
    21 mrt '18 - 16:59:43 / 21 mrt '18 - 17:09:58
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik vind het ook niet echt leuk als uitjes ook open staan voor anderen (niet OA?ers). Dat wil ik ook graag zien. (Volgens mij schreef iemand dat hiervoor ook al).

    Inderdaad, simpele kinderuitjes prominent zichtbaar. Strand, bos, speeltuin. Sprookjesbos Enkhuizen, lage toegangsprijs Als je deze uitjes direct ziet zul je er eerder aan deelnemen. En komen er dus ook meer.
  5. quote:
    Dit schreef Inge65

    Inderdaad, simpele kinderuitjes prominent zichtbaar. Strand, bos, speeltuin. Sprookjesbos Enkhuizen, lage toegangsprijs Als je deze uitjes direct ziet zul je er eerder aan deelnemen. En komen er dus ook meer.

    Denk dat door dit soort uitjes te promoten, nieuwe leden met jonge kinderen makkelijker aansluiten bij een uitje.En dit soort uitjes maken duidelijk dat je ook een uitje kan organiseren dat niets (of weinig) kost.
    Juist de simpele uitjes kunnen zo leuk zijn.
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Denk dat door dit soort uitjes te promoten, nieuwe leden met jonge kinderen makkelijker aansluiten bij een uitje.En dit soort uitjes maken duidelijk dat je ook een uitje kan organiseren dat niets (of weinig) kost.
    Juist de simpele uitjes kunnen zo leuk zijn.

    Smile
  7. Ja, dat uitjes met mensen van buiten de OA website hoeft voor mij ook niet echt. Maar misschien ben ik wel heel eenkennig.
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Clara
    Ja, dat uitjes met mensen van buiten de OA website hoeft voor mij ook niet echt. Maar misschien ben ik wel heel eenkennig.


    Nee hoor, ik heb precies hetzelfde.
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Het goeie is, dat dit het moment is om te verzinnen hoe we het willen. Ik ga er binnenkort mee aan de slag namelijk.

    Meer je moet ook de voordelen niet vergeten. Uitjes die ook elders staan, worden waarschijnlijk beter bezocht.

    Kinderuitjes heb je elders eigenlijk niet...

    En Simone heeft natuurlijk een punt dat je niet wil dat je een uitje twee keer moet plaatsen.....
  10. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef bart
    Het goeie is, dat dit het moment is om te verzinnen hoe we het willen. Ik ga er binnenkort mee aan de slag namelijk.

    Meer je moet ook de voordelen niet vergeten. Uitjes die ook elders staan, worden waarschijnlijk beter bezocht.

    Kinderuitjes heb je elders eigenlijk niet...

    En Simone heeft natuurlijk een punt dat je niet wil dat je een uitje twee keer moet plaatsen.....


    Doordat uitjes ook elders staan, worden ze vaak grootschaliger. Plus dat ik ook wel eenkennig ben merk ik. Maar een filteroptie zou al fijn zijn. En misschien uitjes met kinderen bovenaan zodat ze goed opvallen. Vooral voor nieuwe leden, met vaak jongere kinderen moet de drempel zo laag mogelijk zijn denk ik.
  11. Pluskat
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluskat
    Is deze al ?ens genoemd? De mogelijkheid om in bepaalde draadjes bijdragen in batch te verwijderen of die bijdragen uit te sluiten van 'bekijk alle berichten van ..bezoekersnaam.. Ik zag een keer een leuke OA'er dus ik ging de berichten lezen, maar deze OA'er was ook een fanatiek 'De jongens tegen de meisjes' speler en na twee dagen dansten de cijfers voor mijn ogen, maar over die OA'er was ik verder weinig te weten gekomen.

    Ik zelf plaats best vaak muziekjes in 'Welke muziek luister je nu', maar daardoor zijn mijn andere berichten vrij lastig terug te vinden en dat vind ik wel jammer. Daarom zou ik dat soort (triviale) berichten wel uit het zicht willen hebben.

    Mocht OA 4.0 daar niet in voorzien, zou jij dat een hand over je hart willen strijken en mijn muziekjes uit het overzicht willen verwijderen? Om je wat werk uit handen te nemen heb ik de query al voorbereid, je hoeft hem alleen nog maar te draaien.
    code:
    DELETE * from 'naar welke muziek luister je nu???' WHERE muziekminnede OA'er like Pluskat; TRUNCATE Muziek-plakken'
    Smile

    (Dat was een grapje Tuwa )Smile. Verder heb ik ook een puntje van kritiek en een suggestie voor OA 4.0 in een ander draadje geschreven, maar die hoort eigenlijk hier dus die zal ik later hierheen kopieren. Dat verhaal is tamelijk ongezouten, maar oprecht, welgemeend en ik spreek niet alleen voor mijzelf, maar ook voor een volgens mij veel te grote groep die hier nog maar weinig durft te zeggen ten gunste van een vrij klein groepje dat hier de hele tent bij elkaar schreeuwt.
  12. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Pluskat
    Is deze al ?ens genoemd? De mogelijkheid om in bepaalde draadjes bijdragen in batch te verwijderen of die bijdragen uit te sluiten van 'bekijk alle berichten van ..bezoekersnaam.. Ik zag een keer een leuke OA'er dus ik ging de berichten lezen, maar deze OA'er was ook een fanatiek 'De jongens tegen de meisjes' speler en na twee dagen dansten de cijfers voor mijn ogen, maar over die OA'er was ik verder weinig te weten gekomen.



    OA is toch geen datingsite? En als je graag iets van iemand wil weten kan je een PB sturen toch? Ik ga spontaan de jongens tegen de meisjes spelen zo😊
Terug naar de lijst