OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik wil graag zien met kinderen en maakt niet uit als ik de kinderen meeneem.
    Als ik zonder kinderen op pad ga wil ik graag zien, zonder kinderen en maakt niet uit.
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef bart


    Is het teveel gevraagd om kort samen te vatten wat je punt is / punten zijn?


    Bart, je mag wat mij betreft wel het goede voorbeeld geven door niet hele lappen tekst te quoten maar gewoon even een knip erin te maken.

    Smile

    (Of zo'n functie inbouwen in OA 4.0)
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Leonard


    (...)
    Gewoon drie knoppen bovenaan de uitjes rubriek : Alleen Ouders, Alleen met Kinderen, Zowel met als zonder kinderen Smile


    Ja, zo is.het duidelijk.
  4. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    Ik zou de nieuwe 4.0 beperken met maar een 4 paar Kop hoofdstukken.. bv...------------- INFO&ERVARINGEN ----------------------- PRIVE&MEDISCH ----------------------HOBBY/UITJES & VAKANTIES -----------------OACAFE-------------

    al die onderwerpen maken het nu onoverzichtelijk en ik zou ook de clubs beperken tot regio clubs. In de clubs wordt wellicht veel geschreven maar voor de overige forumleden lijkt het alsof er niets geschreven wordt. Niet leuk dus!
    Ik zou weglaten: hersenspinsels, klussen en koken, computers, lijf en leden, Ditjes & Datjes Gedichten NieuwsKlep Zinspelen Pittige Klep Felicitaties KunstKlep SportKlep AuraKlep EigenKlep Afscheid

    kunnen grotendeels onder HOBBY vallen of in het OACAFE besproken worden

    23 mrt '18 - 15:50:05 / 23 mrt '18 - 16:25:22
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef SFR
    Bart, je mag wat mij betreft wel het goede voorbeeld geven door niet hele lappen tekst te quoten maar gewoon even een knip erin te maken.

    Smile

    (Of zo'n functie inbouwen in OA 4.0)
    dit was een quote uit een ander draadje die hier goed paste. Ik was blij met de volledige quote.
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Pluskat heeft zijn eigen tekst (uit een andere draad) hier op pagina 24 gepost. Daar heeft Bart de quote van.

    Smile
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef SFR
    Pluskat heeft zijn eigen tekst (uit een andere draad) hier op pagina 24 gepost. Daar heeft Bart de quote van.

    Smile
    ooh echt?? Haha ik zag die quote voor het eerst toen Bart er op reageerde.
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    onzinkleppen en nieuwsklep weg en alleen onderdelen als opvoeding, echtscheiding, uitjes etc. Trek je weer meer echt alleenstaande ouders met kk in huis, die behoefte hebben info op die terreinen uit te wisselen denk ik. Hoekje voor ouders met volwassenen kk uit huis voor blijvende oude garde
  9. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Waarom moet het zo serieus? Ik wil wel de nieuwsklep en onzinkleppen
  10. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Hoeft niet serieus, maar die kleppen zijn alles overheersend. nu ook, geen actueel draadje te zien over kinderen, opvoeding of echtscheiding oid. Nodigt niet uit om eventueel een vraag oid over 1 van die onderwerpen te stellen. Dus snap wel waarom vriendin v mij die net gescheiden is, bij oa kwam, weer is afgehaakt. Ze ziet niet dat ze hier herkenning zal kunnen ervaren.

    ik vond dat voorheen juist de kracht v oa
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Met een andere lay-out zou dat ook opgelost kunnen worden. Dan kunnen alle kleppen blijven en toch duidelijk wat er op.oa allemaal is.
  12. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Met een andere lay-out zou dat ook opgelost kunnen worden. Dan kunnen alle kleppen blijven en toch duidelijk wat er op.oa allemaal is.

    welke lay-out dan?
Terug naar de lijst