OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Cato

    Hier ben ik het volledig mee eens.
    Kids gaan hier ook niet mee en ik ga zelf dan ook graag naar uitjes zonder kids.

    Duidelijke splitsing heeft mijn voorkeur


    Er is een verschil tussen:

    - uitje met de kinderen

    - uitje voor volwassenen waar kinderen eventueel ook mee kunnen

    Lijkt het zelfde (dacht ik), maar misschien is het echt wel iets anders. De hoofddoelgroep is in beide gevallen anders. We richten een uitje in zodat het leuk is voor kinderen, of we richten het in zodat het leuk is voor volwassenen (die eventueel de kinderen mee kunnen nemen). Aan de andere kant is het gewoon een keuze van de organisator. Wel of niet voor kinderen.

    Als ik als volwassene iets leuks wil doen, dan kijk ik niet bij de kinderuitjes. maar misschien vind ik het niet zo erg als er ook een paar kinderen mee gaan.

    Jeetje, is dan niets eenvoudig...


    Misschien moet ik eerst eens gaan kijken hoe ik het vorm ga geven.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Zou er nog een andere feed zijn... Die een beetje neutraal is. Dus rechts noch links.
  3. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    En om nog meer verwarring of opties te geven....het is maar hoe je het bekijkt...kun je de rubricering ook vanuit een hele andere insteek doen. Namelijk type activiteit/ raakvlak
    Wandelen/ Dansen/ Water/ Sportief/ Cultureel/ Uitgaan/ Muziek/ Eten/ Weekendje/ Kinderen/ Jeugd/ Volwassenen. enz.
    En dan dat je alle raakvlakken van je uitje aanvinkt als je een uitje plaatst.

    Dus dat je kunt zoeken op interessegebied.
  4. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef bart


    Er is een verschil tussen:

    - uitje met de kinderen

    - uitje voor volwassenen waar kinderen eventueel ook mee kunnen

    Lijkt het zelfde (dacht ik), maar misschien is het echt wel iets anders. De hoofddoelgroep is in beide gevallen anders. We richten een uitje in zodat het leuk is voor kinderen, of we richten het in zodat het leuk is voor volwassenen (die eventueel de kinderen mee kunnen nemen). Aan de andere kant is het gewoon een keuze van de organisator. Wel of niet voor kinderen.

    Als ik als volwassene iets leuks wil doen, dan kijk ik niet bij de kinderuitjes. maar misschien vind ik het niet zo erg als er ook een paar kinderen mee gaan.

    Jeetje, is dan niets eenvoudig...


    Misschien moet ik eerst eens gaan kijken hoe ik het vorm ga geven.


    Klopt niets is eenvoudig Smile
    Want als ik de reacties goed lees is er ook nog een derde mogelijkheid, uitjes voor volwassenen waar kinderen niet welkom zijn.
    Gewoon drie knoppen bovenaan de uitjes rubriek : Alleen Ouders, Alleen met Kinderen, Zowel met als zonder kinderen Smile
  5. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef bart
    Zou er nog een andere feed zijn... Die een beetje neutraal is. Dus rechts noch links.

    rtlnieuws is net als nos vlgs mij tamelijk neutraal.
    geen idee of die een feed bieden
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef hanss51

    rtlnieuws is net als nos vlgs mij tamelijk neutraal.
    geen idee of die een feed bieden


    Oh ja. Goed idee. Deze:
    >>LINK<<
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Aan de andere kant... Er staan wel heel veel berichtjes in die feed. En er moeten er meerdere gecombineerd worden om een beetje al het belangrijke nieuws te hebben. En ook filmpjes met reclames. Ik denk dat dit niet veel verschil maakt met >>LINK<<
  8. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya
    ik zou graag actievere clubs zien. Merk dat de meeste van mijn clubs zijn ingedut en dat maakt dat ik me op een gegeven moment ook niet meer zo geroepen voel iets te schrijven.
    Verder vond ik de OA dag destijds erg leuk en zou leuk zijn als zoiets vaker gebeurd.

    Van dat eerste verwacht ik dat jij er overigens niet veel mee kan hoor.
  9. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef bart


    Er is een verschil tussen:

    - uitje met de kinderen

    - uitje voor volwassenen waar kinderen eventueel ook mee kunnen

    Lijkt het zelfde (dacht ik), maar misschien is het echt wel iets anders. De hoofddoelgroep is in beide gevallen anders.

    Mijn reactie was min of meer een reactie op jouw vraag van 20/3 over de verschillende opties voor weergave van uitjes met of zonder kinderen.

    Wat mij betreft zijn uitjes zonder kinderen niet hetzelfde als ?kinderen kunnen evt mee?.
    Ik ben dus erg blij met de optie 🍷
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    En toch en toch en toch...

    - als ik filter op "uitjes voor kinderen", dan ligt het voor de hand dat ik ook de uitjes voor volwassenen waar kinderen naartoe mogen meeneem. Toch?

    - en idem als ik filter op "uitjes voor volwassenen"?

    Oftewel, de uitjes waar het niet uitmaakt komen in beide categorie?n. Ik maak me zorgen dat dat misschien onduidelijkheid geeft. Aan de andere kant, als je iets met je kind wilt ondernemen, dan wil je op ??n plek kijken (uitjes met kinderen) in plaats van twee plekken (de maakt-niet-uit-categorie erbij).

    Wat is wijsheid...?
  11. marieke1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marieke1971
    quote:
    Dit schreef bart
    Aan de andere kant, als je iets met je kind wilt ondernemen, dan wil je op ??n plek kijken (uitjes met kinderen) in plaats van twee plekken (de maakt-niet-uit-categorie erbij).

    Wat is wijsheid...?


    Dat dus Smile
  12. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Ik val inmiddels in de categorie uitjes waarbij ik misschien ook mijn vader meeneem... maar het lijkt me dat er twee evidente uitjes zijn in de doelgroep van OA.. doelgroep kinderen waarbij ouders meegaan, doelgroep ouders waarbij (per geval) kinderen meegaan.

    Die twee zou ik neerzetten met bij de tweede de optie wel/geen kinderen.
Terug naar de lijst