OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Bianca-K
    Oh..dat was me nog niet opgevallen..staan er dan ook volwassenenuitjes tussen de kinderuitjes? 😲

    Geen idee. Ik vind het maar onhandig.
  2. quote:
    Dit schreef Marnick


    Denken vanuit de nieuwe leden misschien es een keer?

    Die willen dat denk ik wel.

    Ik vind het echt zwaar irritant als iemand hier een idee lanceert, dat het dan een discussie moet worden?




    Dat heet een reactie Marnel. Jij als heel oud lid moet je dan misschien ook maar niet bemoeien met wat de nieuwe garde wil en die zelf laten praten in plaats van invullen. Wat jij denkt is niet belangrijker dan wat ik vind of denk. Smile
  3. quote:
    Dit schreef Jako

    Ik wil niks. Bart wilde het toen. En terecht denk ik. Ik denk zomaar dat er een grote behoefte aan is hier en dat het ook nog eens hele bak nieuwe leden aantrekt Smile



    Ik denk juist van niet. Het barst van de datingsites en OA biedt juist iets anders dan dat. Als je net gaat scheiden zoek je meer een veilige plek naar mij idee.
  4. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Clara



    Ik denk juist van niet. Het barst van de datingsites en OA biedt juist iets anders dan dat. Als je net gaat scheiden zoek je meer een veilige plek naar mij idee.


    Helemaal mee eens!
  5. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Clara



    Ik denk juist van niet. Het barst van de datingsites en OA biedt juist iets anders dan dat. Als je net gaat scheiden zoek je meer een veilige plek naar mij idee.

    Eens!
  6. Nicks
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nicks
    quote:
    Dit schreef Clara




    Dat heet een reactie Marnel. Jij als heel oud lid moet je dan misschien ook maar niet bemoeien met wat de nieuwe garde wil en die zelf laten praten in plaats van invullen. Wat jij denkt is niet belangrijker dan wat ik vind of denk. Smile


    Tjonge ... Het gaat ook over de teruglopende nieuwe aanwas, volgens mij. Maar misschien zie ik dat verkeerd hoor. Dan heb jij gelijk, Sanseveria. Klaar en einde discussie.

    Smile
  7. quote:
    Dit schreef Marnick


    Tjonge ... Het gaat ook over de teruglopende nieuwe aanwas, volgens mij. Maar misschien zie ik dat verkeerd hoor. Dan heb jij gelijk, Sanseveria. Klaar en einde discussie.

    Smile



    Dit soort toon schrikt die nieuwe aanwas vooral af lijkt me.
  8. Bericht van Jako is op 23-05-2018 om 14:20:01 uur verwijderd door jako.

    Reden: Niet meer relevant

     
  9. Nicks
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nicks
    quote:
    Dit schreef Clara



    Dit soort toon schrikt die nieuwe aanwas vooral af lijkt me.


    En wat denk je van jouw toon? :D
    Alleen maar commentaar leveren en niks aandragen ... maar goed. Niet meer op ingaan, was het plan ... :achja:
  10. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
  11. quote:
    Dit schreef Jako

    En ik denk dat je je daar in vergist en denk dat de behoefte juist erg groot is. Bij net gescheiden mensen wellicht wat minder, maar daar zijn er ook zat van die die (relatieve) veiligheid niet nodig hebben. Ik zou OA (of welk forum dan ook) niet als veilig durven te bestempelen. Wel kan je veel herkenning zien en advies krijgen van ervaringsdeskundigen.

    OA kan overigens beiden bieden: Een vraagbaak en begrip, maar ook een datinggedeelte.



    Maar dat zijn dus aannames. Waarbij ik van uit mijn ervaring praat maar jij misschien ook. Bart, als je het zeker wil weten zal je marktonderzoek moeten doen (buiten) OA. Smile

    Er bestaan al datingclubs en seksclubs binnen OA. Ik zie de toegevoegde waarde niet. De laatste hoos aan nieuwe leden kwam meer op de gezelligheid af die dat item op tv liet zien.

    Bovendien zitten ex daters en geliefdes of hoe je het ook wil noemen hier elkaar nu al soms in de weg op het forum. Dat ga je dan verergeren vermoed ik. Weet niet of dat de sfeer ten goede komt. En die sfeer hier mag soms best beter.
  12. Bericht van Jako is op 23-05-2018 om 14:20:11 uur verwijderd door jako.

    Reden: Niet meer relevant

     
Terug naar de lijst