OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya
    O, wat handig zou zijn is dat als een abonnement verloopt de oude clubs nog overzichtelijk ergens staan. Nu was ik voor de ene club wel en voor de andere weer niet uitgeschreven. Op zich wel leuk om die lijst weer eens door te lopen, maar het was makkelijk geweest als ik gewoon een lijstje aan had kunnen vinken en in 1 keer een bericht kon sturen met de vraag of ik weer terug binnen mocht.
  2. quote:
    Dit schreef bart



    Het is niet ideaal, maar teveel categorie?n is ook niet ideaal, dus dan maar zo.

    Ik dacht dat dit beter zou zijn:
    Het is niet ideaal, maar teveel calorie?n is ook niet ideaal, dus dan maar zo.
    Smile
  3. Bericht van Jako is op 23-05-2018 om 14:19:12 uur verwijderd door jako.

    Reden: Niet meer relevant

     
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Jako

    Wat je jaren geleden al van plan was: Een dating site/onderdeel/mogelijkheid.

    Ooh dat is leuk Smile
  5. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Jako

    Wat je jaren geleden al van plan was: Een dating site/onderdeel/mogelijkheid.


    Er is toch al een datingclub?
    Wat zou het verschil zijn?
  6. Bericht van Jako is op 23-05-2018 om 14:19:22 uur verwijderd door jako.

    Reden: Niet meer relevant

     
  7. quote:
    Dit schreef Jako

    Anonimiteit lijkt me handig. Het moet een beetje van apart van OA zijn dus, met echte dating profielen. Foto's. Wensen. Soort RelatiePlanet-achtig iets ofzo.

    Niet een club van mensen die elkaar allang min of meer kent, dat werkt voor geen meter.



    Waarom zou je dat willen? Relatie planet bestaat al. OA is juist een veilige plek in al datinggedoe. Smile
  8. quote:
    Dit schreef Inge65
    Gezinnen Geeft alleen de ijsjes
    Volwassenen Geeft alleen de wijnglazen
    ALLES geeft de ijsjes en de wijnglazen


    Ik zag het.. wat een verbetering. Mijn puber wil niet meer met moeders mee..waar ik niets van snap Smile en de sortering op alleen volwassenen vindt ik echt briljant!!
  9. Nicks
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nicks
    quote:
    Dit schreef Clara



    Waarom zou je dat willen? Relatie planet bestaat al. OA is juist een veilige plek in al datinggedoe. Smile


    Denken vanuit de nieuwe leden misschien es een keer?

    Die willen dat denk ik wel.

    Ik vind het echt zwaar irritant als iemand hier een idee lanceert, dat het dan een discussie moet worden?
  10. Bericht van Jako is op 23-05-2018 om 14:19:43 uur verwijderd door jako.

    Reden: weg ermee

     
  11. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Bianca-K


    Ik zag het.. wat een verbetering. Mijn puber wil niet meer met moeders mee..waar ik niets van snap Smile en de sortering op alleen volwassenen vindt ik echt briljant!!


    Bij alleen volwassenen krijg je nog steeds uitjes met kinderen. Smile
  12. quote:
    Dit schreef Inge65


    Bij alleen volwassenen krijg je nog steeds uitjes met kinderen. Smile
    Oh..dat was me nog niet opgevallen..staan er dan ook volwassenenuitjes tussen de kinderuitjes? 😲
Terug naar de lijst