OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef bart
    Nou het is nu geworden:

    - met kinderen
    - voor volwassenen
    - alles

    (..~)


    Smile. Bedankt.
  2. Bericht van Jako is op 23-05-2018 om 14:20:43 uur verwijderd door jako.

    Reden: weg ermee

     
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jako

    Ruim 25% van de leden zou er graag gebruik van maken >>LINK<<

    Wat denk je Bart? Dit idee maar eens nieuw leven in blazen en denken over een date-knop naast de chat-knop?


    Het vervelende van een datingclub is dat er veel meer " gejaagd" gaat worden op gewone uitjes. Natuurlijk gebeurd dat nu ook, maar ik vrees dat het veel meer gaat gebeuren en dat zou voor mij betekenen dat ik minder of niet meer naar uitjes ga.
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Wat een aannames. Dat weet je toch niet???
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef scar
    Wat een aannames. Dat weet je toch niet???


    Het gebeurd nu al en je draait het niet meer terug als er eenmaal een datingsite aan OA vastzit.
    Geloof je nu echt dat de bewuste daters op reguliere uitjes niet op jacht gaan, of speciaal daarvoor naar uitjes gaan.
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Als ze dat willen doen ze dat nu ook en dat gebeurt ook, gebeurde tien of twaalf jaar geleden ook. Daar ontkom je niet aan als mensen naar feestjes gaan.
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef scar
    Als ze dat willen doen ze dat nu ook en dat gebeurt ook, gebeurde tien of twaalf jaar geleden ook. Daar ontkom je niet aan als mensen naar feestjes gaan.


    Feestjes vind ik minder erg, dan bv een wandeluitje.
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Feestjes vind ik minder erg, dan bv een wandeluitje.
    waar mensen samen komen zullen mensen ge?nteresseerd om zich heen kijken. Dat is inherent aan contact hebben.

    En zij die daarvoor open staan die binnen elkaar misschien wel.

    Ik heb het nooit door want ik ben er ook echt niet mee bezig.
  9. quote:
    Dit schreef Rose_s


    Feestjes vind ik minder erg, dan bv een wandeluitje.



    Daar gebeurt het ook. Nu al. Ik maakte ooit een opmerking tegen een vriend over een van de andere daar aanwezige mannen die duidelijk aan het jagen was.Zijn antwoord... 'Maar dat doet toch iedereen. Van te voren even checken of er iemand leuks bij zit die je beter wilt leren kennen.. '

    Ik was stomverbaasd.

    Ondertussen weet ik dat het niet alleen de mannen zijn die vooraf del lijst goed bekijken en een mogelijk doel in gedachten nemen (en zich inlezen.. ; )


    Ik denk niet dat het meer wordt; eerder minder ..
  10. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Feestjes vind ik minder erg, dan bv een wandeluitje.

    Als ik op een date uit zou zijn ga ik niet mee met een wandeluitje. Zoek ik eerder de dansfeestjes of iets dergelijks op. Dat is natuurlijk voor iedereen verschillend, maar denk echt niet dat dat nou voor een invasie aan datende mensen gaat zorgen.
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Wieb



    Daar gebeurt het ook. Ik maakte ooit een opmerking tegen een vriend over een van de andere daar aanwezige mannen die duidelijk aan het jagen was.Zijn antwoord... 'Maar dat doet toch iedereen. Van te voren even checken of er iemand leuks bij zit die je beter wilt leren kennen.. '

    Ik was stomverbaasd.

    Ondertussen weet ik dat het niet alleen de mannen zijn die vooraf del lijst goed bekijken en een mogelijk doel in gedachten nemen (en zich inlezen.. ; )



    Oh ik geloof zeker dat niet alleen mannen jagen. Dat je nieuwsgierig bent naar iemand die je online leest snap ik nog, als je van te voren profielen afgaat om te kijken of er iets voor je bij zit vind ik wat anders.
    En ik vrees dat dat veel meer gaat worden met een datingsite gekoppeld aan oa.
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik denk het niet. Het zou gewoon een optie zoals de chat worden. Als het er al komt.
Terug naar de lijst