Compu crash

Compu crash 

Onderwerp van Dee53

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53

    quote:
    Dit schreef gadis
    [QUOTE]Dit schreef meeuw
    [B]Net van de week vergelijkbaar probleem gehad. Hij zat iinderdaad te vol.


    Dat zei ik ook maar ja werd niet op gereageerd Smile


    ben nu aan het defragmenteren. Te vol?, gebruik maar 10% van harde schijf
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Dee53


    vervelend Solar. Ik las dat Mediamarkt nu korting heeft, geen BTW betalen


    Mediamarkt heeft ook een dynamisch prijs systeem. Ik zou goed opletten of die 21% korting daadwerkelijk tot.een lagere (de laagste?) marktprijs leidt..
  3. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53

    quote:
    Dit schreef SFR


    Mediamarkt heeft ook een dynamisch prijs systeem. Ik zou goed opletten of die 21% korting daadwerkelijk tot.een lagere (de laagste?) marktprijs leidt..


    ja, ik herinner me ook zoiets, dat ze eerst de prijs indexeren (verhogen) en later de BTW aftrek. Wist niet dat dat om Mediamarkt ging. Mss het beste om eerst te vergelijken met andere aanbieders
  4. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Dee53


    vervelend Solar. Ik las dat Mediamarkt nu korting heeft, geen BTW betalen

    Dat is natuurlijk een onzin aanbieding. Op je bon staat gewoon nog steeds een btw bedrag. Het bekt goed maar is gewoon een korting tov een fictieve adviesprijs.
  5. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53

    ..mijn compu draait nu weer een beetje redelijk. Denk ook iets van zelfreinigend vermogen, naast een aantal trials, errors&hits. Computer loopt wel op zn einde vrees ik (6 jr. oud). Hij draait ook nog op Windows 7, installatie W10 lukte niet. Eerst maar een betaalbare externe HD om bestanden veilig te stellen en daarna kijken voor een nieuwe desktop met meer RAM
  6. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53

    quote:
    Dit schreef Tinus

    Dat is natuurlijk een onzin aanbieding. Op je bon staat gewoon nog steeds een btw bedrag. Het bekt goed maar is gewoon een korting tov een fictieve adviesprijs.


    ok Tynus, fake news!
  7. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Dee53
    vervelend Solar. Ik las dat Mediamarkt nu korting heeft, geen BTW betalen

    "Elk jaar weer haalt Mediamarkt hetzelfde trucje uit: vlak voor de actie waarbij je btw terugkrijgt, gooit de elektronicaketen de prijzen omhoog. Ook dit jaar zijn ze weer betrapt.

    ?Wat een oplichterij. Al de hele week check ik elke dag de prijs van een product. De hele week 161 euro en nu ineens 185 euro? schrijft Jeffrey Treffers op Facebook. Hij is niet de enige. Jan Dirk Vermeij maakte een screenshot van een soundbar die hij wilde kopen. Vlak voor de actie kostte de set 599 euro was. Een paar uur later was de prijs ineens 699 euro. Met BTW-teruggave van 21 procent kost de set nog 577,65 euro. De korting is dus slechts 3,5 procent. Extra pijnlijk: bij Wehkamp koop je de soundbar ook voor 577,65 euro.

    ?De prijsverhoging vlak voor een grote kortingsactie is een bekend fenomeen. We zagen het ook bij Black Friday gebeuren?, zegt een woordvoerder van de Consumentenbond tegen De Telegraaf. Hij wijst erop dat dit verboden is en dat klanten een klacht kunnen indienen bij de Reclamecodecommissie en bij toezichthouder ACM. ?Het is verwerpelijk de klant zo het bos in te sturen.?
    BRON:
    >>LINK<<
  8. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53

    quote:
    Dit schreef Leonard

    "Elk jaar weer haalt Mediamarkt hetzelfde trucje uit: vlak voor de actie waarbij je btw terugkrijgt, gooit de elektronicaketen de prijzen omhoog. Ook dit jaar zijn ze weer betrapt.

    ?Wat een oplichterij. Al de hele week check ik elke dag de prijs van een product. De hele week 161 euro en nu ineens 185 euro? schrijft Jeffrey Treffers op Facebook. Hij is niet de enige. Jan Dirk Vermeij maakte een screenshot van een soundbar die hij wilde kopen. Vlak voor de actie kostte de set 599 euro was. Een paar uur later was de prijs ineens 699 euro. Met BTW-teruggave van 21 procent kost de set nog 577,65 euro. De korting is dus slechts 3,5 procent. Extra pijnlijk: bij Wehkamp koop je de soundbar ook voor 577,65 euro.

    ?De prijsverhoging vlak voor een grote kortingsactie is een bekend fenomeen. We zagen het ook bij Black Friday gebeuren?, zegt een woordvoerder van de Consumentenbond tegen De Telegraaf. Hij wijst erop dat dit verboden is en dat klanten een klacht kunnen indienen bij de Reclamecodecommissie en bij toezichthouder ACM. ?Het is verwerpelijk de klant zo het bos in te sturen.?
    BRON:
    >>LINK<<


    maar Solar is wel op weg naar Mediamarkt, arme SolarSmile
  9. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Dee53


    maar Solar is wel op weg naar Mediamarkt, arme SolarSmile

    Solar is niet gek en doet flink vergelijkend prijzenonderzoek online vooraf. En de laptop en telefoon die ik gs aanschaffen zijn echt nergens goedkoper te krijgenSmile

    Sterker nog, ondanks bweringen als in citaat Leonard, slim kopen tijdens acties als deze en black friday kan echt asnzuenlijk schelen
  10. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53

    quote:
    Dit schreef Solar

    Solar is niet gek en doet flink vergelijkend prijzenonderzoek online vooraf. En de laptop en telefoon die ik gs aanschaffen zijn echt nergens goedkoper te krijgenSmile

    Sterker nog, ondanks bweringen als in citaat Leonard, slim kopen tijdens acties als deze en black friday kan echt asnzuenlijk schelen


    maar goed ook dat je niet gek bent, die "wisseltruc" van MediaM levert je dus toch nog voordeel op

    wat voor laptop wil je kopen?
  11. marieke1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marieke1971
    Heb je via CCleaner het register ook al opgeruimd?
  12. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Dee53


    maar goed ook dat je niet gek bent, die "wisseltruc" van MediaM levert je dus toch nog voordeel op

    wat voor laptop wil je kopen?

    Lenovo Yoga 720 waarschijnlijk met een intelcore i 7. Baas betaalt ook mee, is ook voor werk.
    Heb het liefste 14 inch, maar zie alleen 13 inch, dat is wel weer jammer.
    Maar door actie scheelt het (met ook andere winkels) zo'n 190 euro Dus wel moeite waard (als ik besluit voor 13 inch te gaan :-) Even nog verder kijken.
    Galaxy note 8 is een telefoon die ik altijd al wilde, maar ontzettend duur. Scheelt nu met actie mediamarkt ruim 80 euro op eerst volgende prijs online. En dan nog deze week 50 euro terug van Samsung
    'Dus de actie van mediamarkt is echt niet onzinnig
Terug naar de lijst