Compu crash

Compu crash 

Onderwerp van Dee53

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Nu Btw weg ermee .uit mijn laptop kwam rook , ik ga richring Mediamarkt
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Dee53


    maar Solar is wel op weg naar Mediamarkt, arme SolarSmile

    Solar is niet gek en doet flink vergelijkend prijzenonderzoek online vooraf. En de laptop en telefoon die ik gs aanschaffen zijn echt nergens goedkoper te krijgenSmile

    Sterker nog, ondanks bweringen als in citaat Leonard, slim kopen tijdens acties als deze en black friday kan echt asnzuenlijk schelen
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Dee53


    maar goed ook dat je niet gek bent, die "wisseltruc" van MediaM levert je dus toch nog voordeel op

    wat voor laptop wil je kopen?

    Lenovo Yoga 720 waarschijnlijk met een intelcore i 7. Baas betaalt ook mee, is ook voor werk.
    Heb het liefste 14 inch, maar zie alleen 13 inch, dat is wel weer jammer.
    Maar door actie scheelt het (met ook andere winkels) zo'n 190 euro Dus wel moeite waard (als ik besluit voor 13 inch te gaan :-) Even nog verder kijken.
    Galaxy note 8 is een telefoon die ik altijd al wilde, maar ontzettend duur. Scheelt nu met actie mediamarkt ruim 80 euro op eerst volgende prijs online. En dan nog deze week 50 euro terug van Samsung
    'Dus de actie van mediamarkt is echt niet onzinnig
  4. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Dee53
    ..mijn compu draait nu weer een beetje redelijk. Denk ook iets van zelfreinigend vermogen, naast een aantal trials, errors&hits. Computer loopt wel op zn einde vrees ik (6 jr. oud). Hij draait ook nog op Windows 7, installatie W10 lukte niet. Eerst maar een betaalbare externe HD om bestanden veilig te stellen en daarna kijken voor een nieuwe desktop met meer RAM

    6 jaar is wel een hele mooie duur. De laptop van mij was ook al iets van 5 jaar.
  5. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Dee53


    ja dat is een optie, alleen...............

    kans dat de harde schijf een x echt crasht is toch wel groot
    en ik wil toch wel Windows 10

    6 jaar oud is wel oud

    en een snel lopende computer is wel heel fijn :-)
  6. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Dee53


    heb je jouw Lenovo al gekocht?

    neeeeeeeeeeeee. Ik zit te dubben tussen 2.
    Ik heb in mijn draadje een vraag gesteld in de hoop dat mensen met kennis van zaken het verlossende antwoord kunnen geven.

    Ga jij kopen?
  7. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef gadis



    Oud?

    Oke, zal wel dan

    Op een gegeven moment alleen maar oudere windows versies er op die geen update meer krijgen>>> veiligheid.

    Natuurlijk is het afhankelijk van waar je hem voor gebruikt, maar veel programma's vragen gaandeweg steeds meer.
    Of je moet je voeding/harde schijf etc zelf laten aanpassen.
Terug naar de lijst